Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 8. sep 2017, 10:10

abcd skrev:
Aspargsen skrev:
abcd skrev:
DetSorteCirkus skrev:Sådan opfatter jeg heller ikke deres budskab, men jeg kan godt fra en anden tråd huske, at du er meget sikker på, at det er sådan, det hænger sammen, så det behøver vi ikke bruge tid på at diskutere.


Jeg synes ikke rigtigt det kan opfattes på andre måder. Og jeg er meget enig med aviserne reaktion, hvis de skal lege primadonnaer der ikke tåler kritik, må de helt undvære anmeldelser.


Kritik er helt fint

Men nogengange er man i tvivl om treo overhoved har været til koncerten da anmeldelserne nogen gange bare er vrede for vredens skyld

Og nej, det nytter ikke at komme med modargumenter, treo er dømt ude


Det er jo let nok at få ham ud, folk kan bare lade være at læse hans ting.

Men Volbeat skal forestille at være rockstjerner. De skal drikke Jack Daniels og nedlægge damer når de ikke lige spiller, og det meste andet skal de være helt ligeglade med. Det er selvfølgelig en karikatur, men rockstjerner kan simpelthen ikke blive fornærmede over sure anmeldere, det dur ikke.


Det duer lige præcis - de gider ham ikke - og så ud med ham. Alt andet end tøsedrenge i min verden - helt omvendt af hvordan du opfatter det.
8
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 8. sep 2017, 10:12

Fyrst Eberhard skrev:Er der overhovedet nogen der stadig tager Thomas Treo -hvis musiksmag ser ud til at være begrænset til Bob Dylan og som generelt fremstår som en krakilsk 90-årig - seriøst?
(Altså lige udover Volbeat)


Treo på Skanderborg:


Clickbait - derfor hvis ingen læser hans anmeldelser, ingen reklamepenge til avisen - ny anmelder - Win-win for alle.
1
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 8. sep 2017, 10:17

abcd skrev:
Aspargsen skrev:
abcd skrev:
DetSorteCirkus skrev:Sådan opfatter jeg heller ikke deres budskab, men jeg kan godt fra en anden tråd huske, at du er meget sikker på, at det er sådan, det hænger sammen, så det behøver vi ikke bruge tid på at diskutere.


Jeg synes ikke rigtigt det kan opfattes på andre måder. Og jeg er meget enig med aviserne reaktion, hvis de skal lege primadonnaer der ikke tåler kritik, må de helt undvære anmeldelser.


Kritik er helt fint

Men nogengange er man i tvivl om treo overhoved har været til koncerten da anmeldelserne nogen gange bare er vrede for vredens skyld

Og nej, det nytter ikke at komme med modargumenter, treo er dømt ude


Det er jo let nok at få ham ud, folk kan bare lade være at læse hans ting.

Men Volbeat skal forestille at være rockstjerner. De skal drikke Jack Daniels og nedlægge damer når de ikke lige spiller, og det meste andet skal de være helt ligeglade med. Det er selvfølgelig en karikatur, men rockstjerner kan simpelthen ikke blive fornærmede over sure anmeldere, det dur ikke.


"Volbeat skal forestille at være rockstjerner"
Der kan vi godt være enige

Men hvad skal Treo forstille af være ?
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 8. sep 2017, 10:41

Aspargsen skrev:"Volbeat skal forestille at være rockstjerner"
Der kan vi godt være enige

Men hvad skal Treo forstille af være ?


Det har vi talt om i en anden tråd, og det er ligegyldigt for hvad Volbeat er. Jeg så et interview med Lars Ullrich hvor han sagde at Metallica aldrig kunne finde på at udelukke medier på den måde. Heldigvis da. Jeg har på fornemmelsen at det er væsentligt sjovere at være backstage med Metallica end med Volbeat.
1
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 8. sep 2017, 10:54

abcd skrev:
Aspargsen skrev:"Volbeat skal forestille at være rockstjerner"
Der kan vi godt være enige

Men hvad skal Treo forstille af være ?


Det har vi talt om i en anden tråd, og det er ligegyldigt for hvad Volbeat er. Jeg så et interview med Lars Ullrich hvor han sagde at Metallica aldrig kunne finde på at udelukke medier på den måde. Heldigvis da. Jeg har på fornemmelsen at det er væsentligt sjovere at være backstage med Metallica end med Volbeat.


Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør - Volbeat tog et valg og står ved det. Det gør absolut intet ved billetsalget. Treo mister forhåbentlig snart sit anmelderjob hvis vi vel at mærke ignorerer hans anmeldelser og han dermed bliver uinteressant at bruge som clickbait for avisen.

Nyt blod til branchen vil helt sikkert give mange up-and-comming bands en langt bedre chance - og de store - de sælger alligevel.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 8. sep 2017, 11:05

dykkersild skrev:Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør - Volbeat tog et valg og står ved det.


Tiden må jo vise om de står ved det. Jeg har på fornemmelsen at Ekstra Bladet får en gratis billet næste gang.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 8. sep 2017, 11:10

abcd skrev:
Aspargsen skrev:"Volbeat skal forestille at være rockstjerner"
Der kan vi godt være enige

Men hvad skal Treo forstille af være ?


