Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 9. dec 2017, 12:46

Marott skrev:
Det er et program på TLC(?) om folk, der sparer penge ved at tænke kreativt. Der er også parret,
Hvor de har kunstigt græs, fordi det ikke skal slåes eller plejes....


Nå ja, det fortalte en kollega om. Jeg har ikke selv kanalen. Der var noget om en gut, der beholdt sit tøj på, når han gik i bad, for så behøvede han ikke en vaskemaskine - og én, der kun skyllede ud i toilettet én gang om ugen.
0
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 9. dec 2017, 13:22

Marott skrev:
Animi skrev:Der er også folk der helt seriøst vasker toiletbørsten i opvaskemaskinen :tie:



NEEEEEEEJ!! :panik: :ad!:


What? En ny koster 8 kroner i Ikea. Sådan en vasker man ikke, den smider man ud.
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 9. dec 2017, 13:32

I monologen Enlig far steger Jørgen Ryg flæskestegen i vaskemaskinen, koger rødkål i kaffemaskinen og kartoflerne tilberedes i et tinaskebæger, fordi konen har taget det meste med sig.
3
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10662

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf BlueBunny » 9. dec 2017, 13:48

Jeg kan huske en tråd på den gamle debat om toiletbørster. Jeg sad med tårer ned ad kinderne og følte mig MEGET sjov da jeg beskrev hvordan jeg rengjorde børsten. Noget ala:

Tag en tråd af sejlgarn eller anden holdbar tråd og bind den gennem hullet øverst på børsten. Gå så ud i haven og sving børsten af fuld kraft. Det får de mest genstridige rester til at løsne sig og børsten bliver som ny.

Det uheldige var lidt at andre troede jeg var seriøs. Og synes det var dårlig stil overfor naboer. Og de synes det var ulækkert :lol:

Jeg er stadig ikke sikker på om folk fangede det var en joke :lol:
15
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10662

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf BlueBunny » 9. dec 2017, 13:49

BlueBunny skrev:Jeg kan huske en tråd på den gamle debat om toiletbørster. Jeg sad med tårer ned ad kinderne og følte mig MEGET sjov da jeg beskrev hvordan jeg rengjorde børsten. Noget ala:

Tag en tråd af sejlgarn eller anden holdbar tråd og bind den gennem hullet øverst på børsten. Gå så ud i haven og sving børsten af fuld kraft. Det får de mest genstridige rester til at løsne sig og børsten bliver som ny.

Det uheldige var lidt at andre troede jeg var seriøs. Og synes det var dårlig stil overfor naboer. Og de synes det var ulækkert :lol:

Jeg er stadig ikke sikker på om folk fangede det var en joke :lol:


Nu synes jeg sgu det er sjovt igen :lol: :lol:
7
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 9. dec 2017, 15:29

BlueBunny skrev:
Animi skrev:
BlueBunny skrev:
Animi skrev:Der er også folk der helt seriøst vasker toiletbørsten i opvaskemaskinen :tie:


Er det ikke en vandrehistorie? Jeg har aldrig hørt en førstehåndshistorie, kun jeg kender en der kender en...


Jeg kender én. Godt nok kun en bekendt men stadigvæk. Og har set mange der fx på Facebook skriver at de har gjort det


Ok, ja jeg har aldrig hørt nogen sige det
Og dem der skriver det på facebook (!?) hvorfor? Er det ikke bare for sjov? Man laver vel ikke et feed med at man har vasket sin toiletbørste i opvaskemaskinen?



Det har været som kommentarer på noget og ikke et opslag. Der kan selvfølgelig godt være nogen der har skrevet det for sjovt, men tror også at nogen rent faktisk har ment det.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hewlett » 9. dec 2017, 17:50

Nogle gange har jeg seriøst lyst til at kyle mine hunde ud af vinduet :cuss:

Problemet er, at jeg bor i stuen og at især min ene hund ville synes det var herligt at lande ude i haven.
5
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buffy » 9. dec 2017, 18:00

Hewlett skrev:Nogle gange har jeg seriøst lyst til at kyle mine hunde ud af vinduet :cuss:

Problemet er, at jeg bor i stuen og at især min ene hund ville synes det var herligt at lande ude i haven.


