Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Marichen12 » 4. jul 2016, 18:29

kidkomb skrev:
Marichen12 skrev:Jazz er larm i mine ører :genert:

I think I love you :love:

Men altså, jazz er jo ikke musik.
Det er musikere, der onanerer på deres instrumenter.
Bevares, de har en fin forståelse for polyrytmer og obskure taktarter.
Men stadig....


Du beskriver det så smukt :dåne:

Love all over :lun: :love2:
3
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 4. jul 2016, 18:42

Jeg synes, at store og (især) traditionelle bryllupper er usmagelige. Jeg deltager, og jeg glæder mig på brudeparrets vegne, for det er jo deres ønske, og det respekterer jeg, og gør alt hvad jeg kan for at give dem en god fest.
Men jeg synes, det er småkikset og usmageligt.

Disclaimer: Andre skal gøre nøjagtigt som de vil, og jeg møder op i passende dresscode, jeg fester med, jeg køber passende gave og jeg hamrer mit bestik i tallerkenen, jeg tramper i gulvet, river slør osv osv hvis det er det folk vil have. Jeg finder det bare ikke specielt hyggeligt, smagfuldt eller romantisk. Og andre vil så finde mit drømmebryllup røvsygt.
Senest rettet af Karkluden 4. jul 2016, 18:48, rettet i alt 1 gang.
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2016, 18:53

ShuruQ skrev:Jeg synes egentligt bare det meste af det der sønderjyske mad så lidt nasty ud. Selvom jeg ikke kan lide at sige det om mad, men bare det der surrib, det så altså lidet appetitligt ud :badr:.


Det er også mest for den ældre generation. Jeg har dog ikke set på min families julefrokostborde med SÅ meget gelé :badr:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2016, 18:55

Karkluden skrev:Jeg synes, at store og (især) traditionelle bryllupper er usmagelige. Jeg deltager, og jeg glæder mig på brudeparrets vegne, for det er jo deres ønske, og det respekterer jeg, og gør alt hvad jeg kan for at give dem en god fest.
Men jeg synes, det er småkikset og usmageligt.

Disclaimer: Andre skal gøre nøjagtigt som de vil, og jeg møder op i passende dresscode, jeg fester med, jeg køber passende gave og jeg hamrer mit bestik i tallerkenen, jeg tramper i gulvet, river slør osv osv hvis det er det folk vil have. Jeg finder det bare ikke specielt hyggeligt, smagfuldt eller romantisk. Og andre vil så finde mit drømmebryllup røvsygt.


Min mand og jeg fattede hat af det klimpren og trampen, og jeg blev stiktosset, da nogen begyndte at flå i mit slør. Resten var det, du ville kalde usmageligt. Men det var fandme en go' fest! :-D
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 18:55

Jeg bliver faktisk ret ked af det, hver gang jeg må se på, at nogen synes, at mit bryllup var kikset og usmageligt.

Virkelig ked af det.

Man må jo mene, hvad man vil, men jeg kunne aldrig drømme om at udtale mig sådan om andres drømmebryllup.
12
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 4. jul 2016, 19:00

Fru Sunshine skrev:Jeg bliver faktisk ret ked af det, hver gang jeg må se på, at nogen synes, at mit bryllup var kikset og usmageligt.

Virkelig ked af det.

Man må jo mene, hvad man vil, men jeg kunne aldrig drømme om at udtale mig sådan om andres drømmebryllup.

Men alvorligt - hvis man ikke må sige det i denne tråd, hvor så? Jeg kunne ALDRIG drømme om at sige det irl. Jeg har endda meldt mig frivilligt til at hjælpe med alt muligt praktisk ifm min venindes bryllup næste år, selvom det er alt det jeg ikke bryder mig om. For det er HENDES/deres drøm, og den vil jeg gerne støtte, selvom jeg slet ikke synes det ville være fedt hvis det var mig, der skulle giftes.
Jeg siger da også til min mor, at hun er pæn i sine masaikjoler. For det er hun. For hun elsker dem. Objektivt set synes jeg bare ikke, at masai laver specielt pænt tøj.
Jeg synes til gengæld, det er ærgerligt, at vi har en tråd lige netop til ting, man ikke kan få luft for irl, og så skal man alligevel shames.

Og jeg udtaler mig i øvrigt ikke om "andres" drømmebryllup specifikt i mit oprindelige indlæg. Jeg har ikke peget på nogen specifikt. Min veninde ved i øvrigt godt, hvordan jeg har det, og vi griner ad det. Jeg ved også godt, hun synes, at min ide om et bryllup er røvsyg. Jeg er pænt sikker på, at begge dage bliver skidegode :D
18
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 4. jul 2016, 19:02

Guilded_Lily skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes, at store og (især) traditionelle bryllupper er usmagelige. Jeg deltager, og jeg glæder mig på brudeparrets vegne, for det er jo deres ønske, og det respekterer jeg, og gør alt hvad jeg kan for at give dem en god fest.
Men jeg synes, det er småkikset og usmageligt.