Det har vi talt om i en anden tråd, og det er ligegyldigt for hvad Volbeat er. Jeg så et interview med Lars Ullrich hvor han sagde at Metallica aldrig kunne finde på at udelukke medier på den måde. Heldigvis da. Jeg har på fornemmelsen at det er væsentligt sjovere at være backstage med Metallica end med Volbeat.

Så må du da komme med et link til den tråd

Jeg har også set metalluca udtale at de er ligeglade

Men det undrer mig hvorfor det var så vigtigt for treo at komme til en koncert, han anbefalede folk at blive væk fra :lol:

- Treo udtaler : bliv væk fra koncert
- Treo udtaler : Hvorfor blev jeg ikke inviteret

Det er her hvor en venlig PR medarbejdereje skulle klappe han medlidende på hovedet og minde ham om at han ikke blev inviteret fordi at de gik ud fra at når han anbefalede folk at holde sig væk, ville han også holde sig væk
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 8. sep 2017, 11:12

abcd skrev:
dykkersild skrev:Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør - Volbeat tog et valg og står ved det.


Tiden må jo vise om de står ved det. Jeg har på fornemmelsen at Ekstra Bladet får en gratis billet næste gang.

Jeg gætter på at næste gang er treo slet ikke anmelder mere
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 8. sep 2017, 11:16

Aspargsen skrev:
abcd skrev:
dykkersild skrev:Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør - Volbeat tog et valg og står ved det.


Tiden må jo vise om de står ved det. Jeg har på fornemmelsen at Ekstra Bladet får en gratis billet næste gang.

Jeg gætter på at næste gang er treo slet ikke anmelder mere


Det væddemål vil jeg gerne tage. 1.000 kroner?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 8. sep 2017, 11:38

NejJegErIkkeAsiat skrev:Der findes en del jobs hvor man kan undrer sig over værdien i det. Altså hvad tilfører de vores verden.
Et af de jobs er som musikanmelder. De er simpelthen så favoriserende og partiske at det ingen mening giver at læse den slags. Enten er de ved at komme i bukserne over et eller andet ganske ordinært, eller så saver de et band fuldstændigt, selvom tusindevis af mennesker havde en fantastisk oplevelse.
Så hellere læse hvad tidligere koncertgængere har oplevet, for der kan man hurtig få 200 "anmeldelser" på Facebook og danne sig et meget bedre indtryk af koncerternes niveau.
Jeg har f.eks. endnu ikke været til en koncert hvor jeg var enig med anmelderne dagen efter.


Jeg må nu sige jeg godt kan få noget ud af at læse Steffen jurgensens anmeldelser, selv om bands jeg ikke kunne drømme om at se.
Han forsøger altid at finde bare lidt positivt og selv når der har været bands der nærmest er ildeset efter hvad vej rock moden nu går så er han aldrig bleg for at skrive hvis det var en fed koncert.

Det er nærmest så langt fra treo som det kan blive, han gør jo en dyd ud af at være personlig og perfid, og jeg tror det er er noget folk der elsker at have hadebands ser som en slags blåstempling,,
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Code71 » 8. sep 2017, 11:57

abcd skrev:
Aspargsen skrev:
abcd skrev:
dykkersild skrev:Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvad andre gør - Volbeat tog et valg og står ved det.


Tiden må jo vise om de står ved det. Jeg har på fornemmelsen at Ekstra Bladet får en gratis billet næste gang.

Jeg gætter på at næste gang er treo slet ikke anmelder mere


Det væddemål vil jeg gerne tage. 1.000 kroner?


Jeg sætter også gerne 1.000 kr på det
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aviva » 8. sep 2017, 12:23

Ha, så kan du måske køre ordentligt..

-til den møgunge, der væltede på hans cykel kort efter han lige skulle fræse ind foran mig

Morede mig indeni da jeg gik derfra, kunne se han ikke var kommet voldsomt til skade så han måtte sgu selv komme op.
2
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ghattner » 8. sep 2017, 14:22

Ville ønske man kunne sortere på nationalitet på Tinder så jeg ikke bliver præsenteret for diverse suspekte profiler
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Straniera » 8. sep 2017, 18:27

Hvis det kun er en ugelang ferie, så ville jeg vælge et sted i Europa, så der ikke bruges en hel dag på at flyve til og fra destinationen.
Madeira er et godt bud, men Grækenland skulle være ret billigt for tiden, og jeg læste fornylig en artikel om 20 græske øer, som er knap så turistede:
https://www.theguardian.com/travel/2017 ... dodecanese
Senest rettet af Straniera 8. sep 2017, 18:32, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 8. sep 2017, 18:31

Straniera skrev:Hvis det kun er en ugelang ferie, så ville jeg vælge et sted i Europa, så der ikke bruges en hel dag på at flyve til og fra destinationen.
Madeira er et godt bud, men Grækenland skulle være ret billigt for tiden, og jeg læste fornylig en artikel om 20 græske øer, som er knap så turistede:
https://www.theguardian.com/travel/2017 ... dodecanese

Det tror jeg da godt du må sige :D
6

Tilbage til "Generelt"