Jeg drømmer nogen gang om at udstoppe min og sætte ham på hjul, som lille Pers elefant :deer:
4
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 9. dec 2017, 18:50

landsbytossen skrev:I monologen Enlig far steger Jørgen Ryg flæskestegen i vaskemaskinen, koger rødkål i kaffemaskinen og kartoflerne tilberedes i et tinaskebæger, fordi konen har taget det meste med sig.


Det er simpelthen af de sjoveste monologer, der er lavet. Sønnen har ønsket flæskesteg med tilbehør til sin fødselsdag jo. Åh jeg elsker den :lol:
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 9. dec 2017, 18:54

BlueBunny skrev:
BlueBunny skrev:Jeg kan huske en tråd på den gamle debat om toiletbørster. Jeg sad med tårer ned ad kinderne og følte mig MEGET sjov da jeg beskrev hvordan jeg rengjorde børsten. Noget ala:

Tag en tråd af sejlgarn eller anden holdbar tråd og bind den gennem hullet øverst på børsten. Gå så ud i haven og sving børsten af fuld kraft. Det får de mest genstridige rester til at løsne sig og børsten bliver som ny.

Det uheldige var lidt at andre troede jeg var seriøs. Og synes det var dårlig stil overfor naboer. Og de synes det var ulækkert :lol:

Jeg er stadig ikke sikker på om folk fangede det var en joke :lol:


Nu synes jeg sgu det er sjovt igen :lol: :lol:


Det er det også :D
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 9. dec 2017, 20:10

kartoffelpizza skrev:Apropos ting andre synes er ulækre.. min mor mener i ramme alvor, det er ulækkert hvis man først tørrer sig foran (tis) og derefter bagi med samme papir....


Hvorfor i alverden skulle man også gøre det? Toiletpapir koster ikke alverden.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 9. dec 2017, 20:59

kartoffelpizza skrev:Apropos ting andre synes er ulækre.. min mor mener i ramme alvor, det er ulækkert hvis man først tørrer sig foran (tis) og derefter bagi med samme papir....

Det synes jeg også er ulækkert.
5
...
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Orchidea » 9. dec 2017, 22:33

LadyFox skrev:
kartoffelpizza skrev:Apropos ting andre synes er ulækre.. min mor mener i ramme alvor, det er ulækkert hvis man først tørrer sig foran (tis) og derefter bagi med samme papir....

Det synes jeg også er ulækkert.


Det synes jeg også.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 9. dec 2017, 22:54

Orchidea skrev:
LadyFox skrev:
kartoffelpizza skrev:Apropos ting andre synes er ulækre.. min mor mener i ramme alvor, det er ulækkert hvis man først tørrer sig foran (tis) og derefter bagi med samme papir....

Det synes jeg også er ulækkert.


Det synes jeg også.

Men hvorfor? Det kan da godt være lidt svært at undgå nogle gange, tænker jeg? :gruble:

Jeg har faktisk aldrig tænkt over om jeg gør det eller ej, men er det ikke normalt at tørre sig (efter) til man er forholdsvis tør dernede? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 9. dec 2017, 22:55

Orchidea skrev:
LadyFox skrev:
kartoffelpizza skrev:Apropos ting andre synes er ulækre.. min mor mener i ramme alvor, det er ulækkert hvis man først tørrer sig foran (tis) og derefter bagi med samme papir....

Det synes jeg også er ulækkert.


Det synes jeg også.
Den omvendte rækkefølge lyder nu heller ikke sådan helt fjong :gruble:
5
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Generelt"