Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. okt 2015, 21:12

Dirtylittledevil skrev:Nemlig... hun er sød, men ikke 3,3 millioner likes sød.


Folk var også ved at gå i nuttekrampe over mig, da jeg var lille, og nu jeg tænker over det, kan noget af det da egentlig godt have handlet om, at man tydeligt kan se, at jeg er adopteret, når jeg er sammen med mine forældre. Måske har nogen lige smurt lidt ekstra tykt på, fordi de gerne ville benytte lejligheden til at vise, hvor enormt meget de bare rummede vores måde at være familie på, og "hvor ligeså rigtige som dem", vi var i deres øjne.
Cry me a river!

I dag er standardspørgsmålet altid noget med "Sporløs" :P
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 21:23

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nemlig... hun er sød, men ikke 3,3 millioner likes sød.


Folk var også ved at gå i nuttekrampe over mig, da jeg var lille, og nu jeg tænker over det, kan noget af det da egentlig godt have handlet om, at man tydeligt kan se, at jeg er adopteret, når jeg er sammen med mine forældre. Måske har nogen lige smurt lidt ekstra tykt på, fordi de gerne ville benytte lejligheden til at vise, hvor enormt meget de bare rummede vores måde at være familie på, og "hvor ligeså rigtige som dem", vi var i deres øjne.
Cry me a river!

I dag er standardspørgsmålet altid noget med "Sporløs" :P


Du havde været en rigtig lille like-magnet hvis det havde været i dag :P
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 00:51

Dirtylittledevil skrev:like-magnet

Godt ord! :D
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 22. okt 2015, 06:51

Jeg syntes, at det er pisse irriterende at være på fotoudstilling hvor der også skal læses en del tekst der skal læses, og der så går en mor rundt med en skrigende baby. Baby skulle ikke have mad - baby var bare utilfreds og så græder de jo. 20 minutter - nej så må du bare gå ud/væk. Det må man helt sikkert ikke sige - derude i det virkelige liv men hold nu kaje hvor var det dog bare forstyrrende på højt plan.
7
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 22. okt 2015, 11:30

Jeg synes, den der fødselsgongong i Århus er røvirriterende. De har hængt den LIGE foran studieområdet på hovedbiblioteket, så hver gang nogen popper et barn i Skejby, forstyrrer det i studieområdet på biblioteket.
Jeg synes, det er en sød tanke, bestemt, men jeg synes måske, man godt liiige kunne have hængt det et andet sted end foran det område, der er beregnet til stilhed, fordybelse og studier.
Og folk bliver pissesure, når jeg siger det?
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. okt 2015, 11:35

Karkluden skrev:Jeg synes, den der fødselsgongong i Århus er røvirriterende. De har hængt den LIGE foran studieområdet på hovedbiblioteket, så hver gang nogen popper et barn i Skejby, forstyrrer det i studieområdet på biblioteket.
Jeg synes, det er en sød tanke, bestemt, men jeg synes måske, man godt liiige kunne have hængt det et andet sted end foran det område, der er beregnet til stilhed, fordybelse og studier.
Og folk bliver pissesure, når jeg siger det?


Åh det lyder som sådan en ide man synes er helt vildt sød på lang afstand, men ingen gider sgu da at have den gonggong i nærheden - og efter få dage vil den ligefrem drive folk til vanvid :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 22. okt 2015, 11:59

Dirtylittledevil skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes, den der fødselsgongong i Århus er røvirriterende. De har hængt den LIGE foran studieområdet på hovedbiblioteket, så hver gang nogen popper et barn i Skejby, forstyrrer det i studieområdet på biblioteket.
Jeg synes, det er en sød tanke, bestemt, men jeg synes måske, man godt liiige kunne have hængt det et andet sted end foran det område, der er beregnet til stilhed, fordybelse og studier.
Og folk bliver pissesure, når jeg siger det?


Åh det lyder som sådan en ide man synes er helt vildt sød på lang afstand, men ingen gider sgu da at have den gonggong i nærheden - og efter få dage vil den ligefrem drive folk til vanvid :lol:

Alle andre synes apparently, den er sød. Det er heller ikke, fordi den gonger vildt højt, men nogle dage bliver der altså født en pæn slat børn i Århus, og så er det temmelig forstyrrende med den lyd så hyppigt. Midt i et studieområde. vildt mærkeligt.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 12:20

Jeg kan ikke se problemet i, at man i Sverige nu begynder at indkvartere flygtninge i telte, der vel og mærke er af højere standard end dem, man fx. ser i flygtningelejre lige efter katastrofer.
Det er en logisk løsning på et praktisk problem, og hvis man som flygtning søger mod det samme land som mange andre, må man forvente, at der på et tidspunkt kan opstå en situation med akut mangel på indkvartering.
5
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 22. okt 2015, 12:50

Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes ikke pr automatik at downs-børn er super cute. Then again, jeg synes sjældent børn er særlig cute.

