Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 3. jun 2016, 18:47

Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:Folk der skærer alle over én kam, såsom at sige håndværkere er trælse, velhavende mennesker er arrogante og føler sig bedre end andre, alle muslimer i landet er samfundsnassere, alle danskere er racister og lignende, kan ikke være helt rigtige i hovedet.

Jamen tak for stikpillen.

Hvad præcis er det du mener at der er i vejen inde i mit hoved?

Nåå, så jeg må ikke skære alle over én kam, men du må gerne?
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 3. jun 2016, 19:07

Jeg har bidraget til larm i gaderne til sen aften på hhv Nørrebro og Vesterbro de sidste to aftener. Og det har jeg det helt fint med.
5
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 3. jun 2016, 19:33

Pixie88 skrev:
Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:Folk der skærer alle over én kam, såsom at sige håndværkere er trælse, velhavende mennesker er arrogante og føler sig bedre end andre, alle muslimer i landet er samfundsnassere, alle danskere er racister og lignende, kan ikke være helt rigtige i hovedet.

Jamen tak for stikpillen.

Hvad præcis er det du mener at der er i vejen inde i mit hoved?

Nåå, så jeg må ikke skære alle over én kam, men du må gerne?


Du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvad er det med mit hoved som du taler om?

Jeg har ikke sagt noget om at du ikke må skære alle over en kam, jeg vil bare gerne vide hvad det er du mener.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 19:51

Jeg er selv et mode-hit&run. Jeg går i leggings/capri-længde under kjoler. Og det er kikset. Men det er noget af det der konetøj, som åbenbart er moderne nu, også. Blandt andet denimnederdel og multifarvede/mønstrede leggings.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 3. jun 2016, 20:01

Pølsemix skrev:
Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:Det er folks egen skyld hvis deres overarbejde ikke bliver udbetalt eller afspadseret...


;) I mit tilfælde kan jeg så sige at nej, det er det ikke, hvis overarbejde ikke udbetales på den organisationsaftale man er ansat på og der indenfor en tidsperiode faktisk ikke er mulighed for at afspadsere.

:forvirret:


Bare en forklaring på at det ikke altid er folks egen skyld - i mit tilfælde er det ikke min skyld.
Hvis du er mere forvirret, så oprettede du indlægget ret kort tid efter det indlæg hvor jeg skrev om overarbejde der ikke blev udbetalt og at jeg ikke kunne afspadsere...

..og nej jeg tror heller ikke på nisser :)
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 3. jun 2016, 20:21

Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:
Kommodedyret skrev:
Pixie88 skrev:Folk der skærer alle over én kam, såsom at sige håndværkere er trælse, velhavende mennesker er arrogante og føler sig bedre end andre, alle muslimer i landet er samfundsnassere, alle danskere er racister og lignende, kan ikke være helt rigtige i hovedet.

Jamen tak for stikpillen.

Hvad præcis er det du mener at der er i vejen inde i mit hoved?

Nåå, så jeg må ikke skære alle over én kam, men du må gerne?


Du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvad er det med mit hoved som du taler om?

Jeg har ikke sagt noget om at du ikke må skære alle over en kam, jeg vil bare gerne vide hvad det er du mener.

Det kunne blive et langt indlæg, og det er ikke min opfattelse at tråden også er et sted hvor man skal forsvare sine upopulære ytringer? Ligesom jeg heller ikke har bedt dig forklare, kan du heller ikke rigtig forlange det af mig.

Så for ikke at fylde tråden med vores fnidder, lukker jeg den her. Hvis du vil diskutere videre kan du gøre det i en pb :)
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 3. jun 2016, 20:40

Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:
Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:Det er folks egen skyld hvis deres overarbejde ikke bliver udbetalt eller afspadseret...


;) I mit tilfælde kan jeg så sige at nej, det er det ikke, hvis overarbejde ikke udbetales på den organisationsaftale man er ansat på og der indenfor en tidsperiode faktisk ikke er mulighed for at afspadsere.

