Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 21. feb 2017, 18:11

FruDulle skrev:
Juki skrev:
FruDulle skrev:Hende her er et fjols. Ikke nok med at hun holder over stregerne, så er det tilmed indover en handicapplads. Men næ nej, p-vagterne er the bad guy

I guder..

Overraskende mange støtter hende faktisk i hendes opslag. 4-5 stykker er uenige og dem hør hun lidt nar ad

At hun vil være sig selv bekendt.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. feb 2017, 18:15

FruDulle skrev:4-5 stykker er uenige og dem hør hun lidt nar ad


Det tænkte jeg nok. Hun lyder rigtig selvretfærdig og næsvis.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 21. feb 2017, 18:28

ina skrev:Tilbage på sporet: Jeg synes "Game of thrones" er totalt overvurderet! :genert:


:evil: You are dead to me, DEAD! hrmmffpp :nej:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ina » 21. feb 2017, 18:42

Wizzze skrev:
ina skrev:Tilbage på sporet: Jeg synes "Game of thrones" er totalt overvurderet! :genert:


:evil: You are dead to me, DEAD! hrmmffpp :nej:


:blomst:
0
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Undtagelsen » 21. feb 2017, 18:44

FruDulle skrev:
Juki skrev:
FruDulle skrev:Hende her er et fjols. Ikke nok med at hun holder over stregerne, så er det tilmed indover en handicapplads. Men næ nej, p-vagterne er the bad guy

I guder..

Overraskende mange støtter hende faktisk i hendes opslag. 4-5 stykker er uenige og dem gør hun lidt nar ad


Men hun parkerede jo også allerede kl 3.40 og så tidligt kan hun da virkelig ikke se om hun holder indenfor stregerne :tie:

Jeg synes faktisk langt de fleste er uenige med hende. Heldigvis da.
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 21. feb 2017, 18:56

FruDulle skrev:Hende her er et fjols. Ikke nok med at hun holder over stregerne, så er det tilmed indover en handicapplads. Men næ nej, p-vagterne er the bad guy


Hvem er det? :engel:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 21. feb 2017, 19:38

Før kontanthjælpsloftet fik den enlige mor udbetalt 10400 i kontanthjælp. 2500 i boligsikring. Og 3500 i børnepenge og enlig-tillæg. Efter reformen røg hun ned i 600 kr. i boligstøtte. Så 14.500,- efter reformen.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Skorstenen » 21. feb 2017, 19:43

Ado skrev:Før kontanthjælpsloftet fik den enlige mor udbetalt 10400 i kontanthjælp. 2500 i boligsikring. Og 3500 i børnepenge og enlig-tillæg. Efter reformen røg hun ned i 600 kr. i boligstøtte. Så 14.500,- efter reformen.


Hvad mon de helt unge får? Det har nemlig slået mig lidt, at i en lokal job-formidlingsgruppe på fjæsen, er der kommet en hel bølge af især unge mennesker, der ad den vej forsøger at finde arbejde. Og fordoms-jeg tænkte at det nok ikke var helt så nemt at gå ledig som det måske har været før.
:blush:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 21. feb 2017, 19:45

Skorstenen skrev:
Ado skrev:Før kontanthjælpsloftet fik den enlige mor udbetalt 10400 i kontanthjælp. 2500 i boligsikring. Og 3500 i børnepenge og enlig-tillæg. Efter reformen røg hun ned i 600 kr. i boligstøtte. Så 14.500,- efter reformen.


Hvad mon de helt unge får? Det har nemlig slået mig lidt, at i en lokal job-formidlingsgruppe på fjæsen, er der kommet en hel bølge af især unge mennesker, der ad den vej forsøger at finde arbejde. Og fordoms-jeg tænkte at det nok ikke var helt så nemt at gå ledig som det måske har været før.
:blush:

Hjemmeboende under 25 får 3500 brutto.
Udeboende under 25 får 7100 brutto.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 21. feb 2017, 19:46

Og nej, det er helt sikkert ikke så nemt at være ledig, som tidligere. Det er virkelig ingen ønskesituation for dem. :(
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lulu-p » 22. feb 2017, 11:15

Og til noget helt andet.

