Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Studsgaard » 3. feb 2017, 11:51

Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.

Åh ja.
Eller lige har tømt lady cuppen på de tilsvarende slemme dage. Det ligner jo nogen har forblødt i toilettet :ninja:
2
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf gro71 » 3. feb 2017, 12:25

hotlips skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.


Da jeg boede hjemme måtte jeg jævnligt høre på min moster der virkelig ikke kunne se at menses kunne give problemer, hun sagde selv at hun af og til glemte at tage bind på og at det jo ikke engang kan nå igennem undertøjet selvom der går et par timer.

Jeg tænkte også mange gange at jeg burde glemme og trække ud når jeg vidste hun ville blive den næste der kom, jeg har også altid haft nogle voldsomme ture hvor jeg til tider må gå på toilettet og så simpelthen presse det værste ud og så kan der gå en halv times tid før jeg må ud igen for ikke at bløde igennem hvad som helst.

lægernes og den generelle holdning dengang var at det er jo ikke en sygdom og at der ikke var særligt meget forskel på hvor meget man bløder og generelt bliver påvirket.

Men med årene blev udstyr og læger klogere og da jeg blev scannet engang først i tyverne kunne de bla måle slimhinder ret nøjagtigt, og der er åbenbart meget stor forskel på hvor tyk en slimhinde man danner både kvinder indbyrdes,nogen laver 1 mm andre som mig laver næsten 20, og så er det jo klart der kan være så store forskelle på hvor voldsomt det er på alle måder.


Din moster har tydeligvis ikke prøvet at rejse sig fra sædet i S-toget og have en fornemmelse af, at en eller anden trækker bundproppen i samme øjeblik... og så mærke, hvordan ens bukser bliver fuldstændigt gennemblødt i løbet af et halvt minut. Det har jeg. Hold nu kæft, jeg var glad for, at jeg ikke havde langt hjem og at jeg havde en lang frakke på.
7
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 3. feb 2017, 15:55

I forbindelse med menstruation, så sagde min veninde en dag at man ikke kunne tillade sig at være syg "pga menstruation".
Jeg kiggede vist ret skarpt på hende og sagde "Så har du ikke haft ondt nok!"
Og jeg mente det.
Jeg ryster nogle gange af smerte og bliver helt vanvittig og kan hverken gå eller stå nærmest og jeg har vist aldrig meldt mig syg pga menstruation.
Og jeg ved at andre har det værre end mig. Så.. Altså sikke noget pis at fyre af.
Jeg er stadig i tvivl om, om jeg måtte sige det.
Emnet blev forladt lynhurtigt :devil:
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 3. feb 2017, 16:16

MaybeBaby skrev:
kidkomb skrev:I forbindelse med menstruation, så sagde min veninde en dag at man ikke kunne tillade sig at være syg "pga menstruation".
Jeg kiggede vist ret skarpt på hende og sagde "Så har du ikke haft ondt nok!"
Og jeg mente det.
Jeg ryster nogle gange af smerte og bliver helt vanvittig og kan hverken gå eller stå nærmest og jeg har vist aldrig meldt mig syg pga menstruation.
Og jeg ved at andre har det værre end mig. Så.. Altså sikke noget pis at fyre af.
Jeg er stadig i tvivl om, om jeg måtte sige det.
Emnet blev forladt lynhurtigt :devil:


Jeg er med dig. Dog skal det være reelt og ikke bare fordi det er en "god" undskyldning for 4 fridage. Men når man er i det smertehelvede, som jeg ikke er i tvivl om, nogle kvinder oplever, så er det selvfølgelig gyldig, på lige fod med omgangssyge.

Det samme med PMS (har haft lyst til at skrive det i tråden i nogle dage, men har holdt mund, men nu emnet alligevel er her), det kan også være reelt og er det reelt, ja så er det reelt, men jeg synes faktisk det er respektløst overfor de kvinder der virkelig oplever grel PMS, hvis man, uden at opleve det, bruger det som undskyldning. PMS kan med garanti være forfærdeligt, men det er ikke et begreb man skal misbruge, har man PMS, så har man det, men det er ikke en undskyldning, ikke-PMS-ramte kvinder skal bruge, for at retfærdiggøre et eller andet trip.

Hvis man har brug for 4 fridage, så bør man virkelig gå til lægen :lol:
Og så kan lægen vel udskrive en form for erklæring eller sende en til udredning.
Jeg har så forfærdelig ondt hele det første døgn. Nogle har sikkert længere.
Men 4 dages smerter, i hvert fald i den lige jeg omtaler, det ville ingen kunne leve med. Ikke arbejdsgiveren (det ville han sikkert heller ikke), men kvinden.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 3. feb 2017, 16:28

MaybeBaby skrev:^^.

