Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 27. feb 2017, 22:08

Og hvad har ham Peter lavet/ikke lavet? :blush:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. feb 2017, 04:24

HappyPaww skrev:Og hvad har ham Peter lavet/ikke lavet? :blush:

Slået sin kone og sit barn. (Ja, jeg fatter heller ikke, at han skulle være kendt. Han er bare en provinstræner)
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Nicolait » 28. feb 2017, 09:42

Ado skrev:
HappyPaww skrev:Og hvad har ham Peter lavet/ikke lavet? :blush:

Slået sin kone og sit barn. (Ja, jeg fatter heller ikke, at han skulle være kendt. Han er bare en provinstræner)


Men han er stadig træner for 1 af kun 14 superligahold. Der er trods alt mange, der går op i fodbold, hvilket øger hans kendthedsstatus en del.
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Torn » 28. feb 2017, 15:01

Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.
7
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 28. feb 2017, 15:09

Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:
15
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 28. feb 2017, 15:13

dgd2007 skrev:
Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:


På den anden side er det jo heller ikke sværere at spørge "Hej, må jeg sidde der?" :P

Jeg sætter altid min taske på et ledigt sæde, og det er ikke altid jeg lægger mærke til hvor fyldt toget/bussen er, fordi jeg altid er i min egen lille verden. Men folk må selvfølgelig altid gerne sidde ved siden af mig, i stedet for min taske :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Torn » 28. feb 2017, 15:13

dgd2007 skrev:
Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:


Det er jo bare at spørge dem, hvis de ikke automatisk flytter tasken. Jeg pendler dagligt og har aldrig oplevet at andre nægtede mig sædet til fordel for deres taske.
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 28. feb 2017, 15:28

Torn skrev:
dgd2007 skrev:
Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:


Det er jo bare at spørge dem, hvis de ikke automatisk flytter tasken. Jeg pendler dagligt og har aldrig oplevet at andre nægtede mig sædet til fordel for deres taske.


Det samme her. Og jeg åbner altid munden og spørger, i stedet for at stå og koge over indeni over de mennesker der optager to pladser. Jeg har heller aldrig fået nej. Det kan anbefales at åbne munden.
5
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 28. feb 2017, 15:32

dgd2007 skrev:
Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:

Det kan du være sikker på af vi ikke gør automatisk
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43971

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf paint » 28. feb 2017, 15:33

Jeg har aldrig oplevet at nogen ikke flyttede deres taske. Jeg har til gengæld set en anden, der var ude for det. To gange bad hun vedkommende om at flytte tasken, men blev ignoreret - så satte hun sig på tasken (og så var der underholdning på resten af turen)
29
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 28. feb 2017, 17:50

Torn skrev:
dgd2007 skrev:
Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:


Det er jo bare at spørge dem, hvis de ikke automatisk flytter tasken. Jeg pendler dagligt og har aldrig oplevet at andre nægtede mig sædet til fordel for deres taske.

Jeg har ikke noget problem med at spørge, men jeg magter ikke de højlydte suk og rullen med øjnene, der ofte følger med :cuss:
Disclaimer: Jeg bevæger mig mest rundt på Amager og kan ikke udelukke, at det er en lokal specialitet :-D
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 28. feb 2017, 19:33

Torn skrev:
dgd2007 skrev:
Torn skrev:Jeg kan ikke se et problem i at passagerer sætter tasker m.m. på ledige sæder i bussen eller i toget.

Det kommer sandelig an på, om de flytter dem, når der er ved at være fyldt op! :gammel:


Det er jo bare at spørge dem, hvis de ikke automatisk flytter tasken. Jeg pendler dagligt og har aldrig oplevet at andre nægtede mig sædet til fordel for deres taske.

Det har jeg :nerve:
0
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 1. mar 2017, 08:19

Jeg synes det grænser til infantilt og tåkrummende pinligt at "sørge" over Ungdomshuset ti år senere. "Det er som at have mistet et familiemedlem" - undskyld men det synes jeg fandme er at pisse på folk som faktisk har mistet familie og nære venner.

Jeg kan godt forstå man kan føle sig ærgerlig og måske føle at det aldrig blev det samme men den slags sker sgu i livet. Hvis man var 21 da Ungdomshuset blev revet ned, så er der 30+ år mennesker som render rundt og sørger og vil saboterer et projekt for hjemløse! Bliv dog voksen og læg dit engagement i det nye ungdomshus hvis du virkelig føler noget for sagen og ikke bare piver fordi "kapitalismen er dum".
28
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 1. mar 2017, 08:35

Hunkat skrev:Jeg synes det grænser til infantilt og tåkrummende pinligt at "sørge" over Ungdomshuset ti år senere. "Det er som at have mistet et familiemedlem" - undskyld men det synes jeg fandme er at pisse på folk som faktisk har mistet familie og nære venner.

Jeg kan godt forstå man kan føle sig ærgerlig og måske føle at det aldrig blev det samme men den slags sker sgu i livet. Hvis man var 21 da Ungdomshuset blev revet ned, så er der 30+ år mennesker som render rundt og sørger og vil saboterer et projekt for hjemløse! Bliv dog voksen og læg dit engagement i det nye ungdomshus hvis du virkelig føler noget for sagen og ikke bare piver fordi "kapitalismen er dum".

Hvis de folk har det med ungdomshuset som jeg har det med min gamle højskole, så kan jeg faktisk godt forstå dem.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 1. mar 2017, 08:45

paint skrev:Jeg har aldrig oplevet at nogen ikke flyttede deres taske. Jeg har til gengæld set en anden, der var ude for det. To gange bad hun vedkommende om at flytte tasken, men blev ignoreret - så satte hun sig på tasken (og så var der underholdning på resten af turen)

Jeg har overværet en tøs, som forlangte at se taskens billet, før hun accepterede, at den ikke blev flyttet. Det blev den så også under højlydt støn og suk.
2

Tilbage til "Generelt"