Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 11. okt 2016, 08:20

Oveditlevsen skrev:
Allmost_Famous skrev:
Oveditlevsen skrev:
FruDulle skrev:
Det må man gerne, men det vare bare ikke præmissen.


VIl du fortælle mig hvad den var så?
Forstod at temaet var mandehørm/polterabend, men det er måske ikke korrekt? :gruble:

Konceptet "kage til mandepolterabend" var opfundet til lejligheden, og fordi fyren ikke mente, at bare numser, splattergeværer, og cigarkasser nødvendigvis var den rigtige vej at gå, lavede han en lyserød kage med to sæt fødder stikkene ud under et tæppe, og føddernes positioner signalerede ret tydeligt, at der var tale om sex. Det var åbenbart ikke maskulint nok til dommerne, og var altså en fejlfortolkning af et hjemmelavet koncept.


Men det var en lyserød kage formet som et hjerte omend der var hentydninger til sex, hvordan kan det give en shitstorm? Det er jo ikke maskulint :forvirret:


Netop, men det er lige præsist den del man ikke må sige højt, selv om det er rigtigt er det ikke indkluderende for de med en anderledes oplevelse af køsnrullerne
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 11. okt 2016, 08:36

Aspargsen skrev:
Netop, men det er lige præsist den del man ikke må sige højt, selv om det er rigtigt er det ikke indkluderende for de med en anderledes oplevelse af køsnrullerne

Så hvis de havde dyrket sex på en blå kage, havde han levet op til det hjemmelavede koncept?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 11. okt 2016, 08:43

Allmost_Famous skrev:
Oveditlevsen skrev:
Men det var en lyserød kage formet som et hjerte omend der var hentydninger til sex, hvordan kan det give en shitstorm? Det er jo ikke maskulint :forvirret:

Det er en smagssag hvorvidt, det er maskulint eller ej. En anden deltager lavede f.eks en kage med rød glace, kandiserede citrusfrugter, og Eiffeltårne på. Jeg kan ikke se, at det nødvendigvis skulle være mere maskulint end folk, der dyrker sex på en lyserød kage.

Det er det, der er lidt drilsk ved, at man bedømmer folk ud fra et hjemmelavet koncept.


Måske men et lyserødt hjerte er da klart mindre maskulint, derudover er der jo også en klar definition af hvad maskulin er, så en rangorden af f.eks kager er jo ikke bare en subjektiv smagssag.
Ellers kan alt reduceres til at det er en smagssag fordi jeg føler x og y.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 11. okt 2016, 10:30

Allmost_Famous skrev:
Aspargsen skrev:
Netop, men det er lige præsist den del man ikke må sige højt, selv om det er rigtigt er det ikke indkluderende for de med en anderledes oplevelse af køsnrullerne

Så hvis de havde dyrket sex på en blå kage, havde han levet op til det hjemmelavede koncept?


Nu gik mit indlæg på af man i dag ikke må kalde noget maskulint

ikke af en deltager røg ud fordi dommerne syntes han var den der klarede opgaven dårligst
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Orchidea » 11. okt 2016, 10:42

Jeg er bedøvende ligeglad med bagedyst-gate. Jeg ser programmet og synes det er sjovt, men jeg kan ikke hidse mig op over programmet.
4
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anilara » 13. okt 2016, 09:25

Torn skrev:Jeg har lyst til at sige til min kollega, at vi ikke kan dele kontor, fordi hun lugter. Af røg. Jeg er nødt til at gå på toilet, hver gang hun kommer ind efter at have trukket "frisk luft". De første 5 minutter efter hendes smøg kan jeg ikke holde ud at være i rum med hende.

Rygere lugter, også selvom de kun ryger udenfor og tager jakken af i et andet rum. De lugter, men det ville være vildt uhøflig at sige, så jeg siger det her i stedet.

Hah, jeg skriver bachelorprojekt med en ryger, og hver gang vi mødes på studiet for at skrive, har jeg booket lokale på 4. sal, hvilket er helt gennemtænkt:
1) hun gider færre gange at skulle gå ned for at ryge
2) hun når at lugte mindre når hun skal hele vejen herop igen. :lol:
20
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vinaia » 13. okt 2016, 12:13

FruDulle skrev:
Oveditlevsen skrev:Man må åbenbart ikke sige at en lyserød hjerteformet kage med champagnesmag ikke er maskulin :stoned:


Det må man gerne, men det vare bare ikke præmissen.

