Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 440
Likede indlæg: 5261

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Zinde » 30. jul 2018, 07:06

Jacobsen81 skrev:Jeg har lyst til at banke overvægtige forældre der har overvægtige børn. For mig er det på niveau med fysisk og psykisk omsorgssvigt.
I SAID IT!

Hvad med normalvægtige forældre, der har overvægtige børn?
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2304
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22138

Indlægaf kidkomb » 30. jul 2018, 07:39

At man synes at det er ubehageligt og unødvendigt at have dårlig mave overfor sin kæreste eller ikke har den fjerneste lyst til at skulle kunne sætte sig ned og tisse på toilettet mens han er i bad har da intet med at være voksen at gøre?
Hvorfor må man ikke have den grænse uden at blive kaldt barnlig?
Vi har været sammen i 11 år. Min kæreste er endnu mere blufærdig end mig når det kommer til toilet-business.
Jeg piller heller ikke næse foran ham og jeg har det egentlig også lidt stramt med negleklipning.
Jeg har umanerligt svært ved at se hvordan det skulle gøre vores forhold bedre at gøre disse ting sammen?
17
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 157
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2324

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. jul 2018, 08:45

kidkomb skrev:At man synes at det er ubehageligt og unødvendigt at have dårlig mave overfor sin kæreste eller ikke har den fjerneste lyst til at skulle kunne sætte sig ned og tisse på toilettet mens han er i bad har da intet med at være voksen at gøre?
Vi har været sammen i 11 år. Min kæreste er endnu mere blufærdig end mig når det kommer til toilet-business.
Jeg piller heller ikke næse foran ham og jeg har det egentlig også lidt stramt med negleklipning.
Jeg har umanerligt svært ved at se hvordan det skulle gøre vores forhold bedre at gøre disse ting sammen?

Amen! Jeg har tisset foran min kæreste, hvis han har været i bad - udelukkende fordi vi er 5 mennesker om ét badeværelse, så man risikere at skulle vente ret længe hvis man ikke lige griber chancen.

At skulle lave stort mens han er der? Nej. Aldrig nogensinde om det kommer til at ske. Og jeg har endda en tarmsygdom der tit og ofte insisterer på at jeg skal finde et toilet. Jeg kan knap lave stort hvis der er nogen der ved at jeg skal. Jeg synes ærlig talt at det er en smule frastødende at lave stort med en anden person i rummet.
13
Jacobsen81
Kort karma: 24
Likede indlæg: 505

Indlægaf Jacobsen81 » 30. jul 2018, 08:59

Zinde skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg har lyst til at banke overvægtige forældre der har overvægtige børn. For mig er det på niveau med fysisk og psykisk omsorgssvigt.
I SAID IT!

Hvad med normalvægtige forældre, der har overvægtige børn?

Nok mest overvægtige forældre. De har højest sandsynligt stor egenerfaring med hvor hæmmende og sundhedsskadeligt det er at være overvægtig.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 630
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9378

Indlægaf Delfin » 30. jul 2018, 09:00

HappyQ skrev:
dgd2007 skrev:Det kan sagtens lade sig gøre at undgå hende. Jeg har fx aldrig hørt om hende før :engel:

Det har jeg heller ikke :)

Det eneste sted jeg har set et par bemærkninger er herinde, og jeg har endnu ikke orket at undersøge, hvorfor hun er så upopulær :lol:
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 566
Likede indlæg: 12111

Indlægaf Sangius » 30. jul 2018, 09:22

Hvem skider dog foran andre mennesker?

Selv efter min mand har set vores datter crowne vil jeg altså stadig gerne være alene, når jeg skal skide. Og vil også gerne have at han (eller nogen andre) kan høre det, så fortrækker lidt larm i huset, ellers går jeg ovenpå på det store badeværelse.
9
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 507
Likede indlæg: 8343

Indlægaf Rosa Espinosa » 30. jul 2018, 09:28

Jer læser det ikke som at Petra siger, at de mangler oplevelsen af at skide foran hinanden. Er der overhovedet nogen par som gør det? Jeg læser det mere som at de ikke har prøvet det med at stå og trippe foran toiletdøren, mens ens partner er på toilet pga. begge har dårlig mave. Og det med at skulle skynde sig ind og skide også, mens man sidder i sin partners klamme poop-dunst.
5
You are only limited by your own imagination! And money. And talent. And time. And other people. Go for it!
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 461
Likede indlæg: 6844

Indlægaf Joe » 30. jul 2018, 09:40

Sophies-mor skrev:Hun bestemmer jo selv, hvor meget hun vil udlevere .man må gå ud fra at hun har samtykket..
Jeg ville så heller ikke udlevere mig sådan.
Men 48.000 for at lave tv?

