Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tilly » 9. sep 2018, 15:05

Sangius skrev:Jeg har aldrig forstået det store ståhej med de cyklister. Ja, der findes cyklister der kører med hovedet under armen. Såvel som der virkelig også findes bilister der gør ligeså. Generelt findes der bare ret mange idioter i trafikken, og tror virkelig ikke at cyklister er overrepræsenteret i dumhed på den front.

Absolut. Problemet er bare at cyklisters dumhed har større risiko for en højere pris ved en evt ulykke.
4
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 9. sep 2018, 15:23

Tilly skrev:
Sangius skrev:Jeg har aldrig forstået det store ståhej med de cyklister. Ja, der findes cyklister der kører med hovedet under armen. Såvel som der virkelig også findes bilister der gør ligeså. Generelt findes der bare ret mange idioter i trafikken, og tror virkelig ikke at cyklister er overrepræsenteret i dumhed på den front.

Absolut. Problemet er bare at cyklisters dumhed har større risiko for en højere pris ved en evt ulykke.


Virkelig? Bilullykker er da en dræber. Du er da helt klart sårbar når dethedder cyklist vs billist, men billist vs billist er du lige så sårbar, og der kører folk da også som tumper.
Eller bil vs lastbil.
Eller motorcykel vs bil.

Jeg er tilbage til mit originale udsagn, der er ret mange idioter i trafikken.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 9. sep 2018, 15:27

Så lige en undersøgelse der viste, at kun 4 procent af danskerne mener de er dårligere billister end gennemsnittet :lol:
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tilly » 9. sep 2018, 16:29

Sangius skrev:
Tilly skrev:
Sangius skrev:Jeg har aldrig forstået det store ståhej med de cyklister. Ja, der findes cyklister der kører med hovedet under armen. Såvel som der virkelig også findes bilister der gør ligeså. Generelt findes der bare ret mange idioter i trafikken, og tror virkelig ikke at cyklister er overrepræsenteret i dumhed på den front.

Absolut. Problemet er bare at cyklisters dumhed har større risiko for en højere pris ved en evt ulykke.


Virkelig? Bilullykker er da en dræber. Du er da helt klart sårbar når dethedder cyklist vs billist, men billist vs billist er du lige så sårbar, og der kører folk da også som tumper.
Eller bil vs lastbil.
Eller motorcykel vs bil.

Jeg er tilbage til mit originale udsagn, der er ret mange idioter i trafikken.

Jeg er altså ikke fortaler for andre trafikanters dumhed.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 9. sep 2018, 16:31

Tilly skrev:
Sangius skrev:
Tilly skrev:
Sangius skrev:Jeg har aldrig forstået det store ståhej med de cyklister. Ja, der findes cyklister der kører med hovedet under armen. Såvel som der virkelig også findes bilister der gør ligeså. Generelt findes der bare ret mange idioter i trafikken, og tror virkelig ikke at cyklister er overrepræsenteret i dumhed på den front.

Absolut. Problemet er bare at cyklisters dumhed har større risiko for en højere pris ved en evt ulykke.


Virkelig? Bilullykker er da en dræber. Du er da helt klart sårbar når dethedder cyklist vs billist, men billist vs billist er du lige så sårbar, og der kører folk da også som tumper.
Eller bil vs lastbil.
Eller motorcykel vs bil.

Jeg er tilbage til mit originale udsagn, der er ret mange idioter i trafikken.

Jeg er altså ikke fortaler for andre trafikanters dumhed.


Kan ikke lige se, hvor det skulle være nævnt eller hentydet.
Senest rettet af Sangius 9. sep 2018, 16:42, rettet i alt 1 gang.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tilly » 9. sep 2018, 16:36

Sangius skrev:
Tilly skrev:
Sangius skrev:
Tilly skrev:
Sangius skrev:Jeg har aldrig forstået det store ståhej med de cyklister. Ja, der findes cyklister der kører med hovedet under armen. Såvel som der virkelig også findes bilister der gør ligeså. Generelt findes der bare ret mange idioter i trafikken, og tror virkelig ikke at cyklister er overrepræsenteret i dumhed på den front.

