Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Badesandalen » 29. sep 2018, 08:37

Jeg er ikke ked af at min søster og hendes kæreste er gået fra hinanden. :ninja:
5
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. sep 2018, 08:54

Folk der kommenterer et eller statement, indlæg, whatever med “Godt brølt”... :nej: :rulle:

- mangler også en facepalm emoji
19
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 29. sep 2018, 08:58

FormerlyKnownAs skrev:Folk der kommenterer et eller statement, indlæg, whatever med “Godt brølt”... :nej: :rulle:

- mangler også en facepalm emoji


Ahahaha, det hader jeg virkelig også :lol:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 29. sep 2018, 09:25

FormerlyKnownAs skrev:Folk der kommenterer et eller statement, indlæg, whatever med “Godt brølt”... :nej: :rulle:

- mangler også en facepalm emoji

Helt slemt bliver det, når de krydrer det med: Godt brølt, Løvinde"! :tie:
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. sep 2018, 09:36

Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Folk der kommenterer et eller statement, indlæg, whatever med “Godt brølt”... :nej: :rulle:

- mangler også en facepalm emoji

Helt slemt bliver det, når de krydrer det med: Godt brølt, Løvinde"! :tie:


Altså slemt = provinskvinder med kort tofarvet hår?! :fløjt: :blush: men helt enig

(Sorry)
7
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 29. sep 2018, 09:55

FormerlyKnownAs skrev:
Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Folk der kommenterer et eller statement, indlæg, whatever med “Godt brølt”... :nej: :rulle:

- mangler også en facepalm emoji

Helt slemt bliver det, når de krydrer det med: Godt brølt, Løvinde"! :tie:


Altså slemt = provinskvinder med kort tofarvet hår?! :fløjt: :blush: men helt enig

(Sorry)

Og briller i pangfarve og med similisten. :lun: :D
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2018, 10:03

Godt brølt løver og løvinder.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8236

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Himmelblå » 29. sep 2018, 10:03

Nej, din unge er ikke 30 måneder, barnet er 2½! Lad nu være med at prøve at forlænge babyfasen ved at blive ved med at tælle i måneder. Det barn er forlængst overgået til tumlingefasen.
19
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. sep 2018, 10:04

Fru Sunshine skrev:Godt brølt løver og løvinder.

:panik:
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pjeps » 29. sep 2018, 10:37

Frøken Himmelblå skrev:Nej, din unge er ikke 30 måneder, barnet er 2½! Lad nu være med at prøve at forlænge babyfasen ved at blive ved med at tælle i måneder. Det barn er forlængst overgået til tumlingefasen.

Det er lidt ligesom når gravide folk er 23+2 :lol: , så sig dog bare hvor mange mdr du er henne, om det er +/- et par uger er alle andre end du selv, fucking ligeglade med :D
21
:ninja:
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8236

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Himmelblå » 29. sep 2018, 10:45

Pjeps skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Nej, din unge er ikke 30 måneder, barnet er 2½! Lad nu være med at prøve at forlænge babyfasen ved at blive ved med at tælle i måneder. Det barn er forlængst overgået til tumlingefasen.

Det er lidt ligesom når gravide folk er 23+2 :lol: , så sig dog bare hvor mange mdr du er henne, om det er +/- et par uger er alle andre end du selv, fucking ligeglade med :D


Præcis! Nogle gange overvejer jeg hvor tid siden personen mon sidst har set solen. Der må være meget mørkt med hovedet så langt oppe.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24402

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 29. sep 2018, 12:11

Frøken Himmelblå skrev:
Pjeps skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Nej, din unge er ikke 30 måneder, barnet er 2½! Lad nu være med at prøve at forlænge babyfasen ved at blive ved med at tælle i måneder. Det barn er forlængst overgået til tumlingefasen.

Det er lidt ligesom når gravide folk er 23+2 :lol: , så sig dog bare hvor mange mdr du er henne, om det er +/- et par uger er alle andre end du selv, fucking ligeglade med :D


Præcis! Nogle gange overvejer jeg hvor tid siden personen mon sidst har set solen. Der må være meget mørkt med hovedet så langt oppe.


Det er ret væsentligt i graviditeten at tælle i uger, og det er det der bruges til at måle alt ift om ting er normale eller unormale. Dvs det bliver automatisk det man måler i, og for os er der en ret stor forskel på at være 27+4 eller 33+2 fordi der er en reference i det. Vi tæller meget sjældent måneder som sådan af samme grund og når folk så spørger, så svarer man som man selv regner det ud - og de fleste skal tænke en del over det "normale" svar (i måneder) jeg er først indenfor den sidste måned begyndt at regne i måneder, fordi jeg ved at det er det folk forventer når de spørger. Det er ikke fordi jeg har hovedet oppe i min egen røv, det er vel bare lidt ligesom en kok der nogle gange glemmer at det ikke er alle der forstår fagtermer. Ikke at graviditet er en uddannelse, men mere at man omgås, læser, snakker og refererer til graviditeten med andre der bruger samme sprog, og derfor glemmer man at sproget hurtigt bliver lidt indspist.
/Moxy 33+0 (8. Måned :lol:)
16
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 29. sep 2018, 12:32

Pjeps skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Nej, din unge er ikke 30 måneder, barnet er 2½! Lad nu være med at prøve at forlænge babyfasen ved at blive ved med at tælle i måneder. Det barn er forlængst overgået til tumlingefasen.

Det er lidt ligesom når gravide folk er 23+2 :lol: , så sig dog bare hvor mange mdr du er henne, om det er +/- et par uger er alle andre end du selv, fucking ligeglade med :D


Jeg er ikke ligeglad. Hvis jeg får sådan en vag måned der, så spørger jeg specifikt efter ugerne :D

Jeg er 36+4 i dag :D

Jeg ville også have svært ved at svare på hvilken måned jeg er i - så skulle jeg lige tælle fingrei hvert fald. Men det må vel være 9. måned nu.
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25609

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 29. sep 2018, 12:42

Det er en flad fornemmelse at få så svævende en forklaring på, hvorfor man har tilbragt timevis i kø
1
14 11 14
fisken80
Indlæg: 22070
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 29. sep 2018, 12:45

Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Folk der kommenterer et eller statement, indlæg, whatever med “Godt brølt”... :nej: :rulle:

- mangler også en facepalm emoji

Helt slemt bliver det, når de krydrer det med: Godt brølt, Løvinde"! :tie:


Altså slemt = provinskvinder med kort tofarvet hår?! :fløjt: :blush: men helt enig

(Sorry)

Og briller i pangfarve og med similisten. :lun: :D


I beskriver SÅ præcist min gamle gymnasieveninde... hun ser fuldstændig sådan ud.

Faktisk var jeg engang så ond, at jeg spurgte min kæreste, hvor gammel han troede hun var (altså ud fra et billede) og han gættede hende 10 år ældre. Og det er helt afgjort håret og brillerne der gør det og jeg forstår ikke man vælger det, når man kommer til at se meget ældre ud.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Generelt"