Jeg er journalist, og jeg synes ikke Petras løn lyder særligt høj i forhold til, hvad hun laver.
Så er den måske høj i forhold til andre stillinger, fag og brancher, men det kan hun jo ikke bruge til så meget.
8
... og simpelthen det bedste, der ku’ ske.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14765

Indlægaf Juki » 30. jul 2018, 10:25

kidkomb skrev:At man synes at det er ubehageligt og unødvendigt at have dårlig mave overfor sin kæreste eller ikke har den fjerneste lyst til at skulle kunne sætte sig ned og tisse på toilettet mens han er i bad har da intet med at være voksen at gøre?

Er der da nogen der synes det er noget man skal?

Hvis du henviser til mit indlæg er det slet ikke det jeg skrev. At man ikke kan være sammen når ens kæreste, eller en selv, har dårlig mave er på ingen måde det samme som at han skal stå og børste tænder imens? Eller at man synes det er fedt at kunne skide for åben dør eller komme til at skide i sengen eller bukserne pga. diarré.

Blufærdighed eller ej, så er det da ikke så lækkert. Det er bare heller ikke det samme som at man ikke kan håndtere diarré når man har en kæreste. Jeg gider da heller ikke se, høre og lugte når en kæreste, eller andre, gør ting jeg synes er klamt, men jeg kan da godt forholde mig til at de klipper negle, pudser næse, fjerne fnuller fra navlen, klemmer bumser ud osv. alligevel.

Det er det at man slet ikke kan acceptere og forholde sig til at ens kæreste kan gøre klamme ting jeg finder barnligt.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1386
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 16486
Kontakt:

Indlægaf Ado » 30. jul 2018, 16:59

Jeg har ædt så meget foie gras i Frankrig og har nydt hver en mundfuld.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Selma156
Kort karma: 110
Likede indlæg: 1428

Indlægaf Selma156 » 30. jul 2018, 17:35

Jeg så faktisk Petra, Asbjørn og baby i barnevognen på Vesterbro forleden. Det var sådan en skøn sommeraften og vi spiste is det samme sted. Jeg smilede og de smilede tilbage. De så virkelig glade ud :) Så selv om jeg synes nogle af programmerne er navlepillende, og Petra virker en anelse naiv, så var det dejligt at se dem så nyforelskede.
4
LaMariposa
Kort karma: 359
Likede indlæg: 6027

Indlægaf LaMariposa » 30. jul 2018, 17:43

Jeg blev ret forarget i dag, da jeg så en mor gå og ryge, mens hun gik med sin meget lille baby i barnevognen. Måske man lige kunne vente til barnet ikke lå lige ved siden af?
5
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14765

Indlægaf Juki » 30. jul 2018, 18:30

LaMariposa skrev:Jeg blev ret forarget i dag, da jeg så en mor gå og ryge, mens hun gik med sin meget lille baby i barnevognen. Måske man lige kunne vente til barnet ikke lå lige ved siden af?

Barnet har da haft 9 måneder til at vænne sig til det.
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 917
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9539

Indlægaf Rikke » 30. jul 2018, 18:38

Juki skrev:
LaMariposa skrev:Jeg blev ret forarget i dag, da jeg så en mor gå og ryge, mens hun gik med sin meget lille baby i barnevognen. Måske man lige kunne vente til barnet ikke lå lige ved siden af?

Ingen af os ved vel om hun røg i graviditeten?
2
:whip:
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1331

Indlægaf Orchidea » 30. jul 2018, 18:46

Rikke skrev:
Juki skrev:

Ingen af os ved vel om hun røg i graviditeten?

Eller om hjemmet er røgfrit og hun derfor ryger når hun er udendørs?

Hun gik vel heller ikke og pustede røg ned i barnevognen?
3

Tilbage til "Generelt"