Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. maj 2018, 19:31

Jeg har løjet for min bror om hvorvidt vi kan ses en dato fordi jeg ikke gider/magter/orker/har lyst til at ses :fløjt: :genert:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 19:57

Jeg synes vitterligt gerne at man må lyve.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 23. maj 2018, 20:03

Dikus skrev:
kidkomb skrev:Jeg synes vitterligt gerne at man må lyve.


Noooo :panik:


Jo. Om min vægt.

Se! Så er vi enige alligevel :devil:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. maj 2018, 20:10

Dikus skrev:Jeg er vildt forarget over, du kan finde den form for opførsel passende på et gymnasie. Så tror pokker, vi oftere og oftere får uduelige unge mennesker ind på kontorerne rundt omkring.


Efter to år på en skole, hvor få elever drikker, og ingen har alkoholvaner, der smitter af på vores fælles dagligdag, må jeg sige, at min tolerance overfor uddannelsesrelateret druk er faldet betragteligt. Det har været inspirerende på den måde at få sin indre "vi plejer" udfordret, og da vi var på studietur, øgede det i høj grad min tryghed ved læreropgave og -ansvar, at jeg i hvert fald ikke skulle bekymre mig om dét aspekt af at rejse med teenagere.

Jeg er som sådan ikke tilhænger af afholdenhed (omend heller ikke modstander), men jeg er kritisk overfor den danske alkoholkultur generelt.
6
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 23. maj 2018, 20:28

FormerlyKnownAs skrev:Jeg har løjet for min bror om hvorvidt vi kan ses en dato fordi jeg ikke gider/magter/orker/har lyst til at ses :fløjt: :genert:


Jeg tager jævnligt hjem på weekend uden at fortælle det til nogen for at slippe for at skulle se alle mulige mennesker :genert:
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 23. maj 2018, 20:40

Jeg har en svaghed for the underdog og således også for Donald Trump og hans præsidentskab. Nu har der været snak om hvorvidt han kan gøre sig fortjent til en Nobelpris i forbindelse med Nordkorea-situationen. Jeg tror ikke rigtigt på at det lykkes, men jeg håber det. Fra at være en kandidat alle grinede af til at blive præsident og til så at vinde en Nobelpris for bedrifter under præsidentskabet. Det ville godt nok være en finger til alle de politisk korrekte tumper der har været ved at falde over hinanden for at fordømme ham, og jeg ville fryde mig temmelig meget på hans vegne.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. maj 2018, 20:41

Akehurst2 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har løjet for min bror om hvorvidt vi kan ses en dato fordi jeg ikke gider/magter/orker/har lyst til at ses :fløjt: :genert:


Jeg tager jævnligt hjem på weekend uden at fortælle det til nogen for at slippe for at skulle se alle mulige mennesker :genert:

Har ikke set dem siden december 2017 i 3 timer og kontakten er cirka ikke eksisterende... It’s complicated :blush:
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. maj 2018, 20:43

Dikus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har løjet for min bror om hvorvidt vi kan ses en dato fordi jeg ikke gider/magter/orker/har lyst til at ses :fløjt: :genert:


Man må ikke lyve!

Og da jeg ville citere dig og skrive netop det, trykkede pølsefingrene på et rødt kort. Jeg var fristet :lol:

:lol:

Jeg må gerne.., jeg orker ikke et eller andet latterligt spil for galleriet hvor jeg mest af alt føler mig utilpas for der står 100 elefanter i rummet. Men det er okay. Så kan alle blive enige om at jeg er den der mærkelige en. Jeg kan leve med det. Mere end det andet i hvert fald
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 23. maj 2018, 20:48

Honningprut skrev:Jeg skal til jobsamtale på fredag, og gu' fanden hvor jeg glæder mig til at smide det i hovedet på den skinke af en jobkonsulent, som jeg har tilknyttet.

Jobkonsultent i en mail:" Du er ikke arbejdsparat, hvis du selv tror på, at du kan finde et job der ligger i eftermiddag- og aftentimerne, bare fordi (...)."

Honning:" Nå. Men jeg har altså altid haft arbejde i eftermiddag- og aftentimerne."

Jobkonsulent:" Nå. Men tiderne har ændret sig."