Absolut. Problemet er bare at cyklisters dumhed har større risiko for en højere pris ved en evt ulykke.


Virkelig? Bilullykker er da en dræber. Du er da helt klart sårbar når dethedder cyklist vs billist, men billist vs billist er du lige så sårbar, og der kører folk da også som tumper.
Eller bil vs lastbil.
Eller motorcykel vs bil.

Jeg er tilbage til mit originale udsagn, der er ret mange idioter i trafikken.

Jeg er altså ikke fortaler for andre trafikanters dumhed.


Kan ikke lige se, hvor det skulle vøre nævnt eller hentydet.

Ok
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 9. sep 2018, 17:42

Når jeg cykler, synes jeg fodgængerne er irriterende, når jeg går, synes jeg cyklister er irriterende :P
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tobywan » 9. sep 2018, 18:26

Hvis min familie gerne vil se min søn græde, så skal de bare komme med trampolin, legekøkkener, værktøjsbænke eller i lignende kategori(størrelse)

Nægter at have legetøj i en sådan størrelse, at det kommer til at invadere vores hjem eller omgivelser. Det bliver kørt lige direkte tilbage til butikken.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 9. sep 2018, 18:44

Lastbilchauffører er ofte nogle fladpandede idioter, der ophæver dem selv til at være noget nærmest højtideligt. Jeg er SÅ træt af deres Facebookopslag, hvor de sætter sig selv på en piedestal.
Jeg har mange fordomme om dem. Og ja, det siger nok mere om mig end dem.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 9. sep 2018, 18:48

Ado skrev:Lastbilchauffører er ofte nogle fladpandede idioter, der ophæver dem selv til at være noget nærmest højtideligt. Jeg er SÅ træt af deres Facebookopslag, hvor de sætter sig selv på en piedestal.
Jeg har mange fordomme om dem. Og ja, det siger nok mere om mig end dem.


Hvad skriver de da? Tror ikke jeg har facebookvenner der er lastbilchauffører :lol:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 9. sep 2018, 18:58

Sangius skrev:
Ado skrev:Lastbilchauffører er ofte nogle fladpandede idioter, der ophæver dem selv til at være noget nærmest højtideligt. Jeg er SÅ træt af deres Facebookopslag, hvor de sætter sig selv på en piedestal.
Jeg har mange fordomme om dem. Og ja, det siger nok mere om mig end dem.


Hvad skriver de da? Tror ikke jeg har facebookvenner der er lastbilchauffører :lol:

Det har jeg heller ikke. Men jeg har venner/bekendte der deler de opslag. I går var det denne :wacko:



"Chaufføren

Alle hader ham

Alle mener altid at chaufføren er skyld i det når der sket ulykker, han er enten spritstiv eller snakker i mobil telefon

Han køre i vejen på motorvejen

Han får tit fingeren af andre bilister

Det sker tit en bil skær ind foran ham på motorvejen og hugger bremserne ( når så chaufføren der er chanceløs køre op bagi i bilen så er han jo enten fuld eller snakker i telefon )

Kære danskere

Det er chaufføren som sørge for i har vare i kan handle i jeres supermarked

Det er chaufføren der sørge for der er benzin og diesel på tankstationerne

Det er chaufføren der har leveret den bil i køre i

Det er chaufføren der har leveret alt det jeres hus er bygget af og indeholder

Det er chaufføren der fjerne jeres affald

Det er en chauffør der køre bussen med jeres børn til skole

Uanset hvilke ting du har her i livet udover mennesker og dyr omkring dig så har det været på en lastbil

Så ærlig talt er det vist på tide at sætte pris på manden bag rattet som dagligt arbejder i en dræbermaskine

hvis noget respekt over for ham når du møder ham på landevejen

Tænk på den mand har en familie, han har kone og børn han skal hjem til hver dag.

Tænk på at når han er ude for en ulykke feks højresving, hvor han bliver frikendt så skal han leve resten af hans liv med at have slået et andet menneske ihjel, han skal leve med rigtig slemme ar på sjælen, hans familie skal bruge resten af hans liv på at hjælpe ham tilbage hjælpe ham med søvnløse nætter, trøste ham når han bliver ked af det.

