Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 13. dec 2016, 09:37

Sophies-mor skrev:
KinderBueno skrev:Efter weekendbesøg hos et vennepar som har hund, kan jeg nu konkludere, at jeg virkelig aldrig skal have hund.

Den vækkede os alle dage klokken seks om morgenen, fordi den stod og hylede ved døren. KÆMPE spat.
Den gøede hele tiden, og jeg fik er fucking chok hver gang.
Når den lige kom hen forbi og maste sin savleslimede snude og mund på ens lår - Adr! Hundesavl. Magter det ikke!
Når man lige får sig en snack og hunden sætter sig foran én, så ens ostemad bliver kombineret med klam hundeånde.
Den lugter, bare sådan generelt
.

Det bliver ikke bedre med kat. Lige så dårlig ånde og så stiller den sig med numsen helt oppe i dit hoved (hvor man holder maden, fordi man skal have en bid) og fiser.
:stoned:


Jamen, katte generer mig bare ikke. Overhovedet. De sidder ikke og ånder tungt ind i hovedet på én, det er højst et gab.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 13. dec 2016, 09:39

KinderBueno skrev:
Sophies-mor skrev:
KinderBueno skrev:Efter weekendbesøg hos et vennepar som har hund, kan jeg nu konkludere, at jeg virkelig aldrig skal have hund.

Den vækkede os alle dage klokken seks om morgenen, fordi den stod og hylede ved døren. KÆMPE spat.
Den gøede hele tiden, og jeg fik er fucking chok hver gang.
Når den lige kom hen forbi og maste sin savleslimede snude og mund på ens lår - Adr! Hundesavl. Magter det ikke!
Når man lige får sig en snack og hunden sætter sig foran én, så ens ostemad bliver kombineret med klam hundeånde.
Den lugter, bare sådan generelt
.

Det bliver ikke bedre med kat. Lige så dårlig ånde og så stiller den sig med numsen helt oppe i dit hoved (hvor man holder maden, fordi man skal have en bid) og fiser.
:stoned:


Jamen, katte generer mig bare ikke. Overhovedet. De sidder ikke og ånder tungt ind i hovedet på én, det er højst et gab.

Min kat gør. Enten rumpen eller hovedet.
Og min ostemad skal helst være rumpe-/hovedfri. :-D
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 13. dec 2016, 10:03

Wizzze skrev:
FruDulle skrev:
hotlips skrev:Jeg kan ikke fordrage Karen Thisted, men hun har aldeles ret, hende linses mor var var en dårlig og fordrukken mor, hvilket vel illustreres af at linse selv har haft nærmest ethvert typisk problem for forsømte børn og selv været fraværende forælder.


Jeg har lige læst hendes modsvar på Linses rasende opslag. Jeg forstår såmænd godt Linse, det er nok lige tidligt nok og alt det der. Men jeg er rørende enig med Thisted. Jeg har stadig ikke forstået at den familie med den baggrund er så stor i medierne. Altså jeg er ikke dum og kan godt se underholdningsværdien. Men hele deres baggrund, druk, vold, bedrageri og fængselsstraffe.

Det virker til at datteren hr brudt mønsteret nu og sadler om og godt for hende. Men jeg har svært ved at forstå at man hylder typen.


Det er vel symptomatisk for hele den her kendis-kultur vi har fået, hvor det handler om at blive set, ikke hvad man har gjort. Bare se på paradise hotel, de unge mødre, folk i junglen, kan du danse og alle de der udsendelser. Nu senest er det de her prinsesser fra blokken, der er blevet idoler :tie: Jeg gruer virkelig for vores fremtid, hvis det er de lysende eksempler, der hæves op og idoliseres af ungdommen :whine:


Jeg tænker det samme til tider men jeg tror det er vigtigt at holde sig for øje at de altid har været der og hvorvidt man så vælger at sætte den levevis og de værdier op på en piedestal er så i høj grad afhængigt af hvad man selv har fået med og giver sine egne børn.
De er bare mere synlige nu, og om ikke andet så kan de jo bruges som dårlige eksempler, og det er trods alt også noget.
0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ondemand » 13. dec 2016, 10:14

Jeg undrer mig meget over, at hun kan leve af at arbejde på et bordel .. medmindre hun gør rent og passer telefonen :genert:

http://www.bt.dk/krimi/s-dan-g-r-det-bonnie-i-dag-hun-arbejder-p-bordellet-s-vi-kan-f-mad-p-bordet
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 13. dec 2016, 11:54

Ondemand skrev:Jeg undrer mig meget over, at hun kan leve af at arbejde på et bordel .. medmindre hun gør rent og passer telefonen :genert:

http://www.bt.dk/krimi/s-dan-g-r-det-bonnie-i-dag-hun-arbejder-p-bordellet-s-vi-kan-f-mad-p-bordet

Mænd der går til prostitueret er vist generelt ikke så kræsne. Og hun er vel billig :tie:
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 13. dec 2016, 15:30

