Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 212
Likede indlæg: 3829

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Confucius » 8. aug 2018, 13:44

IrmaPigen skrev:
Confucius skrev:En lokomotivfører kørte et Arriva-tog fra Århus til Silkeborg med en promille på 1,59! Han kan ikke huske turen. Han havde en termokande med vin i førerhuset. Han fik 30 dages betinget fængsel.

https://www.mja.dk/artikel/trnhj-promil ... rg?tdmv=C1

Hvorfor må man ikke sige det? :gruble:

Det må man også gerne. Jeg troede jeg havde fat i WTF-tråden.
8
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
abcd
Kort karma: 136
Likede indlæg: 4560

Indlægaf abcd » 8. aug 2018, 14:00

Jeg synes grænsen for hvor forarget man må blive over en svømmers præstation til et svømmestævne, er væsentligt overskredet. Fyr hende hvis I er utilfredse med hvordan hun svømmer, og stop med at brokke jer i medierne.
8
Brugeravatar
Confucius

Indlægaf Confucius » 8. aug 2018, 14:09

abcd skrev:Jeg synes grænsen for hvor forarget man må blive over en svømmers præstation til et svømmestævne, er væsentligt overskredet. Fyr hende hvis I er utilfredse med hvordan hun svømmer, og stop med at brokke jer i medierne.

Det er jo ikke de samme mennesker. Dem der er forarget og brokker sig i medierne har jo ikke andet valg. De har ikke kompetencen til at fyre hende fra landsholdet. Dem der har kompetencen til at fyre hende, brokker sig ikke i medierne.

Hvis jeg kunne, var hun blevet sat af holdet! Men jeg tolererer heller ikke egoister i holdsport.
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
abcd

Indlægaf abcd » 8. aug 2018, 14:25

Confucius skrev:
abcd skrev:Jeg synes grænsen for hvor forarget man må blive over en svømmers præstation til et svømmestævne, er væsentligt overskredet. Fyr hende hvis I er utilfredse med hvordan hun svømmer, og stop med at brokke jer i medierne.

Det er jo ikke de samme mennesker. Dem der er forarget og brokker sig i medierne har jo ikke andet valg. De har ikke kompetencen til at fyre hende fra landsholdet. Dem der har kompetencen til at fyre hende, brokker sig ikke i medierne.

Hvis jeg kunne, var hun blevet sat af holdet! Men jeg tolererer heller ikke egoister i holdsport.

Det var vist 100 meter individuel hun gjorde det i. Og landsholdet har nok mere brug for hende end omvendt, så det virker lidt hult med snakken om konsekvenser, der bliver ingen konsekvenser. I mine øjne skylder hun ikke nogen noget. Team Danmark skyder penge i hende for at få medaljer, de gør det ikke for hendes skyld. Hvis de mener de har et bedre sted at investere pengene med større chance for medaljer, må de jo gøre det - det har de bare ikke.
0
Brugeravatar
Confucius

Indlægaf Confucius » 8. aug 2018, 15:41

abcd skrev:
Det var vist 100 meter individuel hun gjorde det i. Og landsholdet har nok mere brug for hende end omvendt, så det virker lidt hult med snakken om konsekvenser, der bliver ingen konsekvenser.

Landsholdet har ikke brug for udøvere for enhver pris. Ingen står over holdet, og hvis hun ikke kan finde ud af at følge den taktik som hun får besked på, (3 gange), så hører hun ikke til på holdet. Og det HAR jo allerede fået konsekvenser. Hun er røget ud af en disciplin, hvor der var meget stor sandsynlighed for at hun ville få en medalje. Det går ikke kun udover hende, men også udover Danmark, som hun repræsenterer.

abcd skrev: I mine øjne skylder hun ikke nogen noget. Team Danmark skyder penge i hende for at få medaljer, de gør det ikke for hendes skyld.

Det er selvmodsigende. Hvis Team Danmark skyder penge i hende for at få medaljer, så skylder hun sgu også at arbejde på at få de medaljer som førsteprioritet! Derudover repræsenterer hun Danmark, og ikke sig selv. Så alene af den grund skylder hun noget. Hvis hun hellere vil fokusere på egen vinding, i stedet for landsholdets, så må hun jo være voksen nok til at trække sig.

abcd skrev:Hvis de mener de har et bedre sted at investere pengene med større chance for medaljer, må de jo gøre det - det har de bare ikke.

