Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 12. dec 2016, 09:08

Juki skrev:Jeg tror mit hoved eksploderer hvis jeg hører endnu en udgave af "Hallelujah"(sangen) :mellow:


Du skal helt klart en tur omkring Youtube :pompom:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. dec 2016, 10:26

Jeg synes nogle forældre til børn med Downs har en uheldig tendens til, på en lidt aggressiv måde, at "presse på" for at folk skal synes særligt godt om deres barn. Som om dét at have Downs giver nogle ekstra fordele på en nuttethedsskala.
22
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hthy » 13. dec 2016, 00:32

Myresluger skrev:Jeg føler mig helt uden for.... jeg har aldrig haft en chokoladekalender! Og derfor har jeg heller aldrig raidet en :trist:


Sådan har jeg det også
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 13. dec 2016, 00:42

nogle kulturer bliver altså ekstremt irriterende når de bliver syge... tænk som voksent menneske at ligge og hyle som en hundehvalp for at få opmærksomhed...
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 13. dec 2016, 05:38

Efter weekendbesøg hos et vennepar som har hund, kan jeg nu konkludere, at jeg virkelig aldrig skal have hund.

Den vækkede os alle dage klokken seks om morgenen, fordi den stod og hylede ved døren. KÆMPE spat.
Den gøede hele tiden, og jeg fik er fucking chok hver gang.
Når den lige kom hen forbi og maste sin savleslimede snude og mund på ens lår - Adr! Hundesavl. Magter det ikke!
Når man lige får sig en snack og hunden sætter sig foran én, så ens ostemad bliver kombineret med klam hundeånde.
Den lugter, bare sådan generelt.
6
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 13. dec 2016, 06:06

KinderBueno skrev:Efter weekendbesøg hos et vennepar som har hund, kan jeg nu konkludere, at jeg virkelig aldrig skal have hund.

Den vækkede os alle dage klokken seks om morgenen, fordi den stod og hylede ved døren. KÆMPE spat.
Den gøede hele tiden, og jeg fik er fucking chok hver gang.
Når den lige kom hen forbi og maste sin savleslimede snude og mund på ens lår - Adr! Hundesavl. Magter det ikke!
Når man lige får sig en snack og hunden sætter sig foran én, så ens ostemad bliver kombineret med klam hundeånde.
Den lugter, bare sådan generelt
.

Det bliver ikke bedre med kat. Lige så dårlig ånde og så stiller den sig med numsen helt oppe i dit hoved (hvor man holder maden, fordi man skal have en bid) og fiser.
:stoned:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 13. dec 2016, 06:12

Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin
17
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2016, 06:23

HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin

Skal vi vædde med at der straks er nogen der flyver til tasterne for at overføre et eller andet beløb via MobilePay? :rulle:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 13. dec 2016, 06:26

Og i øvrigt har jeg godt nok svært ved at se, at det st skrive et kort blogindlæg hver eller hveranden dag konstituerer til fuldtidsbeskæftigelse! Ja Sikke en hård arbejdsdag du har hjemme i sofaen med din Mac, mens du tester opskrifter på daddelkugler (øko!) rørt på din sponsorerede KitchenAid :lol:

Nå, du griner ikke hele vejen til banken? Så få dig et arbejde!!
19
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 13. dec 2016, 07:43

Jeg kan ikke fordrage Karen Thisted, men hun har aldeles ret, hende linses mor var var en dårlig og fordrukken mor, hvilket vel illustreres af at linse selv har haft nærmest ethvert typisk problem for forsømte børn og selv været fraværende forælder.
12
Mariajensen83
Indlæg: 301
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mariajensen83 » 13. dec 2016, 07:57

HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin


Åh du har så meget ret! Og lige hende her, udgiver kun nye indlæg et par gange om ugen. Indlæg, der er af meget varierende kvalitet, så mon ikke der er tid til et arbejde ved siden af.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 13. dec 2016, 08:02

Totalt ringe og kønsstereotypt gaveudvalg i Go'morgen Danmark i dag. Plus at mor - selvfølgelig - får den ringeste og markant billigste gave.
Det gør mødre vildt glade :sarkasme:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 13. dec 2016, 08:04

Mariajensen83 skrev:
HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin


Åh du har så meget ret! Og lige hende her, udgiver kun nye indlæg et par gange om ugen. Indlæg, der er af meget varierende kvalitet, så mon ikke der er tid til et arbejde ved siden af.