Sophies-mor skrev:Totalt ringe og kønsstereotypt gaveudvalg i Go'morgen Danmark i dag. Plus at mor - selvfølgelig - får den ringeste og markant billigste gave.
Det gør mødre vildt glade :sarkasme:


Hvad var gaverne?
Synes tit de træder helt ved siden af med mange ting i det program. Men nu har jeg ikke TV2 længere. Det er nok egentligt meget godt for mit blodtryk ;)
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 13. dec 2016, 15:54

Lykke skrev:
Sophies-mor skrev:Totalt ringe og kønsstereotypt gaveudvalg i Go'morgen Danmark i dag. Plus at mor - selvfølgelig - får den ringeste og markant billigste gave.
Det gør mødre vildt glade :sarkasme:


Hvad var gaverne?
Synes tit de træder helt ved siden af med mange ting i det program. Men nu har jeg ikke TV2 længere. Det er nok egentligt meget godt for mit blodtryk ;)

Barbie på segway 1000 kr til pigen .
3d printer til 3.500 kr til drengen.
Nespressos nye kaffemonster til 1800 til far
En My heritage slægtsforsknings kit, få testet dit dna til 500 kr til mor.

Du gik ikke glip af noget.
5
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2016, 17:13

En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 13. dec 2016, 17:22

2SHY skrev:En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan


I feel you.

Min søster har inviteret sin mand/ex-mand med til jul i familen. De har ligget i skilsmissesnak i 6 måneder og er flyttet fra hinanden to gange i den tid.

Det bliver slet ikke akavet for os andre når vi nu er en ret lille familie i forvejen :tie:
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2016, 17:28

Hunkat skrev:
2SHY skrev:En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan


I feel you.

Min søster har inviteret sin mand/ex-mand med til jul i familen. De har ligget i skilsmissesnak i 6 måneder og er flyttet fra hinanden to gange i den tid.

Det bliver slet ikke akavet for os andre når vi nu er en ret lille familie i forvejen :tie:

Det er da virkelig sært hvis de taler om skilsmisse :stoned: Det forstår jeg ikke noget af :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 13. dec 2016, 17:38

2SHY skrev:
Hunkat skrev:
2SHY skrev:En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan


I feel you.

Min søster har inviteret sin mand/ex-mand med til jul i familen. De har ligget i skilsmissesnak i 6 måneder og er flyttet fra hinanden to gange i den tid.

Det bliver slet ikke akavet for os andre når vi nu er en ret lille familie i forvejen :tie:

Det er da virkelig sært hvis de taler om skilsmisse :stoned: Det forstår jeg ikke noget af :gruble:


Det er der ingen der gør.


Ej jeg tror bare pointen er at nogle mennesker godt lige måtte se ud over deres egne behov bare den ene aften om året og tænke på om de er godt selskab for resten af familien (hint: det er de som regel ikke).
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 14. dec 2016, 06:40

Hunkat skrev:
2SHY skrev:
Hunkat skrev:
2SHY skrev:En ting er at min brors nye kæreste kommer med til jul (det har jeg tidligere skrevet jeg var træt af). Nu bliver det så til at hendes ældste datter på 19 også skal med. Altså... jo hellere hende på 19 hvor man i det mindste kan tale om nogenlunde gængse voksen emner end hvis det var den ene eller begge af hendes yngre børn. Men jeg er virkelig ikke fan


I feel you.

Min søster har inviteret sin mand/ex-mand med til jul i familen. De har ligget i skilsmissesnak i 6 måneder og er flyttet fra hinanden to gange i den tid.

Det bliver slet ikke akavet for os andre når vi nu er en ret lille familie i forvejen :tie:

Det er da virkelig sært hvis de taler om skilsmisse :stoned: Det forstår jeg ikke noget af :gruble:


Det er der ingen der gør.


Ej jeg tror bare pointen er at nogle mennesker godt lige måtte se ud over deres egne behov bare den ene aften om året og tænke på om de er godt selskab for resten af familien (hint: det er de som regel ikke).

Har de børn sammen?
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 14. dec 2016, 08:29

vUlpeS skrev:
HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin

Hvis man fører dagbog på internettet, er der noget galt med éen. Narcissismen stråler ud af hende hér. Halvklamt.


Det er også svært at tage den slags whine-fest seriøst, når hun i samme hug skriver at hun har fløjet 25+ gange i år. Hvilket i sig selv er et sjovt tal, men fred være med det. Det skriger bare ikke ligefrem "fattig", som hun ellers giver udtryk for at være.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 14. dec 2016, 09:07

vUlpeS skrev:Italienere er noget af det mest utålelige, der findes på denne planet.

Det er Europas svar på jyder.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Æske » 14. dec 2016, 09:08

Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:Italienere er noget af det mest utålelige, der findes på denne planet.

Ha! Præcis. Jeg har dog svært ved at sætte ord på det.

Forkælede, tyndhudede og med en vis portion arrogance, måske (uden at være franskmænd selvfølgelig).


Jeg forhøjer med indere og kinesere.
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Generelt"