:forvirret:


Bare en forklaring på at det ikke altid er folks egen skyld - i mit tilfælde er det ikke min skyld.
Hvis du er mere forvirret, så oprettede du indlægget ret kort tid efter det indlæg hvor jeg skrev om overarbejde der ikke blev udbetalt og at jeg ikke kunne afspadsere...

..og nej jeg tror heller ikke på nisser :)

Nå... :træt:
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 3. jun 2016, 20:45

Pølsemix skrev:
Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:
Bimmerdyret skrev:
Pølsemix skrev:Det er folks egen skyld hvis deres overarbejde ikke bliver udbetalt eller afspadseret...


;) I mit tilfælde kan jeg så sige at nej, det er det ikke, hvis overarbejde ikke udbetales på den organisationsaftale man er ansat på og der indenfor en tidsperiode faktisk ikke er mulighed for at afspadsere.

:forvirret:


Bare en forklaring på at det ikke altid er folks egen skyld - i mit tilfælde er det ikke min skyld.
Hvis du er mere forvirret, så oprettede du indlægget ret kort tid efter det indlæg hvor jeg skrev om overarbejde der ikke blev udbetalt og at jeg ikke kunne afspadsere...

..og nej jeg tror heller ikke på nisser :)

Nå... :træt:


:stoned: :stoned: at ya..
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 3. jun 2016, 20:52

Jeg har aldrig brugt leggings under korte kjoler/nederdele før, så nu har jeg købt mine første par, fordi jeg synes det ser ret godt ud, og det er skide smart, når jeg cykler :D
4
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 3. jun 2016, 21:06

Hold nu kæft, er det varmen, der stiger jer til hovedet?
11
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25605

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 3. jun 2016, 21:25

Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Det kan man alligevel ikke se, og man kan altså ikke undvære lommer til arbejdstelefon og div. nøgler
3
14 11 14
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 3. jun 2016, 21:28

Ja, alle kan tage bikini på. Tykke, tynde, høje, lave... Er det virkelig en nyhed og behøver ALLE at dele det billede på facebook? Hun ser i øvrigt helt normal ud i mine øjne, og så er jeg da ligeglad med hvad et par unge fyre har kaldt hende...
10
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jun 2016, 21:53

Delfin skrev:Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Det kan man alligevel ikke se, og man kan altså ikke undvære lommer til arbejdstelefon og div. nøgler


Gid, jeg kunne sy! Så kunne jeg også have leggings og kjole på på arbejde. Jeg kan have 1½ ben i ét bukseben på alle mine sommerbukser, og jeg kunne ikke finde nogen, der passede til markedsdage i år :boo:
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25605

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 3. jun 2016, 22:09

Guilded_Lily skrev:
Delfin skrev:Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Det kan man alligevel ikke se, og man kan altså ikke undvære lommer til arbejdstelefon og div. nøgler


Gid, jeg kunne sy! Så kunne jeg også have leggings og kjole på på arbejde. Jeg kan have 1½ ben i ét bukseben på alle mine sommerbukser, og jeg kunne ikke finde nogen, der passede til markedsdage i år :boo:


Jeg lavede bare den simple udgave med en påsyet lomme, så det er faktisk ikke så svært. Klip en firkant, buk kanter ind, og sy fast på de tre af siderne.
0
14 11 14
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jun 2016, 22:40

Delfin skrev:
Guilded_Lily skrev:
Delfin skrev:Jeg har kjole og 3/4 leggings på lige nu, og jeg har endda syet lommer på dem :ad!:

Det kan man alligevel ikke se, og man kan altså ikke undvære lommer til arbejdstelefon og div. nøgler


Gid, jeg kunne sy! Så kunne jeg også have leggings og kjole på på arbejde. Jeg kan have 1½ ben i ét bukseben på alle mine sommerbukser, og jeg kunne ikke finde nogen, der passede til markedsdage i år :boo:


Jeg lavede bare den simple udgave med en påsyet lomme, så det er faktisk ikke så svært. Klip en firkant, buk kanter ind, og sy fast på de tre af siderne.


Jeg må se, om jeg kan låne en symaskine i håndarbejdslokalet - jeg tror, jeg kan huske, hvordan den bruges. Dog kan jeg ikke sætte tråd i :lol:
2

Tilbage til "Generelt"