Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 1. jan 2020, 15:20

Fru Sunshine skrev:Jeg gider ikke hverdag. Jeg gider mere jul og ferie.


Jeg kunne ikke være mere enig. :kys:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MOGA » 2. jan 2020, 11:45

Jeg fatter ikke Charlotte Bøving. Eller, jeg fatter ikke dem, hun omgiver sig med.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Misantropen » 2. jan 2020, 14:56

MOGA skrev:Jeg fatter ikke Charlotte Bøving. Eller, jeg fatter ikke dem, hun omgiver sig med.

Hvem omgiver hun sig med?

Jeg kender hende kun fra hendes serier på DR.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MOGA » 2. jan 2020, 16:47

Misantropen skrev:
MOGA skrev:Jeg fatter ikke Charlotte Bøving. Eller, jeg fatter ikke dem, hun omgiver sig med.

Hvem omgiver hun sig med?

Jeg kender hende kun fra hendes serier på DR.


Det ved jeg ikke, men jeg forstår ikke, at de kan holde ud at være sammen med hende. Jeg synes hun virker sindssygt hektisk og impulsiv, nærmest manisk.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Misantropen » 2. jan 2020, 18:29

MOGA skrev:
Misantropen skrev:
MOGA skrev:Jeg fatter ikke Charlotte Bøving. Eller, jeg fatter ikke dem, hun omgiver sig med.

Hvem omgiver hun sig med?

Jeg kender hende kun fra hendes serier på DR.


Det ved jeg ikke, men jeg forstår ikke, at de kan holde ud at være sammen med hende. Jeg synes hun virker sindssygt hektisk og impulsiv, nærmest manisk.

Nå, på den måde.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4381
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10731

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf BlueBunny » 2. jan 2020, 21:17

Jeg er rimelig forarget over den måde en tidligere debattør “Code” bliver debatteret på. Jeg kender ham ikke...
Jeg forstår bare ikke moderationen, eller manglen på samme? Ofte slås der meget hårdt ned. Her bliver det totalt ignoreret...

Og igen jeg kender ikke manden. Jeg forstår bare ikke at alle åbenbart er enige om at det er helt ok?
4
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 2. jan 2020, 21:26

BlueBunny skrev:Jeg er rimelig forarget over den måde en tidligere debattør “Code” bliver debatteret på. Jeg kender ham ikke...
Jeg forstår bare ikke moderationen, eller manglen på samme? Ofte slås der meget hårdt ned. Her bliver det totalt ignoreret...

Og igen jeg kender ikke manden. Jeg forstår bare ikke at alle åbenbart er enige om at det er helt ok?


Jeg undrer eller undrede mig også, men en moderator skrev at det var OK fordi han ikke blev diskuteret som debattør men som formand for Julehjælpen eller noget i den stil.

:stoned:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 3. jan 2020, 11:41

Jeg håber, at Yousee har så travlt med sure kunder, at der går lang tid, før de opdager, at de har glemt at lukke for min adgang til kabel-TV, selvom jeg har opsagt det pr. 1/1.
12
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 3. jan 2020, 11:45

sigge skrev:Jeg håber, at Yousee har så travlt med sure kunder, at der går lang tid, før de opdager, at de har glemt at lukke for min adgang til kabel-TV, selvom jeg har opsagt det pr. 1/1.

Her gik der to år før de opdagede at de ikke havde lukket for den store Tv-Pakke som dem der boede her før mig havde opsagt i forbindelse med at de flyttede. Man kan godt være heldig med YouSee. :lol:
7
...
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf AgentPixie » 3. jan 2020, 11:47

LadyFox skrev:
sigge skrev:Jeg håber, at Yousee har så travlt med sure kunder, at der går lang tid, før de opdager, at de har glemt at lukke for min adgang til kabel-TV, selvom jeg har opsagt det pr. 1/1.