Og så fattig er man vel heller ikke hvis man har råd til at flyve 25+ gange på et år. :gruble: Jeg ved godt at det ikke er alle steder det er dyrt at flyve til, men mon ikke det så også kunne lade sig gøre at prioriterer så der var råd til at få en ud og kigge på de der tvivlsomme el-installationer hvis hun ville.
2
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 13. dec 2016, 08:16

FruDulle skrev:
hotlips skrev:Jeg kan ikke fordrage Karen Thisted, men hun har aldeles ret, hende linses mor var var en dårlig og fordrukken mor, hvilket vel illustreres af at linse selv har haft nærmest ethvert typisk problem for forsømte børn og selv været fraværende forælder.


Jeg har lige læst hendes modsvar på Linses rasende opslag. Jeg forstår såmænd godt Linse, det er nok lige tidligt nok og alt det der. Men jeg er rørende enig med Thisted. Jeg har stadig ikke forstået at den familie med den baggrund er så stor i medierne. Altså jeg er ikke dum og kan godt se underholdningsværdien. Men hele deres baggrund, druk, vold, bedrageri og fængselsstraffe.

Det virker til at datteren hr brudt mønsteret nu og sadler om og godt for hende. Men jeg har svært ved at forstå at man hylder typen.


Det er vel symptomatisk for hele den her kendis-kultur vi har fået, hvor det handler om at blive set, ikke hvad man har gjort. Bare se på paradise hotel, de unge mødre, folk i junglen, kan du danse og alle de der udsendelser. Nu senest er det de her prinsesser fra blokken, der er blevet idoler :tie: Jeg gruer virkelig for vores fremtid, hvis det er de lysende eksempler, der hæves op og idoliseres af ungdommen :whine:
4
Do as I say! :whip:
Mariajensen83
Indlæg: 301
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mariajensen83 » 13. dec 2016, 08:19

LadyFox skrev:
Mariajensen83 skrev:
HappyPaww skrev:Hvis ens liv som "fuldtidsblogger" er så hårdt, og man er så fattig fordi man ikke kan betale regninger med sponsorgaver, så får man sig et rigtigt arbejde i stedet for at klynke over det :lol: Ej men come on altså :rulle:

Jeg hader lidt bloggere...

http://lortemor.dk/2016/12/lorte-aar/?u ... =bloglovin


Åh du har så meget ret! Og lige hende her, udgiver kun nye indlæg et par gange om ugen. Indlæg, der er af meget varierende kvalitet, så mon ikke der er tid til et arbejde ved siden af.

Og så fattig er man vel heller ikke hvis man har råd til at flyve 25+ gange på et år. :gruble: Jeg ved godt at det ikke er alle steder det er dyrt at flyve til, men mon ikke det så også kunne lade sig gøre at prioriterer så der var råd til at få en ud og kigge på de der tvivlsomme el-installationer hvis hun ville.


Kan du ikke lige skrive det til hende :devil: kunne jo være hun ikke selv havde tænkt over det. Så kommer der nok et helt indlæg om din kommentar. Ej, jeg ved godt det er strengt. Er bare lidt træt af blogger-ynk - måske jeg skulle tage en lille pause fra at læse dem, men er lige gået på barsel, så skal jo lave et eller andet, mens jeg sidder her og er tyk :genert:
0

Tilbage til "Generelt"