Fordomme om arbejde

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Slettet bruger » 28. jan 2016, 16:41

At håndværkere lade hånt om at behandle deres kunder ordentligt. Der er ikke andre servicebrancer hvor de udfører arbejdet kun når det passer dem selv. Hvis man skal bruge en frisør de jo ikke "vi gør det klokken 6 om morgenen KLIK" i telefonen.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14698
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Flora » 28. jan 2016, 16:43

eks-Maupassant skrev:At håndværkere lade hånt om at behandle deres kunder ordentligt. Der er ikke andre servicebrancer hvor de udfører arbejdet kun når det passer dem selv. Hvis man skal bruge en frisør de jo ikke "vi gør det klokken 6 om morgenen KLIK" i telefonen.


Eller endnu værre, "vi gør det mellem 6 og 19. Det præcise tidspunkt er en overraskelse" :sarkasme:
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Slettet bruger » 28. jan 2016, 16:47

Flora skrev:
eks-Maupassant skrev:At håndværkere lade hånt om at behandle deres kunder ordentligt. Der er ikke andre servicebrancer hvor de udfører arbejdet kun når det passer dem selv. Hvis man skal bruge en frisør de jo ikke "vi gør det klokken 6 om morgenen KLIK" i telefonen.


Eller endnu værre, "vi gør det mellem 6 og 19. Det præcise tidspunkt er en overraskelse" :sarkasme:


Ja overvej lige hvis pizzamændene gjorde det sådan. "Din margarita kommer indenfor et døgn når vi føler for det. Sid venligst på spring indtil den er der og hold dig vågen."
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Wizzze » 28. jan 2016, 17:02

eks-Maupassant skrev:
Flora skrev:
eks-Maupassant skrev:At håndværkere lade hånt om at behandle deres kunder ordentligt. Der er ikke andre servicebrancer hvor de udfører arbejdet kun når det passer dem selv. Hvis man skal bruge en frisør de jo ikke "vi gør det klokken 6 om morgenen KLIK" i telefonen.


Eller endnu værre, "vi gør det mellem 6 og 19. Det præcise tidspunkt er en overraskelse" :sarkasme:


Ja overvej lige hvis pizzamændene gjorde det sådan. "Din margarita kommer indenfor et døgn når vi føler for det. Sid venligst på spring indtil den er der og hold dig vågen."


Du mener som hverdagen for PostDK pakkepostbud :devil:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jan 2016, 17:08

Folk der slår sig ned som healere/clairvoiante/synske/auralæsere er psykisk syge og ikke i kontakt med den virkelige verden. Desuden er de overforbrugere af lyseblå tørklæder og duftlys.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3750
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Anilara » 28. jan 2016, 18:18

Dirtylittledevil skrev:Folk der slår sig ned som healere/clairvoiante/synske/auralæsere er psykisk syge og ikke i kontakt med den virkelige verden. Desuden er de overforbrugere af lyseblå tørklæder og duftlys.

De hævder jo også mere, at være i kontakt med en anden verden, høhø...
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Fordomme om arbejde

Indlægaf Bimmerdyret » 29. jan 2016, 19:07

Anilara skrev:Hvilke fordomme har du om andres arbejde/arbejdsgrupper, og hvorfor i grunden?
Forsøger du at ændre din(e) fordom(me)?


Jeg har bestetmte fordomme om folk i egen/tidligere branche, fordi jeg ved hvordan branchen er og folk (som oftest er) og jeg stadig har relation som bruger af branchen.
Nej, jeg forsøger ikke at ændre det - fordi det efter min mening ikke er mig. der skal ændre de fordomme jeg dagligt bekræftes i - det er noget branchen bør gøre.
0

Tilbage til "Generelt"