Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 12. feb 2018, 15:30

Jeg går ikke ind for dødsstraf, men det her vel også mere bare poetisk retfærdighed?

https://www.b.dk/globalt/formodet-krybs ... -sydafrika
11
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2018, 16:20

Når nogen gerne vil belære mig om at det er meget vigtigt at jeg kan sige ja tak til hjælp fra andre, så er det altid dem jeg allermindst ønsker hjælp fra, fordi de selv klovner rundt og ikke har styr på noget, og vigtigst så lytter de overhovedet ikke til hvad jeg beder om, men gør bare tingene på deres egen måde. Skulle jeg sætte sådan en til at ordne noget praktisk i mit hus? Nej tak!
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 14. feb 2018, 15:14

Jeg er faktisk lidt ligeglad med om Prins Henrik er død.
Det er registreret, på samme måde som det blev registrert at fx. Ole Thestrup døde.

Det er da ærgerligt at de ikke er her til at udfører deres jobs længere (hvilket de ikke har gjort i længere tid alligevel), og det er da trist og synd for deres familier. Men jeg kender dem jo ikke, så for mig er det fuldstændigt ligegyldigt.
15
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 14. feb 2018, 22:36

abcd skrev:Jeg gør bare opmærksom på at mænds kønshormoner også nogle gange har uhensigtsmæssige bivirkninger, og dem er der ikke tilsvarende forståelse over for.


Kvinder danner også testosteron... :lol:
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 15. feb 2018, 05:08

Bimmerdyret skrev:
abcd skrev:Jeg gør bare opmærksom på at mænds kønshormoner også nogle gange har uhensigtsmæssige bivirkninger, og dem er der ikke tilsvarende forståelse over for.


Kvinder danner også testosteron... :lol:


Ja, men da i noget mindre mængder end mænd.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 15. feb 2018, 11:56

Jeg synes det er så usmageligt alt ligeså snart den kongelige familie træder ud af døren løber samtlige mennesker på Amalienborg Slotsplads hen til dem og skubber til hinanden for at få et eller andet ligegyldigt iPhone-billede af nogle slørede skikkelser. Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så vilde efter at få et billede - altså, fair nok at ville fortælle at man så familien kigge på blomster, men at skubbe og løbe og stå og grine højt og smile mens familien går i stilhed og kigger på blomster er direkte usmageligt, synes jeg. Jeg er med på, at de kongelige godt ved, at det er sådan, men jeg synes godt man kan udvise mere respekt end der er på nedenstående klip.

http://nyheder.tv2.dk/2018-02-15-roerte ... malienborg
21
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 15. feb 2018, 13:46

Jeg vil virkelig ikke høre om Wizzzes "mærkelige ting i badet". :nerve:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Shmartiesh » 15. feb 2018, 14:12

lillebjoern skrev:Jeg synes det er så usmageligt alt ligeså snart den kongelige familie træder ud af døren løber samtlige mennesker på Amalienborg Slotsplads hen til dem og skubber til hinanden for at få et eller andet ligegyldigt iPhone-billede af nogle slørede skikkelser. Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så vilde efter at få et billede - altså, fair nok at ville fortælle at man så familien kigge på blomster, men at skubbe og løbe og stå og grine højt og smile mens familien går i stilhed og kigger på blomster er direkte usmageligt, synes jeg. Jeg er med på, at de kongelige godt ved, at det er sådan, men jeg synes godt man kan udvise mere respekt end der er på nedenstående klip.

http://nyheder.tv2.dk/2018-02-15-roerte ... malienborg

Synes det her billede viser det tydeligt. Joachim og Marie er tydeligt rørte og bagved står der en og smiler stort fordi hun fik et billede af kongefamilien.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf BlueBunny » 15. feb 2018, 14:14

Shmartiesh skrev:
lillebjoern skrev:Jeg synes det er så usmageligt alt ligeså snart den kongelige familie træder ud af døren løber samtlige mennesker på Amalienborg Slotsplads hen til dem og skubber til hinanden for at få et eller andet ligegyldigt iPhone-billede af nogle slørede skikkelser. Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så vilde efter at få et billede - altså, fair nok at ville fortælle at man så familien kigge på blomster, men at skubbe og løbe og stå og grine højt og smile mens familien går i stilhed og kigger på blomster er direkte usmageligt, synes jeg. Jeg er med på, at de kongelige godt ved, at det er sådan, men jeg synes godt man kan udvise mere respekt end der er på nedenstående klip.

http://nyheder.tv2.dk/2018-02-15-roerte ... malienborg

Synes det her billede viser det tydeligt. Joachim og Marie er tydeligt rørte og bagved står der en og smiler stort fordi hun fik et billede af kongefamilien.

Pinligt

Håber en journalist skriver om den vinkel så de kan græmme sig
8
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Straniera » 15. feb 2018, 16:21

Shmartiesh skrev:Synes det her billede viser det tydeligt. Joachim og Marie er tydeligt rørte og bagved står der en og smiler stort fordi hun fik et billede af kongefamilien.


Hvor er det dog usmageligt :badr:

Fair nok at tage billeder ved kongelige højtider såsom fødselsdage, bryllupper osv., men ved et dødsfald kunne man da godt lige vise lidt respekt.
2
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 15. feb 2018, 16:29

Hvad er forskellen på at medierne tage billeder og at private gør det?
4
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf BlueBunny » 15. feb 2018, 17:23

Pølsemix skrev:Hvad er forskellen på at medierne tage billeder og at private gør det?


Forskellen er når de smiler/griner.
Ingen empati og respekt.
At de tager billeder tænker jeg er ok.
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tux » 15. feb 2018, 17:57

Så et indslag med en dame der var inde med sit barnebarn og lægge blomster og en tegning. Da hun så bliver spurgt hvorfor hun var kommet ævler hun om 'historiens vingesus' mens hun smiler stort, der er godt nok usmageligt, så bliv hellere væk...
Senest rettet af Tux 15. feb 2018, 19:27, rettet i alt 1 gang.
0
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf superboa » 15. feb 2018, 18:14

Rikke skrev:
Tux skrev:Så et indslag med en dame der var inde med sit barnebarn og lægge blomster og en regning, og da hun så blev spurgt hvorfor hun var kommet ævler hun om 'historiens vingesus' men hun smiler stort, der er godt nok usmageligt, så bliv hellere væk...

Det er så upassende, at jeg er ved at dø af grin over din staveplade :D


Samme her :D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 18:32

superboa skrev:
Rikke skrev:
Tux skrev:Så et indslag med en dame der var inde med sit barnebarn og lægge blomster og en regning, og da hun så blev spurgt hvorfor hun var kommet ævler hun om 'historiens vingesus' men hun smiler stort, der er godt nok usmageligt, så bliv hellere væk...

Det er så upassende, at jeg er ved at dø af grin over din staveplade :D


Samme her :D

Og her. Jeg skal til begravelse i morgen, måske jeg kan snige en regning med, når jeg afleverer bårebuketten :afro:
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"