Disclaimer: Andre skal gøre nøjagtigt som de vil, og jeg møder op i passende dresscode, jeg fester med, jeg køber passende gave og jeg hamrer mit bestik i tallerkenen, jeg tramper i gulvet, river slør osv osv hvis det er det folk vil have. Jeg finder det bare ikke specielt hyggeligt, smagfuldt eller romantisk. Og andre vil så finde mit drømmebryllup røvsygt.


Min mand og jeg fattede hat af det klimpren og trampen, og jeg blev stiktosset, da nogen begyndte at flå i mit slør. Resten var det, du ville kalde usmageligt. Men det var fandme en go' fest! :-D

Haha, det kan jeg lige se for mig :D Total forvirring :D
- og ved du hvad, det er det vigtigste. Jeg er sikker på, det var en skidegod fest :kys:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 19:07

Karkluden skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg bliver faktisk ret ked af det, hver gang jeg må se på, at nogen synes, at mit bryllup var kikset og usmageligt.

Virkelig ked af det.

Man må jo mene, hvad man vil, men jeg kunne aldrig drømme om at udtale mig sådan om andres drømmebryllup.

Men alvorligt - hvis man ikke må sige det i denne tråd, hvor så? Jeg kunne ALDRIG drømme om at sige det irl. Jeg har endda meldt mig frivilligt til at hjælpe med alt muligt praktisk ifm min venindes bryllup næste år, selvom det er alt det jeg ikke bryder mig om. For det er HENDES/deres drøm, og den vil jeg gerne støtte, selvom jeg slet ikke synes det ville være fedt hvis det var mig, der skulle giftes.
Jeg siger da også til min mor, at hun er pæn i sine masaikjoler. For det er hun. For hun elsker dem. Objektivt set synes jeg bare ikke, at masai laver specielt pænt tøj.
Jeg synes til gengæld, det er ærgerligt, at vi har en tråd lige netop til ting, man ikke kan få luft for irl, og så skal man alligevel shames.

Og jeg udtaler mig i øvrigt ikke om "andres" drømmebryllup specifikt i mit oprindelige indlæg. Jeg har ikke peget på nogen specifikt. Min veninde ved i øvrigt godt, hvordan jeg har det, og vi griner ad det. Jeg ved også godt, hun synes, at min ide om et bryllup er røvsyg. Jeg er pænt sikker på, at begge dage bliver skidegode :D

Jeg forstår nok bare ikke behovet for at sige det overhovedet. Men så er det da den rette tråd, kan man sige.
Og jeg shamer dig ikke. Jeg fortæller, hvordan jeg får det.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 4. jul 2016, 19:18

Men karkluden, hvorfor har du behov for at skrive det så 'tit'? :genert:
Jeg mindes at have læst det 2-3 gange fra din hånd nu?
8
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 4. jul 2016, 19:19

Det er sko da ikke Karkluden der er galt på den her?
9
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 19:22

Purple Haze skrev:Det er sko da ikke Karkluden der er galt på den her?

Det er der vel ingen der er.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 4. jul 2016, 19:22

Det vil jeg så mene.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 19:28

Purple Haze skrev:Det vil jeg så mene.

Nå.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 4. jul 2016, 19:43

Bøtte skrev:Men karkluden, hvorfor har du behov for at skrive det så 'tit'? :genert:
Jeg mindes at have læst det 2-3 gange fra din hånd nu?

Det vil jeg tage til efterretning. Jeg konfronteres ret ofte med det i mit privatliv da jeg krnder mange der skal giftes for tiden, og jeg bruger debatten som ventil - særligt denne tråd. Ligesom andre gør til deres fortrædeligheder. Men jeg kan godt se at det virkelig støder nogle. Det undrer mig i betragtning af hvad andre skriver meget og tit om, men jeg tager det til mig og vil fremover undlade at bruge debatten som ventil for dette :)
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 4. jul 2016, 19:47

Karkluden skrev:
Bøtte skrev:Men karkluden, hvorfor har du behov for at skrive det så 'tit'? :genert:
Jeg mindes at have læst det 2-3 gange fra din hånd nu?

Det vil jeg tage til efterretning. Jeg konfronteres ret ofte med det i mit privatliv da jeg krnder mange der skal giftes for tiden, og jeg bruger debatten som ventil - særligt denne tråd. Ligesom andre gør til deres fortrædeligheder. Men jeg kan godt se at det virkelig støder nogle. Det undrer mig i betragtning af hvad andre skriver meget og tit om, men jeg tager det til mig og vil fremover undlade at bruge debatten som ventil for dette :)


Det er jo ikke fordi man ikke må bruge debatten, som ventil, men som en af dem, der synes det er 'ærgerlig' holdning, har jeg bare hæftet mig ved det før. Og det undrede mig bare :)
4

Tilbage til "Generelt"