Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lækre Arne » 29. aug 2015, 11:49

ManicNinja skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg fortryder på ingen måde min vilde ungdom.

Det virker det som om nogen mennesker mener jeg burde det.

Never.


Vissevasse. Folk har det med at mene så meget. Havde du haft en helt afdæmpet og stille ungdom, havde nogle andre ment noget om dét. Gjort er gjort. Videre! :)


Præcis. Og jeg er blevet et meget mere awesome menneske af de ting jeg har lært :P
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 29. aug 2015, 12:38

Lækre Arne skrev:Præcis. Og jeg er blevet et meget mere awesome menneske af de ting jeg har lært :P
Den låner jeg lige :gogo:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 14:05

Skumfidusen skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg fortryder på ingen måde min vilde ungdom.

Det virker det som om nogen mennesker mener jeg burde det.

Never.


Meget få fortryder deres vilde ungdom, tror jeg. Det er derfor vi gamle, sure mennesker siger at ungdommen er spildt på de unge. Vi ville gerne have danset mere, scoret mere, tosset mere rundt...der er ikke noget mere deprimerende end en 21-årig, der opfører sig som en på 50.


Se, @Lækre Arne - præcis, hvad jeg mente: Der vil altid være nogen, der mener noget. Uanset hvad man gør.

:P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 14:07

Lækre Arne skrev:
ManicNinja skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg fortryder på ingen måde min vilde ungdom.

Det virker det som om nogen mennesker mener jeg burde det.

Never.


Vissevasse. Folk har det med at mene så meget. Havde du haft en helt afdæmpet og stille ungdom, havde nogle andre ment noget om dét. Gjort er gjort. Videre! :)


Præcis. Og jeg er blevet et meget mere awesome menneske af de ting jeg har lært :P


Det dér hører så til gengæld hjemme i en tråd, vi IKKE har lavet endnu. Nemlig "ja, ja - det SKAL du jo sige!"-tråden. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dime » 29. aug 2015, 14:09

Skumfidusen skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg fortryder på ingen måde min vilde ungdom.

Det virker det som om nogen mennesker mener jeg burde det.

Never.


Meget få fortryder deres vilde ungdom, tror jeg. Det er derfor vi gamle, sure mennesker siger at ungdommen er spildt på de unge. Vi ville gerne have danset mere, scoret mere, tosset mere rundt...der er ikke noget mere deprimerende end en 21-årig, der opfører sig som en på 50.


Jeg er en af de få, der fortryder en ret stor del af min vilde ungdom.
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf TurtleSpeed » 29. aug 2015, 14:13

Jeg vil hellere til træning end til fest.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2015, 14:21

Jeg har ingen ambitioner om en karriere. Jeg bruger ikke min (halve) universtetsuddannelse og jeg har ikke lyst til at "udvikle" mig jobmæssigt.
Jeg har det godt, hvor jeg er, jeg får en fin løn og jeg føler at jeg gør en forskel i dagligdagen.
Så nej, "hvad skal du så bagefter?" er ikke et relevant spørgsmål for mig at svare på.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 29. aug 2015, 15:24

Min vilde ungdom var fantastisk! Og jeg ville gøre det hele om igen. Men mine børn ser jeg helst lidt mere fornuftige og knapt så promiskuøse...
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 29. aug 2015, 15:45

ManicNinja skrev:
Skumfidusen skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg fortryder på ingen måde min vilde ungdom.

Det virker det som om nogen mennesker mener jeg burde det.

Never.


Meget få fortryder deres vilde ungdom, tror jeg. Det er derfor vi gamle, sure mennesker siger at ungdommen er spildt på de unge. Vi ville gerne have danset mere, scoret mere, tosset mere rundt...der er ikke noget mere deprimerende end en 21-årig, der opfører sig som en på 50.


Se, @Lækre Arne - præcis, hvad jeg mente: Der vil altid være nogen, der mener noget. Uanset hvad man gør.