Jeg synes folk der bruger botox og fillers i ansigtet, ofte ender med at få de samme ansigtstræk.
12
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2017, 14:11

lulu-p skrev:Og til noget helt andet.

Jeg synes folk der bruger botox og fillers i ansigtet, ofte ender med at få de samme ansigtstræk.


Billede

Billede

Billede
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lulu-p » 22. feb 2017, 20:10

Lismaens skrev:^ Det der er jo også tre skrækeksempler. Sådan behøver det bestemt ikke at se ud.


Nej sådan behøver det ikke ser ud. Men jeg tænker at det også har noget at gøre med at ansigternes særpræg forsvinder eller nedtones med botox. Jeg synes ansigterne blive lidt "blød dej" agtige...sådan lidt store ubevægelige flader som hænger lidt. Og så titter øjnene igennem 2 dej-sprækker. Og munden bliver også sådan en underlig dejsprække med tydelig amorlinje.

Ej jeg håber aldrig jeg hopper på den vogn (7-9-13)
4
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2017, 00:07

TheAuthor skrev:Okay, hvordan gik diskussionen over i, at jeg (eller andre der kæmper mod normerne ifht at være overvægtig og klæde sig som man vil) har dårligt selvværd? :lol:

Blot en tanke; ja, tanker er toldfrie, men det står ret klart både i denne tråd og mine egne - og mange andres - oplevelser irl, at mange mennesker alligevel lige skal kommentere, rulle øjne, glo og grine, måske endda pege eller på anden måde give tydeligt udtryk for sine tanker. De fleste mennesker er åbenlyst dårlige til at skjule deres mening når nogen skiller sig ud, helt uden de behøver sige det højt.

Hvilket er en meget god grund til, at jeg fortsat vil råbe op om egen og andres ret til at klæde sig som de vil.
Så kan I andre klæde jer efter jeres kropstype og leve videre i osteklokken, hvor tanker er toldfrie.

Mit selvværd behøver I ikke bekymre jer over, jeg er ganske hærdet ifht at give meget få fucks for andres mening, men det er ret tydeligt herinde (og i irl) at der stadig er masser at arbejde med ifht kvinders ret til at klæde sig som de vil uden andres indblanding.


Jeg klæder mig som jeg vil. Og jeg har aldrig aldrig aldrig været ude for nogen som har kommenteret, rullet øjne, gloet, grinet eller på nogen anden måde givet udtryk for deres tanker.......

Måske handler det også om hvorvidt man overhovedet lægger mærke til den slags. Jeg gør åbenbart ikke.

Hvis jeg skal tage mine erfaringer fra poolen på sidste års 2 charterferier til indtægt...Så kan jeg ihvertfald konstaterer at charter segmentet klæder sig efter hvad de selv synes er pænt :-D :-D Gjorde de ikke det, så ville dem der sælger disse farverige gevanter som alle vader rundt i brænde inde med et kæmpe restparti....Men det gør de ikke...De er igang med at bestille flere varer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2017, 00:21

lulu-p skrev:
Lismaens skrev:^ Det der er jo også tre skrækeksempler. Sådan behøver det bestemt ikke at se ud.


Nej sådan behøver det ikke ser ud. Men jeg tænker at det også har noget at gøre med at ansigternes særpræg forsvinder eller nedtones med botox. Jeg synes ansigterne blive lidt "blød dej" agtige...sådan lidt store ubevægelige flader som hænger lidt. Og så titter øjnene igennem 2 dej-sprækker. Og munden bliver også sådan en underlig dejsprække med tydelig amorlinje.

Ej jeg håber aldrig jeg hopper på den vogn (7-9-13)



Jeg er enig, altså hvis de bruger det mange gange, og forbruget tager overhånd. De kommer alle til at se ens Lolita-dukke-/katteagtige ud, og jeg synes ofte, de ender med at se 10 år ældre ud, selvom ønsket er at se yngre ud.

(Der er selvfølgelig folk med moderat forbrug, som ser smukke og naturlige ud.)
1

Tilbage til "Generelt"