Her gik der to år før de opdagede at de ikke havde lukket for den store Tv-Pakke som dem der boede her før mig havde opsagt i forbindelse med at de flyttede. Man kan godt være heldig med YouSee. :lol:

Da jeg boede i ungdomsbolig gik der 5 år før de opdagede fejlen :genert:
4
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 3. jan 2020, 12:13

AgentPixie skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:Jeg håber, at Yousee har så travlt med sure kunder, at der går lang tid, før de opdager, at de har glemt at lukke for min adgang til kabel-TV, selvom jeg har opsagt det pr. 1/1.

Her gik der to år før de opdagede at de ikke havde lukket for den store Tv-Pakke som dem der boede her før mig havde opsagt i forbindelse med at de flyttede. Man kan godt være heldig med YouSee. :lol:

Da jeg boede i ungdomsbolig gik der 5 år før de opdagede fejlen :genert:


Hos os opdagede de det efter et år, hvor vi så fik et varsel om at de ville lukke det ugen efter. Da vi flyttede i september (næsten et år efter varslet, og 2 år efter opsigelsen af pakken) havde vi stadig TV pakke :lol:
3
My world 12-10-18 :lun:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf JoyNips » 3. jan 2020, 12:15

sigge skrev:Jeg håber, at Yousee har så travlt med sure kunder, at der går lang tid, før de opdager, at de har glemt at lukke for min adgang til kabel-TV, selvom jeg har opsagt det pr. 1/1.


Samme her. Skønt med gratis flow-tv!
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pussikat82 » 3. jan 2020, 12:53

Synes, det er svært at skulle have overnattende gæst, hver gang min far skal på besøg her, fx ved jul og fødselsdage. Han blev alene i slutningen af 2018, og vi har gjort alt for at gøre hans liv nemmere og rarere i mellemtiden. Men han kan/vil ikke køre herover (lang køretur på tværs af DK) og køre hjem samme dag, som de gjorde tidligere, da hans kone levede. Nu tager han toget og skal overnatte. Når de overnattede tidligere, tog de ofte på vandrehjemmet eller lignende, men nu lægger vi altid hus til. Synes heller ikke, jeg kan tillade mig at henvise ham dertil. Men det er bare en kæmpe operation, hver gang han er her, fordi han skal hentes ved toget (40 min herfra), overnatte, så vi skal være sammen konstant, og sendes med toget igen. Jeg bliver hurtigt træt, og har brug for ekstra ro i forbindelse med fx at holde fødselsdag, så det er mega hårdt at have overnattende gæster samtidig. Det er ikke noget, der er nogen løsning på, tror jeg, for jeg tænker, det vil påvirke mit forhold til min far meget, hvis jeg "smider ham ud" af huset i den forbindelse. Han er ikke sådan en, der er særlig god til at sætte sig i andres sted eller tage hensyn til andre, så vi må bare leve med det :mellow:
3
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 3. jan 2020, 13:07

Pussikat82 skrev:Han er ikke sådan en, der er særlig god til at sætte sig i andres sted eller tage hensyn til andre, så vi må bare leve med det :mellow:


I trådens ånd så tror jeg det er tilfældet for mange mænd der nu er 60/65+
Det virker som om de fleste af dem der har haft en kone, har haft en til at klarer “the mental load” og hvis konen dør først, ja så er de seriøst på røven.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pussikat82 » 3. jan 2020, 13:09

Purple Haze skrev:
Pussikat82 skrev:Han er ikke sådan en, der er særlig god til at sætte sig i andres sted eller tage hensyn til andre, så vi må bare leve med det :mellow:


I trådens ånd så tror jeg det er tilfældet for mange mænd der nu er 60/65+
Det virker som om de fleste af dem der har haft en kone, har haft en til at klarer “the mental load” og hvis konen dør først, ja så er de seriøst på røven.

Sådan har han altid været. Men der hjælper bestemt ikke.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"