Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 4. apr 2016, 16:46

dgd2007 skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.

Skægt, at Nikita kan være et pigenavn. Den eneste Nikita, jeg kendte, var ham her (altså ikke personligt ...)
Arh, husker du ikke den franske actionfilm "La femme Nikita" fra 1990? (Amerikaniseret til Nina da de genindspillede den i 1993) :gammel:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 5. apr 2016, 17:45

Jeg hader rygning. Jeg synes virkelig, at det stinker. Mine genboer er rygere, og fordi ejendommen er så gammel, så siver røgen i vores entre, og nogle dage, når det er rigtig slemt, kan jeg endda lugte det i vores stue. Jeg får helt kvalme af det, når jeg skal have overtøj på om morgenen. Føj! :puke:
9
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 5. apr 2016, 20:24

KinderBueno skrev:Jeg hader rygning. Jeg synes virkelig, at det stinker. Mine genboer er rygere, og fordi ejendommen er så gammel, så siver røgen i vores entre, og nogle dage, når det er rigtig slemt, kan jeg endda lugte det i vores stue. Jeg får helt kvalme af det, når jeg skal have overtøj på om morgenen. Føj! :puke:


Det må man da gerne sige? Rygerbashing er da oppe i tiden som aldrig før.

(For en god ordens skyld er jeg enig med dig, det lyder virkelig klamt)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 5. apr 2016, 20:38

Pandesteg skrev:
KinderBueno skrev:Jeg hader rygning. Jeg synes virkelig, at det stinker. Mine genboer er rygere, og fordi ejendommen er så gammel, så siver røgen i vores entre, og nogle dage, når det er rigtig slemt, kan jeg endda lugte det i vores stue. Jeg får helt kvalme af det, når jeg skal have overtøj på om morgenen. Føj! :puke:


Det må man da gerne sige? Rygerbashing er da oppe i tiden som aldrig før.

(For en god ordens skyld er jeg enig med dig, det lyder virkelig klamt)


Nja, det er bestemt ikke altid, at man må sige det på Debatten. :P
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 07:47

Jeg kan simpelthen ikke have, når folk ikke kan stave til deres egen profession. Fair at nogle ikke kan stave, men deres egen profession?! Det må have set det ord SÅ mange gange.

"tømre"
"maskinføre"

OMG
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. apr 2016, 07:52

Viskelæder skrev:Jeg kan simpelthen ikke have, når folk ikke kan stave til deres egen profession. Fair at nogle ikke kan stave, men deres egen profession?! Det må have set det ord SÅ mange gange.

"tømre"
"maskinføre"

OMG


"dansklære" :-D
18
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 6. apr 2016, 08:57

Lemonella skrev:
KinderBueno skrev:
Pandesteg skrev:
KinderBueno skrev:Jeg hader rygning. Jeg synes virkelig, at det stinker. Mine genboer er rygere, og fordi ejendommen er så gammel, så siver røgen i vores entre, og nogle dage, når det er rigtig slemt, kan jeg endda lugte det i vores stue. Jeg får helt kvalme af det, når jeg skal have overtøj på om morgenen. Føj! :puke:


Det må man da gerne sige? Rygerbashing er da oppe i tiden som aldrig før.

(For en god ordens skyld er jeg enig med dig, det lyder virkelig klamt)


Nja, det er bestemt ikke altid, at man må sige det på Debatten. :P


Jeg synes nu også det er okay, at sige det.
Jeg er ryger. Ryger kun udendørs på min altan. Jeg hader selv lugten af gammel tobaksrøg. Derfor har jeg besluttet, at de 5-6 cigaretter jeg ryger, kun må ryges udendørs, selvom jeg før røg i køkkenet under emhætten.


Der kan man bare se, jeg følte mig ellers helt modig, da jeg skrev det i tråden! :lol: Oh, well.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 09:19

Viskelæder skrev:Jeg kan simpelthen ikke have, når folk ikke kan stave til deres egen profession. Fair at nogle ikke kan stave, men deres egen profession?! Det må have set det ord SÅ mange gange.

"tømre"
"maskinføre"

OMG


Selv er jeg ret begejstret for mænd (er det jo oftest), der skriver noget à la "jeg er teknikker i et firma, der laver ...".