Skulle de være specielt cute? :gruble:


Det er der vist mange på facebook som synes lige for tiden...



Det er utvivlsomt pænt ment fra dem der skriver ders side men jeg tror helt ærligt jeg havde fået en akut hjerneblødning hvis Jeg havde haft et downs barn og havde læst det,hvad fanden ligner det at deltage i debat om ting med så alvorlige permanente følger for et barns liv og så bare gå ind og skrive hvor viildt cute de børn er.

Det er sq da ikke en fucking hundehvalp de taler om!

Iihh,jeg måtte holde op med at læse om det igår,mit blodtryk...
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32467

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 22. okt 2015, 12:55

Jeg synes altså mindre og mindre godt om S.

Edit: Og Mette Frederiksen...
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 22. okt 2015, 12:55

ShuruQ skrev:
hotlips skrev:
Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes ikke pr automatik at downs-børn er super cute. Then again, jeg synes sjældent børn er særlig cute.

Skulle de være specielt cute? :gruble:


Det er der vist mange på facebook som synes lige for tiden...



Det er utvivlsomt pænt ment fra dem der skriver ders side men jeg tror helt ærligt jeg havde fået en akut hjerneblødning hvis Jeg havde haft et downs barn og havde læst det,hvad fanden ligner det at deltage i debat om ting med så alvorlige permanente følger for et barns liv og så bare gå ind og skrive hvor viildt cute de børn er.

Det er sq da ikke en fucking hundehvalp de taler om!

Iihh,jeg måtte holde op med at læse om det igår,mit blodtryk...


Hvor så du den debat henne?

Jeg deltog bl.a. i en på DR2s facebookside. Jeg har en veninde, der har en bror, der lider af Downs syndrom, og jesus kristus, vi fik mange tæsk derinde for at tillade os at sige, at det måske ikke altid er så pisselyserødt og blomster ud af røven, som det bliver gjort til. Der var eddermame mange, der var sådan lidt "jamen, de er jo bare meget bedre mennesker end os andre, de er slet ikke handicappede, det er os andre, der er det". Ahem.
5
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 13:27

ShuruQ skrev:Det lyder simpelthen dybt åndssvagt ...

:genert: Det hed downsfolk jo den gang, jeg var barn!
0
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 13:33

Fru Sunshine skrev:Jeg fryder mig hver gang, jeg hører nyt fra min tidligere klasse, og hvordan de er ved at drive deres nye dansk- og klasselærer til vanvid og bare opfører sig virkelig dårligt.
De var nemlig en mønsterklasse, da jeg havde dem.

Stakkels børn :s
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 22. okt 2015, 13:36

Kyle skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg fryder mig hver gang, jeg hører nyt fra min tidligere klasse, og hvordan de er ved at drive deres nye dansk- og klasselærer til vanvid og bare opfører sig virkelig dårligt.
De var nemlig en mønsterklasse, da jeg havde dem.

Stakkels børn :s

Nu var det ligesom ikke mit valg at blive fyret. Ej heller at en matematiklærer uden spor erfaring med danskundervisning skulle overtage mine skønne elever.

Hold nu kæft, hvor jeg savner dem.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 13:46

Fru Sunshine skrev:
Kyle skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg fryder mig hver gang, jeg hører nyt fra min tidligere klasse, og hvordan de er ved at drive deres nye dansk- og klasselærer til vanvid og bare opfører sig virkelig dårligt.
De var nemlig en mønsterklasse, da jeg havde dem.

Stakkels børn :s

Nu var det ligesom ikke mit valg at blive fyret. Ej heller at en matematiklærer uden spor erfaring med danskundervisning skulle overtage mine skønne elever.

Hold nu kæft, hvor jeg savner dem.

Åh, det var ikke for at skyde efter dig. Undskyld, hvis det lød sådan. Jeg er bare så ked af det når jeg læser hvor mange steder den nye reform, manglen på lærer (tid til børnene pga. arbejdstidsaftalen) og de lange skoledage påvirker børnene.
1

Tilbage til "Generelt"