:P

Det provokerer også mig helt vildt det der med, at det er deprimerende, hvis man ikke følger konventionerne.
Jeg er 23, og jeg synes, det er sjovt at gå i byen. 2 gange om året ca. Og så 1-3 private fester eller rødvinsaftener udover dét. Det der med adskillige byture hele tiden siger mig bare ikke så meget. Jeg gjorde det 2 gange om ugen hele 2.G, og der fik jeg stillet det behov.
Jeg vil oprigtigt hellere bruge de fleste af mine weekends på familiehygge, middag/en gåtur/whatever med en eller flere venner og få tale om alting og ingenting, kærestehygge, træning, arbejde, praktiske ting osv, fordi jeg har en tætpakket hverdag.
Og jeg er simpelthen så træt af at blive skudt i skoene, at jeg ikke er "ung" nok. Hvad fanden er der i vejen med bare at synes, at det er røvkedeligt at gå i byen hver og hveranden weekend, og at det er sjovere at se en god film, gå en lang tur og spise 200 gram bland selv slik med sin veninde eller kæreste fredag aften og være klar til træning eller arbejde lørdag?

Ps jeg nød også mit vilde år i 2.G :lol:
6
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 15:54

Karkluden skrev:Det provokerer også mig helt vildt det der med, at det er deprimerende, hvis man ikke følger konventionerne.
Jeg er 23, og jeg synes, det er sjovt at gå i byen. 2 gange om året ca. Og så 1-3 private fester eller rødvinsaftener udover dét. Det der med adskillige byture hele tiden siger mig bare ikke så meget. Jeg gjorde det 2 gange om ugen hele 2.G, og der fik jeg stillet det behov.
Jeg vil oprigtigt hellere bruge de fleste af mine weekends på familiehygge, middag/en gåtur/whatever med en eller flere venner og få tale om alting og ingenting, kærestehygge, træning, arbejde, praktiske ting osv, fordi jeg har en tætpakket hverdag.
Og jeg er simpelthen så træt af at blive skudt i skoene, at jeg ikke er "ung" nok. Hvad fanden er der i vejen med bare at synes, at det er røvkedeligt at gå i byen hver og hveranden weekend, og at det er sjovere at se en god film, gå en lang tur og spise 200 gram bland selv slik med sin veninde eller kæreste fredag aften og være klar til træning eller arbejde lørdag?

Ps jeg nød også mit vilde år i 2.G :lol:


Jeg forstår virkelig ikke problemet. Jeg tager til (og afholder selv) en hel del middage med rødvin. Og drikker mig lidt bimmelim til dem. Så har man ligesom kombineret alle gode interesser. Eller...? :P
Senest rettet af ManicNinja 29. aug 2015, 16:37, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf decibell » 29. aug 2015, 16:25

HappyHippo skrev:Min vilde ungdom var fantastisk! Og jeg ville gøre det hele om igen. Men mine børn ser jeg helst lidt mere fornuftige og knapt så promiskuøse...


Jeg ved ikke, om jeg ville gøre alt om igen, men jeg er helt med på den anden med, at ens "afkom" ikke skal opføre sig lige sådan. Det ville jeg slet ikke kunne holde til. :nerve: :lol2:
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8894

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 29. aug 2015, 22:19

Jeg er i en alder af 33 ikke vokset fra min vilde ungdom. Og har egentlig ingen planer om at gøre det. Selvfølgelig er drukturerne færre, men jeg opfører mig ikke mindre tåbeligt
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2015, 22:21

D.itsen skrev:Jeg er i en alder af 33 ikke vokset fra min vilde ungdom. Og har egentlig ingen planer om at gøre det. Selvfølgelig er drukturerne færre, men jeg opfører mig ikke mindre tåbeligt

Jeg stoppede ikke mine vilde byture og min soven alle mulige steder og opføre mig uansvarligt under påvirkning af spiritusholdige drikke før jeg var 36.
Så carry on! :gammel:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8894

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 29. aug 2015, 22:25

kidkomb skrev:
D.itsen skrev:Jeg er i en alder af 33 ikke vokset fra min vilde ungdom. Og har egentlig ingen planer om at gøre det. Selvfølgelig er drukturerne færre, men jeg opfører mig ikke mindre tåbeligt

Jeg stoppede ikke mine vilde byture og min soven alle mulige steder og opføre mig uansvarligt under påvirkning af spiritusholdige drikke før jeg var 36.
Så carry on! :gammel:

Hvorfor holdt du op?
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2015, 22:30

Hvis mine unger havde været lige så trælse pubertetsbomber og lige så vilde, som jeg selv var, tror jeg nok, jeg havde låst dem inde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"