Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 12. nov 2015, 21:17

Jeg synes, Michael Dyrby har godt af at mærke konsekvensen af sine uansvarlige, idiotiske handlinger. Når han sådan render rundt og tænker med pikken, må han jo lære på den hårde måde. Utro stodder, altså.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 12. nov 2015, 21:17

^ Ej, jeg synes da ej. Det er bare pis, men jeg er nu ret overbevist om, det mest er dét, man, i den politiske korrektheds navn, ikke må sige lige nu.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 12. nov 2015, 21:19

DetSorteCirkus skrev:
icelady skrev:Jeg synes det er synd for Michael Dyrby, han er blevet røvrendt på den måde af en elskerinde.

(Og jeg ved godt han ikke burde have sendt nøgenbilleder, vel vidende at de kan misbruges og blablabla... men jeg synes stadig det er synd. Han er blevet røvrendt af en, han stolede på. Og jeg synes det er flot, han tog konsekvensen og tog sin afsked.)


Ja, jeg savner også den vinkel på det. At han lige mht. de lækkede billeder er offeret.

Han kunne i øvrigt for min skyld sagtens have fortsat i sit job.


Dén vinkel har netop været præsenteret i Kulturen, af Emma Holten. Nogen burde for øvrigt gøre hende til statsminister.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. nov 2015, 21:26

Aima skrev:Dén vinkel har netop været præsenteret i Kulturen, af Emma Holten. Nogen burde for øvrigt gøre hende til statsminister.


Ja, det så jeg godt, men som hun selv var inde på, var det noget af en enlig svale i dækningen.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 12. nov 2015, 21:29

ShuruQ skrev:Jeg tror ikke man må sige det her, men jeg har endnu ikke fattet hvad det er med Dyrby :genert:.

Er der en der i punktform kan informere mig lidt?


- Dyrby, Nyhedsdirektør hos TV2.
- Gift og har børn.
- Har affære med kvinde, ikke en TV2-ansat.
- Har, i forbindelse med affære, eftersigende, dette er endnu ikke bekræftet af Dyrby, taget og sendt nøgenbilleder og lumre sms'er til sin elskerinde. Dyrby omtaler i sin pressemeddelelse selv de påståede billeder og sms'er som 'kompromitterende materiale'
- Elskerinde lækker eftersigende 'materialet' til, endnu ukonkretiserede, kilder, heriblandt flere mediefolk.
- Dyrby erfarer at 'materialet' er i omløb og beslutter sig for at forlade TV2.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. nov 2015, 21:29

ShuruQ skrev:Jeg ved godt det er Daniel Carlsen vi taler om, men kunne de to halte hjerneceller den mand er i besiddelse af, for helvede da ikke snart snuble over hinanden og lukke ned for ilttilførselen?

(Ja, ja, jeg ved godt jeg også er fjendsk indstillet overfor ham, men det går over min fatteevne hvordan nogle mennesker kan føle sig så overlegne) :badr:.


Må man ikke sige det?
Altså det, du skriver her.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 12. nov 2015, 21:39

DetSorteCirkus skrev:
Aima skrev:Dén vinkel har netop været præsenteret i Kulturen, af Emma Holten. Nogen burde for øvrigt gøre hende til statsminister.


Ja, det så jeg godt, men som hun selv var inde på, var det noget af en enlig svale i dækningen.


Ja. Klippet er allerede delt massivt på de sociale medier, så mon ikke det skaber noget nødvendigt fokus. Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke havde skænket selve forbrydelsen i sagen særligt mange tanker før udsendelsen, altså, jeg har da tænkt at det da også var pissedårlig stil af elskerinden at sende billederne videre, men mit fokus har simpelthen været optaget af samtlige andre, og mange, aspekter, man potentielt har haft at forholde sig til i mediernes dækning. Jeg tror dog ikke, jeg havde disponeret anderledes, hvis det var med omvendt fortegn. Og så tror jeg også, Dyrbys egen fremlægning, altså pressemeddelelsen, påvirker ubevidst. Når han nærmest selv påtager sig al ansvar 100%, er det nok ikke så nærliggende at tænke ham i offerrollen som det allerførste, tror jeg. Selvom man klart burde.
Senest rettet af Aima 12. nov 2015, 21:48, rettet i alt 1 gang.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. nov 2015, 21:43

ShuruQ skrev:Altså hvis jeg læste det jeg skrev om en person jeg holdt med ville jeg blive stødt så udfra det nej. Det er svært at forklare, men i princippet bryder jeg mig ikke om at at ønske andre mennesker at ilttilførselen lukkes ned.

I forhold til de fleste ville mange synes det var grimt at skrive som jeg gjorde. Og i princippet, det faktum at Daniel Carlsen har flere "fjender" end "venner" gør det ikke mere i orden at han får den svada.


Som reaktion på det, han selv giver udtryk for i det pågældende citat, er din ytring i hvert fald helt fjong med mig.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. nov 2015, 21:51

ShuruQ skrev:I princippet er jeg enig. Men two wrongs doesn't make one right-ish.


Jeg synes stadig, at der er stor forskel. Du bliver frustreret over noget, han gør, mens han dømmer en ukendt mand på hans hudfarve.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 12. nov 2015, 22:53

ShuruQ skrev:Jeg ved godt det er Daniel Carlsen vi taler om, men kunne de to halte hjerneceller den mand er i besiddelse af, for helvede da ikke snart snuble over hinanden og lukke ned for ilttilførselen?

(Ja, ja, jeg ved godt jeg også er fjendsk indstillet overfor ham, men det går over min fatteevne hvordan nogle mennesker kan føle sig så overlegne) :badr:.


Hold nu kæft, der gik lang tid, hvor jeg bare sad og stirrede på tekst og billede, mens jeg overvejede, hvad fanden manden snakkede om. Dooh der var jo en afro-dansk mand på billedet . og jeg så ham ikke engang :lol:
1
14 11 14
Gniske
Permanent bortvist
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. okt 2015, 14:58
Kort karma: 1
Likede indlæg: 9

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Gniske » 12. nov 2015, 23:24

ShuruQ skrev:Jeg tror ikke man må sige det her, men jeg har endnu ikke fattet hvad det er med Dyrby :genert:.

Er der en der i punktform kan informere mig lidt?

Pkt. 1
Moden mand med penge på lommen er blevet træt af vissen kone og meningsløst arbejde i nyhedstrædemøllen.
Pkt. 2
Finder en sjov historie ud af miseren, der skal foregive, at han er mindre kedelig end han ser ud.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 12. nov 2015, 23:35

Er der en ignore-funktion på denne debat? Det er jeg begyndt at mangle.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 13. nov 2015, 06:25

Jeg hader folk hvor man kan høre når de trækker vejret. Altså folk som kontant små-snorker en lille smule med hver eneste vågne vejrtrækning.

Det er sikkert ikke særlig pænt at sige for de fleste jeg har oplevet har været overvægtige og måske haft seriøse vejrtrækningsproblemer men... for fanden hvor det giver mig myrekryb, jeg flytter mig i bus/tog hvis jeg skal mere end et par stop. Jeg kan det slet ikke.
9
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 13. nov 2015, 16:48

Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2015, 16:53

Ado skrev:Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.

Yiir! :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"