Overdrivelse fremmer forståelsen. Var et tilfældigt antal dage jeg skrev :).

I know :blomst:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 3. feb 2017, 16:49

Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.

I dare you! I double dare you DirtyDevil :lol2:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. feb 2017, 16:51

Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.

I dare you! I double dare you DirtyDevil :lol2:


Der er vist en som godt ved han ikke er på min telefonliste :lol:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 3. feb 2017, 16:52

Dirtylittledevil skrev:
Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.

I dare you! I double dare you DirtyDevil :lol2:


Der er vist en som godt ved han ikke er på min telefonliste :lol:

En eller anden der kender Prebs privat er NØDT til at lække det telefonnummer til Dirty!
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. feb 2017, 16:54

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.

I dare you! I double dare you DirtyDevil :lol2:


Der er vist en som godt ved han ikke er på min telefonliste :lol:

En eller anden der kender Prebs privat er NØDT til at lække det telefonnummer til Dirty!


For jeg er ikke den der starter en "Vis dit bind" tråd. Det er jeg altså ikke. :-D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 3. feb 2017, 16:58

kidkomb skrev:En eller anden der kender Prebs privat er NØDT til at lække det telefonnummer til Dirty!
Bring it on! :klap:
Der ER jo også FB. Men der vil det drukne i billeder af utætte babyer o.lign :rulle:

Nå....allerede 1 PB til DD? Jeg afventer :popkorn:

God fredag alle....så længe det varer :devil2:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sortkaffe » 3. feb 2017, 16:58

Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lyst til at fotografere ned i toilettet når jeg har voldsom menstruation og lige har tisset... og sende billedet til flere jeg kender. Især mænd. Fordi jeg er stolt over at være i live med det store blodtab.

I dare you! I double dare you DirtyDevil :lol2:


Der er vist en som godt ved han ikke er på min telefonliste :lol:

En eller anden der kender Prebs privat er NØDT til at lække det telefonnummer til Dirty!


For jeg er ikke den der starter en "Vis dit bind" tråd. Det er jeg altså ikke. :-D

add
næsten mere klamt end ham der Leth fidusen
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 3. feb 2017, 17:13

kidkomb skrev:I forbindelse med menstruation, så sagde min veninde en dag at man ikke kunne tillade sig at være syg "pga menstruation".
Jeg kiggede vist ret skarpt på hende og sagde "Så har du ikke haft ondt nok!"
Og jeg mente det.
Jeg ryster nogle gange af smerte og bliver helt vanvittig og kan hverken gå eller stå nærmest og jeg har vist aldrig meldt mig syg pga menstruation.
Og jeg ved at andre har det værre end mig. Så.. Altså sikke noget pis at fyre af.
Jeg er stadig i tvivl om, om jeg måtte sige det.
Emnet blev forladt lynhurtigt :devil:


Jeg har til tider været nødt til at sygemelde mig, det har bestemt ikke altid været lige slemt men når det har så har jeg ikke kunnet rette mig ud, mine mavemuskler har trukket sig fuldstændig sammen og udover det gør ondt og man dårligt kan gå sådan helt bøjet sammen så er det jo sindssygt udmattede, da jeg passede dyr ventede jeg for længe med at gå fra arbejdet den ene gang, jeg endte med at kravle det sidste stykke ind på gården hvor jeg faldt i søvn på stuegulvet, jeg blev båret i seng af ham der vækkede mig for der kunne jeg stadig ikke stå op.
Det er nok heller ikke noget der er blevet bedre af at jeg havde en deform ryg.

Men jeg kan huske, jeg tror det var Lotte rømer, der sad og brølede det er løøøøgn ind i kameraet i et program om kvinder hvor hun blev spurgt om menstruationsgener, og selvom jeg fandt det det frastødende så er det vel vand på de der tænker det også bare er hysteriske kvindfolks mølle, jeg synes ellers ikke man hører den der med at det jo ikke er en sygdom længere.
1
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 3. feb 2017, 17:21

Nogle bruger menstruation som undskyldning for at pjække.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. feb 2017, 17:40

Oveditlevsen skrev:Nogle bruger menstruation som undskyldning for at pjække.


Enig. Det med at duppe blodet i sine mundvige og påstå man er en vampyr og desværre ikke kan komme på arbejde pga sollys det bør stoppe pr. omgående! Det er bare ikke okay! :nej:
25
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 3. feb 2017, 17:59

Dirtylittledevil skrev:
Oveditlevsen skrev:Nogle bruger menstruation som undskyldning for at pjække.


Enig. Det med at duppe blodet i sine mundvige og påstå man er en vampyr og desværre ikke kan komme på arbejde pga sollys det bør stoppe pr. omgående! Det er bare ikke okay! :nej:

Hvad mener du? :)
0

Tilbage til "Generelt"