Så kære dansker !

Tag jer sammen, behandl chaufførerne med den ære og respekt de fortjener, tænk på at uden ham så er hylderne tomme!

Del gerne så budskabet når ud og folk forhåbentlig tænker sig om en ekstra gang inden de givet chaufføren fingeren eller sviner ham til fordi han passer hans job så hans familie kan få mad"
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 9. sep 2018, 19:01

Chaufføren har ikke lært nutids-r. Chaufføren!
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 9. sep 2018, 19:02

Nååh dem. Sådan nogle deler svigermor hele tiden om SOSUer. :D
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tilly » 9. sep 2018, 19:03

Ado skrev:
Sangius skrev:
Ado skrev:Lastbilchauffører er ofte nogle fladpandede idioter, der ophæver dem selv til at være noget nærmest højtideligt. Jeg er SÅ træt af deres Facebookopslag, hvor de sætter sig selv på en piedestal.
Jeg har mange fordomme om dem. Og ja, det siger nok mere om mig end dem.


Hvad skriver de da? Tror ikke jeg har facebookvenner der er lastbilchauffører :lol:

Det har jeg heller ikke. Men jeg har venner/bekendte der deler de opslag. I går var det denne :wacko:



"Chaufføren

Alle hader ham

Alle mener altid at chaufføren er skyld i det når der sket ulykker, han er enten spritstiv eller snakker i mobil telefon

Han køre i vejen på motorvejen

Han får tit fingeren af andre bilister

Det sker tit en bil skær ind foran ham på motorvejen og hugger bremserne ( når så chaufføren der er chanceløs køre op bagi i bilen så er han jo enten fuld eller snakker i telefon )

Kære danskere

Det er chaufføren som sørge for i har vare i kan handle i jeres supermarked

Det er chaufføren der sørge for der er benzin og diesel på tankstationerne

Det er chaufføren der har leveret den bil i køre i

Det er chaufføren der har leveret alt det jeres hus er bygget af og indeholder

Det er chaufføren der fjerne jeres affald

Det er en chauffør der køre bussen med jeres børn til skole

Uanset hvilke ting du har her i livet udover mennesker og dyr omkring dig så har det været på en lastbil

Så ærlig talt er det vist på tide at sætte pris på manden bag rattet som dagligt arbejder i en dræbermaskine

hvis noget respekt over for ham når du møder ham på landevejen

Tænk på den mand har en familie, han har kone og børn han skal hjem til hver dag.

Tænk på at når han er ude for en ulykke feks højresving, hvor han bliver frikendt så skal han leve resten af hans liv med at have slået et andet menneske ihjel, han skal leve med rigtig slemme ar på sjælen, hans familie skal bruge resten af hans liv på at hjælpe ham tilbage hjælpe ham med søvnløse nætter, trøste ham når han bliver ked af det.

Så kære dansker !

Tag jer sammen, behandl chaufførerne med den ære og respekt de fortjener, tænk på at uden ham så er hylderne tomme!

Del gerne så budskabet når ud og folk forhåbentlig tænker sig om en ekstra gang inden de givet chaufføren fingeren eller sviner ham til fordi han passer hans job så hans familie kan få mad"

Omg mængden af stave- og grammatikfejl i det opslag er næsten ikke til at udholde! :8: :shock:
8
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 9. sep 2018, 20:26

Sangius skrev:Jeg har aldrig forstået det store ståhej med de cyklister. Ja, der findes cyklister der kører med hovedet under armen. Såvel som der virkelig også findes bilister der gør ligeså. Generelt findes der bare ret mange idioter i trafikken, og tror virkelig ikke at cyklister er overrepræsenteret i dumhed på den front.

Jeg oplever bestemt at vanvidscykelister er overrepræsenterede i listen over tåber i trafikken, dog er jeg mere sur på vanvidsbilister - men det bunder mest i at jeg er mere bange for en bilist med hovedet under armen end en cyklist med samme.
3
...

Tilbage til "Generelt"