Doh!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. apr 2016, 10:11

DRs program "Spis og spar" kan forarge mig på samme måde, som "Luksusfælden" kan, og det helt uden at værten giver skideballer, eller der i øvrigt gøres noget for at sætte deltagerne i et dårligt lys. Faktisk bliver jeg endnu mere harm over at se tilsyneladende ressourcestærke mennesker svine rundt med deres penge og ikke have for fem ørers begreb om, hvad de bruger på mad og drikke. Og det værste er næsten, at de endda som udgangspunkt ikke regner med, at de kan leve billigere.

Jojo, pengene er nok ikke lånte, og de mangler næppe heller et andet sted, men når nu familierne selv ønsker at stramme op, forstår jeg ikke, at de ikke på egen hånd har været i stand til at indføre så meget som en indkøbsseddel eller en madplan. Eller blot lade være med ikke at handle næsten dagligt.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 6. apr 2016, 11:23

Jeg kan godt lide konceptet omkring Spis og Spar. Især den engelske udgave. Men det er mest pga. værterne :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 6. apr 2016, 11:27

DetSorteCirkus skrev:DRs program "Spis og spar" kan forarge mig på samme måde, som "Luksusfælden" kan, og det helt uden at værten giver skideballer, eller der i øvrigt gøres noget for at sætte deltagerne i et dårligt lys. Faktisk bliver jeg endnu mere harm over at se tilsyneladende ressourcestærke mennesker svine rundt med deres penge og ikke have for fem ørers begreb om, hvad de bruger på mad og drikke. Og det værste er næsten, at de endda som udgangspunkt ikke regner med, at de kan leve billigere.

Jojo, pengene er nok ikke lånte, og de mangler næppe heller et andet sted, men når nu familierne selv ønsker at stramme op, forstår jeg ikke, at de ikke på egen hånd har været i stand til at indføre så meget som en indkøbsseddel eller en madplan. Eller blot lade være med ikke at handle næsten dagligt.


Haha, ja jeg var virkelig målløs i første afsnit om, hvor mange penge den familie bruge på f***ing CASHEWNØDDER! Ved at købe dem i stor mængde hos grønthandleren ville de spare noget i omegnen af 300 kr. om måneden, vist nok. Det er jo fuldstændig sindssygt at bruge så mange penge hver måned på en enkelt lille snack (som de åbenbart voldåd i den familie :stoned:)!
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. apr 2016, 11:30

HappyPaww skrev:Haha, ja jeg var virkelig målløs i første afsnit om, hvor mange penge den familie bruge på f***ing CASHEWNØDDER! Ved at købe dem i stor mængde hos grønthandleren ville de spare noget i omegnen af 300 kr. om måneden, vist nok. Det er jo fuldstændig sindssygt at bruge så mange penge hver måned på en enkelt lille snack (som de åbenbart voldåd i den familie :stoned:)!


Jeg forstår slet ikke, at man kan være så prisblind. Da jeg skulle købe peanuts i Rema i går, havde jeg bogstaveligt talt skulle lukke det ene øje for ikke at kunne se, at Kims kostede 22 kr. og Remas eget mærke det halve. Sværere er det ikke.
Hvis man vil. Og gider. Men så kommer man jo ikke i fjernsynet.
5
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 6. apr 2016, 11:43

KinderBueno skrev:Der kan man bare se, jeg følte mig ellers helt modig, da jeg skrev det i tråden! :lol: Oh, well.

Det var søreme også ren "audacity"!
Mage til heksejægerisk og antirygerfascistisk indlæg skal man lede længe efter! :evil: :D
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 6. apr 2016, 17:44

dgd2007 skrev:
KinderBueno skrev:Der kan man bare se, jeg følte mig ellers helt modig, da jeg skrev det i tråden! :lol: Oh, well.

Det var søreme også ren "audacity"!
Mage til heksejægerisk og antirygerfascistisk indlæg skal man lede længe efter! :evil: :D


:genert:
Men der HAR altså været seriøst dårlig stemning over lignende udmeldinger herinde før... Sværger! Hvem skulle have troet, det var en saga blot. Nå, jeg må jo vende tilbage når jeg har noget mere bombastisk at bidrage med.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. apr 2016, 18:14

Min kæreste foreslog, at vi meldte os til programmet, dengang de søgte deltagere, der kunne tænkte sig at få sparetips.

Pokker tage mig om jeg skulle stå der og ligne den uansvarlige og idiotiske prototype på en luksusfældedeltager, fordi de lige slog ned på, at jeg ikke har en optimal indkøbstaktik til mit pinjekerneforbrug.

Konceptet er ellers meget sjovt. Så længe det er andre, det går ud over.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Generelt"