Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 18. okt 2016, 20:46

Jeg er mega stolt af endelig at have et job som jeg er dygtig til, hvor jeg føler mig kompetent og har en følelse af rent faktisk at bidrage med noget, der er værd at høre på. Det må man ikke sige i jantelovsdanmark :lol:
12
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lys » 18. okt 2016, 20:56

lillebjoern skrev:Jeg kan ikke udstå Jennifer Lawrence. Hun er så falsk, at det halve kunne være nok.


Hvordan vurderer du, at hun er falsk? Jeg antager, at du ikke har mødt hende :P

Jeg har ikke selv noget særligt forhold til hende, men jeg tænker at det er vanskeligt at vurdere en Hollywood-skuespillers personlighed på baggrund af pressedækning? Så jeg er mest bare nysgerrig på, hvad du bygger det på.
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 18. okt 2016, 21:27

At de der møgirriterende teenagere ,som det åbenbart i flere tilfælde har været, der render rundt ,klædt ud som uhyggelige klovne og bl.a svinger med økser, skal passe lidt på med at forskrække bilister.
En skønne dag risikerer de at en bilist træder på speederen i stedet for bremsen, og så vil jeg meget nødigt være i de klovnesko. Men så kunne de måske lære at bruge indvendige side af hovedet.
3
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 19. okt 2016, 01:52

Vi bor i Nordsjælland, og min mand er begyndt at gå med sit politiskilt klar i lommen - så vi går næsten og håber på at der hopper en snotunge ud med klovnemaske på :devil2:
Man må føle sig lidt uheldig når dit valgte offer pludselig anholder dig :ninja:
11
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 19. okt 2016, 05:02

"For evigt" med Volbeat lyder som et bidrag i Melodi Grand Prix. Vindmaskiner og fyrværkeri og hele lortet.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 19. okt 2016, 05:45

Lys skrev:
lillebjoern skrev:Jeg kan ikke udstå Jennifer Lawrence. Hun er så falsk, at det halve kunne være nok.


Hvordan vurderer du, at hun er falsk? Jeg antager, at du ikke har mødt hende :P

Jeg har ikke selv noget særligt forhold til hende, men jeg tænker at det er vanskeligt at vurdere en Hollywood-skuespillers personlighed på baggrund af pressedækning? Så jeg er mest bare nysgerrig på, hvad du bygger det på.


Jeg antager at hun er falsk, fordi hun hele tiden spiller "den klodsede pige" og hver eneste gang hun interviewes, udtaler ting som "jeg spiser altså pizza HELE tiden, det kan man godt når man er kendt" og "hahahaha, jeg var sååå kikset, da jeg lavede det der stunt, hahaha"... Men det er bare slet ikke det, hun udstråler når man så ser hende ellers, og for mig virker hun bare som endnu en af de glamourøse kendte.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 19. okt 2016, 14:39

Jeg synes det er forkert at degradere noget så omfattende som skizofreni til "en psykisk sårbarhed", der jo lyder som ingenting. Uanset hvor velbehandlet du er nu, så ændrer det ikke på at lidelsen i sig selv er alvorlig og ofte rigtig voldsom.
8
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 19. okt 2016, 14:46

Ado skrev:"For evigt" med Volbeat lyder som et bidrag i Melodi Grand Prix. Vindmaskiner og fyrværkeri og hele lortet.

:lol: Det er præcis derfor jeg elsker det nummer :devil:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf thomassneum » 19. okt 2016, 14:51

Jeg tror fotomodeller er skod i sengen - og jeg er villig til at lade det komme an på en prøve.

(Disclaimer: kvindemodeller - jeg tror naturligvis på de mandlige)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Badesandalen » 19. okt 2016, 15:17

thomassneum skrev:Jeg tror fotomodeller er skod i sengen - og jeg er villig til at lade det komme an på en prøve.

(Disclaimer: kvindemodeller - jeg tror naturligvis på de mandlige)

Jeg synes det er stærkt at du sådan ofrer dig for at finde ud af sandheden. Det er på lige linje med de journalister der bliver rockere eller kommer i fængsel for at få den fulde sandhed.
5
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 19. okt 2016, 15:21

Sophaya skrev:Jeg synes det er forkert at degradere noget så omfattende som skizofreni til "en psykisk sårbarhed", der jo lyder som ingenting. Uanset hvor velbehandlet du er nu, så ændrer det ikke på at lidelsen i sig selv er alvorlig og ofte rigtig voldsom.

Vil du definere hvad du mener med "rigtig voldsom"?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf paint » 19. okt 2016, 15:24

thomassneum skrev:Jeg tror fotomodeller er skod i sengen - og jeg er villig til at lade det komme an på en prøve.

(Disclaimer: kvindemodeller - jeg tror naturligvis på de mandlige)


Et meget stort offer :blomst:

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Myresluger » 19. okt 2016, 15:25

Ado skrev:"For evigt" med Volbeat lyder som et bidrag i Melodi Grand Prix. Vindmaskiner og fyrværkeri og hele lortet.


Et godt MGP nummer :klap:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 19. okt 2016, 15:41

Juki skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes det er forkert at degradere noget så omfattende som skizofreni til "en psykisk sårbarhed", der jo lyder som ingenting. Uanset hvor velbehandlet du er nu, så ændrer det ikke på at lidelsen i sig selv er alvorlig og ofte rigtig voldsom.

Vil du definere hvad du mener med "rigtig voldsom"?


Jeg mener, at det kan opleves voldsomt -drænende, bekymrende, indsæt selv flere ord - med både negative men måske især positive symptomer, både for patienter og pårørende. Jeg siger ikke det er tilfældet med alle skizofrene.
Min pointe er egentlig bare, at jeg synes det er en hån mod mange der har diagnosen at bagatellisere den, også selvom det er gjort i et forsøg på at aftabuisere.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 19. okt 2016, 15:46

Sophaya skrev:
Juki skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes det er forkert at degradere noget så omfattende som skizofreni til "en psykisk sårbarhed", der jo lyder som ingenting. Uanset hvor velbehandlet du er nu, så ændrer det ikke på at lidelsen i sig selv er alvorlig og ofte rigtig voldsom.

Vil du definere hvad du mener med "rigtig voldsom"?


Jeg mener, at det kan opleves voldsomt -drænende, bekymrende, indsæt selv flere ord - med både negative men måske især positive symptomer, både for patienter og pårørende. Jeg siger ikke det er tilfældet med alle skizofrene.
Min pointe er egentlig bare, at jeg synes det er en hån mod mange der har diagnosen at bagatellisere den, også selvom det er gjort i et forsøg på at aftabuisere.

Ah ok, så vil jeg ikke hidse mig op da jeg er meget enig :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"