Jeg undrer mig over, at sex har noget med polterabend at gøre. Jeg mener, man er vel ikke sammen med sin udkårne på sin polterabend? Utroskab? :gruble:
3
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 13. okt 2016, 12:17

Vinaia skrev:Jeg undrer mig over, at sex har noget med polterabend at gøre. Jeg mener, man er vel ikke sammen med sin udkårne på sin polterabend? Utroskab? :gruble:


Jo, det er obligatorisk :-p
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf BlueBunny » 14. okt 2016, 14:46

Jeg gider ikke arbejde i min ferie (og det må jeg ikke sige for min chef :/ )
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 15:39

BlueBunny skrev:Jeg gider ikke arbejde i min ferie (og det må jeg ikke sige for min chef :/ )

Hvorfor skulle du dog også det? Så falder ordet "ferie" jo lidt til jorden, træls chef du har!
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf malou_43 » 14. okt 2016, 16:34

Jeg støder sikkert en masse, men det her er baseret på egne oplevelser og følelser :gogo:

MEN jeg får simpelthen lange patter af vores folkeskolelærere. For satan, hvor er de svære at samarbejde med - og værst af alt så er de simpelthen så glade for at tage æren for tingene selv. Jeg har så mange gange stået og været helt paf over "ja JEG har jo bla bla bla med MIN klasse", JEG har jo skrevet en god underretning" - hvor jeg så har skrevet 85% af den :gisp:

Vi har haft motionsdag i dag, sammen! Mig som pædagog og min såkaldte teamlærer. Vi ender med at vinde en titel med VORES klasse, vi har begge gjort en god indsats med ungerne i dag. Hun skriver en besked til forældrene, hvor hun skriver hvor gode de er, hvordan de skal hygge med præmien i timere og underskriver med SIG SELV! Jeg underskriver altid med "klassens voksne" eller "personalet i X"

Jeg er pisse dygtig til mit arbejde, men for helvede, hvor min grænse er nået. Nogle fagpersoner kender ikke til ordet SAM-arbejde, og når det kommer til min branche, burde de kraftsatme ikke være der, hvis de ikke kan finde ud af det.
Grundet det her, som har påvirket mig negativ alt for længe, så leder jeg efter nyt job. Hvilket er pisse ærgerligt, fordi jeg er god til lige netop dette job :trist:

AH, god weekend :D :gogo:
15
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf OberstNasig » 15. okt 2016, 03:01

At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Skorstenen » 15. okt 2016, 07:49

Jeg gider ikke rigtigt at se på andres folks "guld", som børn åbenbart betegnes konsekvent som nu om dage. Hele mit newsfeed er snart fyldt med diverse "guld". For mig, totalt ligegyldigt guld der jagter pokemon, falder i søvn midt i maden, er syg, taber tænder, rider på hest.
Jeg er jo venner med forældrene, jeg vil meget hellere se DEM jagte pokemon, falde i søvn midt i maden, tabe tænder, falde af heste.
7
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vinaia » 15. okt 2016, 07:52

Skorstenen skrev:Jeg gider ikke rigtigt at se på andres folks "guld", som børn åbenbart betegnes konsekvent som nu om dage. Hele mit newsfeed er snart fyldt med diverse "guld". For mig, totalt ligegyldigt guld der jagter pokemon, falder i søvn midt i maden, er syg, taber tænder, rider på hest.
Jeg er jo venner med forældrene, jeg vil meget hellere se DEM jagte pokemon, falde i søvn midt i maden, tabe tænder, falde af heste.

Der er også nogen på min Facebook jeg gerne vil se falde af heste. :fløjt:
3
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 15. okt 2016, 08:05

OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(



Altså..nu ved jeg ikke om jeg får på puklen, men min erfaring er, at kvinde er kvinde værst. Kvinder er bare de værste mokker, der findes.

At du har et udseende over gennemsnittet er jo sådan det er; du er jo langtfra kun dit udseende. Jeg kender dig kun herinde fra, men udfra dine skrevne ord virker du som en, der har så meget mere at byde på end kun udseendet. :)

Personligt tror jeg det skyldes at de bliver usikre. "Når hun er så smuk, så er jeg jo at sammenligne med en vissen tidsel...og hvem vil dog være ven med en vissen tidsel." Altså, lavt selvværd. Og måske minder du dem om, hvordan de selv har set ud engang. Igen; misundelse.

Æv, hvor må det være træls for dig at skulle kæmpe på den måde. :ae:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"