Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6587

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 5. nov 2016, 12:04

Disturbia skrev:Jeg har en mega selvdestruktiv side, der giver mig lyst til at såre andre mennesker og ødelægge mine relationer. Jeg er blevet bedre til at skubbe den væk med årene, men den er altså derinde alligevel. Jeg mærker den også i seksuelle kontekster - jeg kan godt fantasere/tænde på tanken om at være åbenlyst utro, når jeg er i et forhold. Jeg tænker tit på, om andre også har det sådan engang imellem, og hvorfor det ikke er noget man kan snakke om.


Jeg tror alle har en mørk side. Det er nok nærmere hvordan og hvornår den kommer til udtryk, der er forskellen :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 5. nov 2016, 12:21

Dumbledory skrev: Folk er da ikke modbydelige hvis de fx ikke læser en hel tråd og igen, jeg aner jo ikke hvilken tråd der er tale om - det er jo fænomenet generelt der vurderes som sjovt og hvad humor angår er der vel altid forskellige opfattelser.


Hvis du ikke aner det, hvorfor tillægger du så Joe noget, som ikke passer? Du antyder jo ret kraftigt, at hun åbenbart skulle synes, at blødning under graviditet er sjovt. Det synes jeg er ret sært.
1
Donna Martin Graduates!
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 12:43

.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 5. nov 2016, 12:47

MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)

Og nogle mennesker har tendenser til at være snæversynede, fordomsfulde og virkelig virkelig ærgerlige som typer...
2
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 5. nov 2016, 12:48

MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)



Mener du virkelig det?
0
:banan: :banan:
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 12:51

Sevii skrev:
MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)



Mener du virkelig det?


Jeg troede, det her var en tråd, hvor man kunne skrive lige hvad man havde lyst til, uden at blive angrebet.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 5. nov 2016, 12:53

MissSpring skrev:
Sevii skrev:
MissSpring skrev:... (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)



Mener du virkelig det?


Jeg troede, det her var en tråd, hvor man kunne skrive lige hvad man havde lyst til, uden at blive angrebet.

Synes du virkelig det indlæg du svare på er angribende?
3
...
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 5. nov 2016, 12:54

MissSpring skrev:
Sevii skrev:
MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)



Mener du virkelig det?


Jeg troede, det her var en tråd, hvor man kunne skrive lige hvad man havde lyst til, uden at blive angrebet.

Åbenlys racisme er bare ikke en særlig flatterende egenskab.
3
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 5. nov 2016, 12:59

MissSpring skrev:
Sevii skrev:
MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)



Mener du virkelig det?


Jeg troede, det her var en tråd, hvor man kunne skrive lige hvad man havde lyst til, uden at blive angrebet.


Der vil altid være nogen der vil spørge ind til det du skriver. Hvis du lægger mærke til det, så kan man ikke bare sige alt, heller ikke i den her tråd, uden nogen vil kommentere på det. Men det her var ikke et angreb, men et oprigtigt spørgsmål.... Jeg kan næsten ikke tro på, at nogen kan mene det du siger.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 5. nov 2016, 13:01

MissSpring skrev:
Sevii skrev:
MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)



Mener du virkelig det?


Jeg troede, det her var en tråd, hvor man kunne skrive lige hvad man havde lyst til, uden at blive angrebet.

Klart. Selvfølgelig burde du da kunne skrive dybt racistiske indlæg i denne tråd, uden nogen tog notits af det.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 5. nov 2016, 13:06

Dumbledory skrev:
Ado skrev:
Dumbledory skrev: Folk er da ikke modbydelige hvis de fx ikke læser en hel tråd og igen, jeg aner jo ikke hvilken tråd der er tale om - det er jo fænomenet generelt der vurderes som sjovt og hvad humor angår er der vel altid forskellige opfattelser.


Hvis du ikke aner det, hvorfor tillægger du så Joe noget, som ikke passer? Du antyder jo ret kraftigt, at hun åbenbart skulle synes, at blødning under graviditet er sjovt. Det synes jeg er ret sært.
Jeg lod mig provokere - men af svaret til Joe skulle det også fremgå, at jeg var lidt hurtigt til at tolke på hendes indlæg - og måske er det en god idé, at holde en pause.

Vi kan alle blive provokeret. Om du skal holde en pause, vil jeg ikke blande mig i.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 5. nov 2016, 15:01

MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)


(Svar slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 5. nov 2016, 15:06

Hold nu helt op, hvor er her ækelt herinde i dag :nerve: :mellow:
4
...
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 5. nov 2016, 15:12

Rosa Espinosa skrev:
Aspargsen skrev:
MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)

.. (Svar slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)


I er da virkelig i stødet herinde i dag :forvirret:

Hvad kan jeg sige...
Det er lørdag og det regnet uden for
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 15:14

Aspargsen skrev:
MissSpring skrev:.. (Slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)

(Svar slettet af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne om racistiske udtalelser)


Aaaaaah..
0

Tilbage til "Generelt"