Sikke noget sludder. INGEN kunne have forudset at hun vil skide på den udstukne taktik for at lave sådan en brainfart af dimensioner! Nu slog hun ikke engang rekorden på 50 meter fri, men selv hvis hun havde gjort det, så ville den ikke tælle alligevel, fordi:

Pernille Blume forklarer selv, at det var et forsøg på at slå verdensrekorden, men det giver nu ikke meget mening, da man ifølge sportschefen i Dansk Svømmeunion, Lars Green Bach, skal indgive en ansøgning til stævnets topdommer, hvis man vil forsøge at slå en verdensrekord på 50 meter-distancen i en 100 meter-disciplin. Og det var der ifølge sportschefen ikke blevet ansøgt om.

Hun vinder ikke en skid på at forsøge at gøre det, fordi hun ikke har tænkt sig om.

Nu kan de andre i holdkappen så gå og spekulere over om hun også skider på deres chancer og håb, og forfølger sine egne tumpede indfald.
0
abcd

Indlægaf abcd » 8. aug 2018, 15:53

Confucius skrev:Det er selvmodsigende. Hvis Team Danmark skyder penge i hende for at få medaljer, så skylder hun sgu også at arbejde på at få de medaljer som førsteprioritet! Derudover repræsenterer hun Danmark, og ikke sig selv. Så alene af den grund skylder hun noget. Hvis hun hellere vil fokusere på egen vinding, i stedet for landsholdets, så må hun jo være voksen nok til at trække sig.

Nej. Det er Team Danmarks ansvar at forvalte de penge vi har til at spille på sportsudøvere. De gambler for vores skattekroner. De må finde de bedste heste at spille på, og de har så vurderet at Pernille Blume er den bedste hest. Hvis de ikke længere mener det, må de spille på en anden næste gang. Længere er den ikke.

Hvis du sætter 100 kroner på Tarok på travbanen, har du heller ikke noget krav på pengene tilbage hvis hesten vælger at lægge sig ned halvvejs i løbet, det er alene dit problem at du har valgt den forkerte hest.
0
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1426

Indlægaf Chachacha » 8. aug 2018, 16:16

Jeg dømmer folk, der "ikke kan lide vand" og derfor udelukkende drikker cola eller saftevand, som socialklasse 5.
19
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 697
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4608

Indlægaf Vira » 8. aug 2018, 16:53

Jeg kan ikke lide musik
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 519
Likede indlæg: 11455

Indlægaf Sangius » 8. aug 2018, 16:55

Vira skrev:Jeg kan ikke lide musik

Slet ikke? Aldrig? :8:
5
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 8. aug 2018, 16:59

Sangius skrev:

Ikke rigtigt nej
1
Brugeravatar
PerXX
Kort karma: 34
Likede indlæg: 1091

Indlægaf PerXX » 8. aug 2018, 17:08

Vira skrev:
Sangius skrev:

Ikke rigtigt nej

Den bør vist nærmere ligge i WTF tråden. :ticks:
6
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 527
Likede indlæg: 5372

Indlægaf Sophaya » 8. aug 2018, 17:14

Jeg er med dig. Jeg synes oftest musik er belastende, og bruger det kun for at lukke anden larm ude, fx i offentlig transport eller til træning. Jeg finder ikke den det enorme glæde ved at lytte til musik, som andre beskriver. Jeg vil langt hellere have stilhed.
7
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Sjo
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1081

Indlægaf Sjo » 8. aug 2018, 17:17

Jeg synes scanningsbilleder er uhyggelige
14
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 8. aug 2018, 17:27

PerXX skrev:
Vira skrev:
Sangius skrev:

Ikke rigtigt nej

Den bør vist nærmere ligge i WTF tråden. :ticks:

Ja jeg ved det godt :lol: Altså jeg hører aldrig musik og har aldrig gjort det så ja nok den forkerte tråd :D
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 351
Likede indlæg: 4295

Indlægaf Æble » 8. aug 2018, 17:52

Jeg kan heller ikke lide musik :genert: Det larmer og forstyrrer.
2

Tilbage til "Generelt"