Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 21:30

ShuruQ skrev:
Fru Sunshine skrev:Hende Kritte-noget er jo bindegal.


Ja, det er hun. Gerningsmanden i dag var ganske givet også bindegal. Jeg synes virkelig det bør have konsekvenser så man udtaler sig som hun gør. [...]

Det kan da også være, det får. Hvis det kan påvises at være støtteerklæringer til terrorisme.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 21:43

dgd2007 skrev:Det kan da også være, det får. Hvis det kan påvises at være støtteerklæringer til terrorisme.


Med tanke på hvad svinet tidligere er sluppet afsted med at skrive, gør jeg mig ikke de store forhåbninger.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 22. okt 2015, 22:31

Yvooonne skrev:Det er godt nok sindssygt - hvor har hun skrevet det henne?


Jeg kan ikke se det Shuruq har citeret, men hvis du har FB, så tjek hendes profil.

https://www.facebook.com/mkrittenstein?fref=ts

Hun er syg i roen...og derfor pisse skræmmende, fordi hun ingen logisk sans har.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 22. okt 2015, 22:33

Kan forresten se, hun åbenbart er ven med en fra FB gruppen, som røg ud på røv og albuer, netop pga sine ekstreme holdninger.

Plus han lige skulle beskylde andre for at være pædofile, voldsmænd, voldtægtsmænd og andet lidet kønt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 22:43

DetSorteCirkus skrev:Med tanke på hvad svinet tidligere er sluppet afsted med at skrive, gør jeg mig ikke de store forhåbninger.

Jeg har faktisk ikke hørt om hende før. Er hun medlem af noget?
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 22. okt 2015, 23:22

dgd2007 skrev:
DetSorteCirkus skrev:Med tanke på hvad svinet tidligere er sluppet afsted med at skrive, gør jeg mig ikke de store forhåbninger.

Jeg har faktisk ikke hørt om hende før. Er hun medlem af noget?


Ja, roterende fis i kasketten-klubben. Og så har hun for nylig meldt sig ind i Danskernes parti, ser jeg. https://nationaldemokraten.dk/maj-britt ... ke-terror/

Hun er bindegal, hende der, hun har været nævnt som eksempel på uacceptabel netadfærd flere gange i medierne, jeg er ret sikker på, hun har en brist.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 23. okt 2015, 07:26

Det var jo også hende, der svinede Zenia Stampe til, da hun mistede sit barn. Skøre møgkælling.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 07:48

Aima skrev:Hun er bindegal, hende der, hun har været nævnt som eksempel på uacceptabel netadfærd flere gange i medierne, jeg er ret sikker på, hun har en brist.


Jeg gad godt vide, hvordan hendes liv ellers ser ud.
Jeg har en formodning om, at hun ikke arbejder eller på anden vis omgås særlig mange mennesker, da jeg vil mene, at det er svært at være så rabiat og så samtidig føre en normal civil tilværelse.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. okt 2015, 07:59

Fik de hende ikke i snak i den der programserie Nethaderne? http://www.tv3play.dk/programmer/nethaderne
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 23. okt 2015, 17:52

DetSorteCirkus skrev:
Aima skrev:Hun er bindegal, hende der, hun har været nævnt som eksempel på uacceptabel netadfærd flere gange i medierne, jeg er ret sikker på, hun har en brist.


Jeg gad godt vide, hvordan hendes liv ellers ser ud.
Jeg har en formodning om, at hun ikke arbejder eller på anden vis omgås særlig mange mennesker, da jeg vil mene, at det er svært at være så rabiat og så samtidig føre en normal civil tilværelse.


Det kunne faktisk være ret interessant at se hende udenfor facebook. Altså ikke at jeg har lyst til at flytte ind hos hende (selvom Jacob Holdt nok ville synes det var det eneste rigtige :D ), men jeg gad godt se sådan et portræt-program, hvor man fik indblik i hendes øvrige liv og personlighed, og, mest af alt, hvordan omgivelserne reagerer, altså udenfor internettet, på en, øh, type som hende.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 23. okt 2015, 19:30

ShuruQ skrev:Skal Justin Bieber's stemme ikke snart gå bare en lille smule i overgang :gruble:?

Jeg spiller Songpop og da Bieber ikke er det jeg har hørt mest falder jeg lidt for ofte i på nogle af hans sange, og det er sgu ikke ondt ment, men han lyder virkelig som en pige. Jeg har lært det efterhånden at nogle af hans sange "snyder" mig og alligevel ryger jeg i fordi jeg sidder og tænker "kender ikke sangen, men det er i hvert fald en pige/kvinde".


Nå, skørt, jeg kan slet ikke genkende det der, og jeg har hørt omtrent alt hvad manden har udgivet. Kan det være fordi han næsten altid synger i neutral eller curbing? Det er ret typisk for hans genre, og også tilfældet med fx. Jason Mraz, Ed Sheeran og alle mulige andre poptyper :)

Jeg synes, han rent vokalmæssigt er et teknisk geni, ikke at det nødvendigvis har noget med hvor lys hans stemme lyder, at gøre, men jeg har aldrig tænkt, at han skulle lyde videre kvindeagtig. Jeg er i det hele taget ret imponeret.
http://youtu.be/3IzxTBMmjXc

Og udover, han rent vokalmæssigt nailer den, er han i øvrigt også et gudsbenådet supertalent på samtlige andre farver, af den musikalske palette. I trådens ånd, må man nok ikke sige den slags højt om noget så kommercielt og mainstream og integretetløst som Justin Bieber, men ikke desto mindre wow, altså.
https://m.youtube.com/watch?v=hY3tzNUjoHc

Jeg håber virkelig, han har gode og kloge folk omkring sig, så han aldrig ender med at gå Britney-vejen.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 23. okt 2015, 19:52

Men det lyder sjovt, det der du spiller! :D Hvor gør man det henne?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rapfisk » 23. okt 2015, 20:04

Nu har jeg ikke hørt hende for nylig, men jeg oplever Lis Sørensen som ét af de mest musikalske mennesker, dette land kan bryste sig af.
7
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 20:54

Rapfisk skrev:Nu har jeg ikke hørt hende for nylig, men jeg oplever Lis Sørensen som ét af de mest musikalske mennesker, dette land kan bryste sig af.


Jeg tror nu det passer meget godt til tråden,jeg har indtryk af hun på alle måder er en af dem folk har mest godt at sige om og sikkert vil være klar til at give folk hak i tuden for at svine.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rapfisk » 23. okt 2015, 20:57

hotlips skrev:
Rapfisk skrev:Nu har jeg ikke hørt hende for nylig, men jeg oplever Lis Sørensen som ét af de mest musikalske mennesker, dette land kan bryste sig af.


Jeg tror nu det passer meget godt til tråden,jeg har indtryk af hun på alle måder er en af dem folk har mest godt at sige om og sikkert vil være klar til at give folk hak i tuden for at svine.

I de kredse, jeg kommer i, bør man ikke rose danske/ 80'er / dansktopsangere alt for højt :rulle: :wacko:
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Generelt"