Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 15. okt 2016, 17:33

ManicNinja skrev:
Oveditlevsen skrev:
D.itsen skrev:
Oveditlevsen skrev:Nogle steder i Jylland taler de rent faktisk som Henning og Bobby fra team easy on :stoned:

Hvorfor må man ikke sige det?

Forkert tråd, skulle havde været wtf :whine:


Hahaha! Har du mødt randrusianere?

Jep :D
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2016, 17:36

Jeg håber mine naboer flytter. Ikke fordi de larmer, men fordi de lugter virkelig grimt. Jeg synes også, at det er dyrplageri at de har en kat når de lever så klamt.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 77
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5960

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ondemand » 15. okt 2016, 17:39

:genert:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. okt 2016, 17:40

kidkomb skrev:Jeg synes ikke rigtigt at kattekillinger er nuttede....


Eller børn...
4
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. okt 2016, 17:56

Det fryder mig en del, når en rig fyr bruger en formue (for almindelige mennesker) på at få hævn over en utro golddigger, i stedet for at bruge dem på golddiggeren.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 15. okt 2016, 18:01

Advocatus-Diaboli skrev:
Eller børn...


Efter mine børn er blevet myndige er min velvilje overfor børn godt nok skrumpet gevaldigt. :genert:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 15. okt 2016, 18:04

Advocatus-Diaboli skrev:
kidkomb skrev:Jeg synes ikke rigtigt at kattekillinger er nuttede....


Eller børn...

Det er korrekt. Men altså en del børn er.
Babyer til gengæld! Jeg elsker babyer :love:
Jeg synes babyer er nuttede. Det må altså tælle.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 18:05

Oveditlevsen skrev:
ManicNinja skrev:
Oveditlevsen skrev:
D.itsen skrev:
Oveditlevsen skrev:Nogle steder i Jylland taler de rent faktisk som Henning og Bobby fra team easy on :stoned:

Hvorfor må man ikke sige det?

Forkert tråd, skulle havde været wtf :whine:


Hahaha! Har du mødt randrusianere?

Jep :D


Ja, sådan lyder de altså, de arme mennesker :D Ig-ge?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 15. okt 2016, 18:19

Randrusiansk er grimt at høre på! Det kan ikke diskuteres.


og dét skal jeg dælme ikke sige i den lokale FB-gruppe. Damn, folk flejner ud, når man siger det :lol:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20971

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 15. okt 2016, 18:24

icelady skrev:Randrusiansk er grimt at høre på! Det kan ikke diskuteres.


og dét skal jeg dælme ikke sige i den lokale FB-gruppe. Damn, folk flejner ud, når man siger det :lol:

Sådan har jeg det med fynsk.
Fynsk og de dele af den lollandske/falsterske dialekt, der lyder fynsk er ved at gøre mig sindssyg :tie:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 15. okt 2016, 18:25

Jeg har ikke tænkt på det før, men når der er nogen, der ikke kan lide mig, er det måske også bare, fordi jeg er for smuk ... :gruble: :)
3
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf OberstNasig » 15. okt 2016, 18:32

Allmost_Famous skrev:
OberstNasig skrev:
Det er også meget sjovt sommetider, men det er dælme også et socialt handicap til tider. Sådan kan det ihvertfald godt føles, imens det står på :gisp:

Med fare for at lyde strid, så har jeg meget svært ved at tage det seriøst at nogen beklager sig over at være så smuk, at det er et socialt handicap.


Fair enough :)
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. okt 2016, 19:16

randers.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 15. okt 2016, 19:48

OberstNasig skrev:
Sangius skrev:
OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(


Hvordan ved du egentlig det er derfor? :gruble:
Jeg studerede sammen med en pige som virkelig var super flot, men samtidig bare en personlighed jeg ikke kunne udstå. Gad vide om hun så har troet, at jeg ikke kunne lide hende, blot fordi hun så godt ud? :lol:


Fordi jeg har fået det direkte fortalt af personer, som har undgået mig, indtil de ikke har kunnet slippe for mit selskab længere. Og så er det gået op for dem, at jeg er vældigt let at omgås. Og ja, så bare en tydelig og stærk fornemmelse. Naturligvis kan jeg tage fejl, men jeg har oplevet det igen og igen.
Men det kan da godt være, at jeg i virkeligheden har en rådden personlighed, men så foretrækker jeg at bilde mig selv ind at det handler om udseendet :lol2: Det er alt andet lige en lettere kamel at sluge.


og nogle af de folk man møder som har udseendet med sig har samtidig også bare en aura med sig af at de faktisk aldrig rigtig har skulle gøre sig umage for noget socialt, og vi forventes at falde på halen for dem....Når det så ikke sker, så begynder de jo så at blive nødt til at finde noget personlighed frem, som vi andre så kan forholde os til.

Men det er da nemmere at omgås folk der tænder på en (mænd) eller skyde skylden på de andres dårlige opførsel.

Personligt ville jeg da aldrig overveje mit udseende som årsag til at folk ikke elskede at omgås mig, der ville jeg kigge noget længere indad end kun lige til overfladen på mig selv, før jeg dømte de andre på deres indre.
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 15. okt 2016, 20:36

Det er lettere at omgås mænd, der tænder på en, end gro en ordentlig personlighed? Ahr hva? Den var sgu lidt for lav. Jeg har også haft perioder af mit liv, hvor jeg direkte har måttet kæmpe med vamle, gamle mænd, der hittede på mig - fx 'uh jeg kunne godt mærke, at du var nærheden, Novella, jeg blev helt varm i underlivet' (lille, 60-årig, gråskægget kollega... ih ja hvor lækkert, uhm! ) og sure mokker, der behandlede mig iskoldt og nedgjorde mig og mit arbejde. Jo, det var ret socialt handicappende på arbejde, hvor jeg holdt mig væk fra alt, der hed julefrokost og fredagsbar og fælles hygge. Jo, det var ret fortvivlende hele tiden at blive mønstret og kritiseret og/eller blive behandlet som luft. Fucking møgkællinger. Det var sgu ikke mig, der ikke var sød ved dem.

Jeg ser i al beskedenhed stadig ikke værst ud, men jeg kan bedre tone det op og ned nu. En stram brille og en rynke mellem øjnene giver mere *fuck af*-power end en superglat hud, smalle hofter og store blå øjne. De vamle mænd tør ikke hitte på mig længere, og de kvindelige kolleger er jævnaldrende eller yngre end jeg. Glimrende.
10

Tilbage til "Generelt"