Honning:" Jeg har massive søvnproblemer, og fungerer i det tidsrum. Sådan er jeg indrettet grundet min diagnose."

Jobkonsulent:" Du skal "bare" vende din dagsrytme om!"

Man skal nemlig altid "bare" lige huske på at man ikke er diagnosen, men et menneske. Uanset om man har sovet 10 timer på 3 dage eller ej...

Jeg hader min jobkonsulent, og jeg synes hun er et uempatisk røvhul. Det må man ikke sige.. Men det gør jeg alligevel.

Jeg er målløs.. :nerve:

Det er godt nok skræmmende at en der skulle motivere og hjælpe en videre kan være så usympatisk og udvise så stor mangel på empati.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tux » 24. maj 2018, 07:32

abcd skrev:Jeg har en svaghed for the underdog og således også for Donald Trump og hans præsidentskab. Nu har der været snak om hvorvidt han kan gøre sig fortjent til en Nobelpris i forbindelse med Nordkorea-situationen. Jeg tror ikke rigtigt på at det lykkes, men jeg håber det. Fra at være en kandidat alle grinede af til at blive præsident og til så at vinde en Nobelpris for bedrifter under præsidentskabet. Det ville godt nok være en finger til alle de politisk korrekte tumper der har været ved at falde over hinanden for at fordømme ham, og jeg ville fryde mig temmelig meget på hans vegne.

Det er vist ret teoretisk at Trump skulle løse Nordkorea situationen, og endnu mere at han skulle få nobelprisen..
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Slettet bruger » 24. maj 2018, 07:44

Tux skrev:
abcd skrev:Jeg har en svaghed for the underdog og således også for Donald Trump og hans præsidentskab. Nu har der været snak om hvorvidt han kan gøre sig fortjent til en Nobelpris i forbindelse med Nordkorea-situationen. Jeg tror ikke rigtigt på at det lykkes, men jeg håber det. Fra at være en kandidat alle grinede af til at blive præsident og til så at vinde en Nobelpris for bedrifter under præsidentskabet. Det ville godt nok være en finger til alle de politisk korrekte tumper der har været ved at falde over hinanden for at fordømme ham, og jeg ville fryde mig temmelig meget på hans vegne.

Det er vist ret teoretisk at Trump skulle løse Nordkorea situationen, og endnu mere at han skulle få nobelprisen..


Det blev vist også anset for ret teoretisk at han skulle blive præsident.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 24. maj 2018, 08:13

Bimmerdyret skrev:
Dikus skrev:
Bimmerdyret skrev:
Confucius skrev:
LadyFox skrev:Men der står jo i artiklen som du selv linker til at de ikke var til stede på skolen.

Og hvordan ved du at de har haft mulighed for at ændre selvjustitsen?


De havde samme ballade sidste år, så problemet var kendt. De fik flere advarsler om hvad der ville ske, hvis det gentog sig i år. Så de havde alle muligheder for at snakke med /påvirke deres kammerater, både på skolen, på sociale medier, via sms/chat/opkald. At få spredt den holdning, at man på ingen måde synes det er cool eller i orden, at de andre drikker sig i hegnet og skaber sig.

Det var kun nogle få, der ikke var tilstede. Mange var, og blandt dem der var, var der ingen andre end rektor der gjorde mine til at så meget som at bede folk om at lade være med at danse på bordene.


Jeg ved, at det er en gammel tradition på Slagelse, hvilket den nye rektor besluttede sig for at ændre da hun tiltrådte i dette skoleår.
Jeg kan nu godt forstå at der var nogle, der sagde "F...dig" ærlig talt :ninja:
Men den kollektive afstraffelse, herunder af HF'erne er sgu ikke på sin plads.


Nu har man jo ikke krav på at være fuld på en skole eller på sidste skoledag.

Det manglede bare, man gik ud af gymnasiet med en forståelse for at indordne sig udstukne regler. Christ.


Nææ..for det slår retten til at være en sur trunte åbenbart (rektoren bare for god ordens skyld :kram: )
Jeg tror ikke det var blevet så vildt, hvis hun ikke havde fået aktut anfald af "magtliderlighed" da hun tiltrådte.


Det er sq da lige til wtf tråden at man kan finde på at kalde en rektor for en magtliderlig trunte fordi hun ikke vil acceptere at elever møder stive op og vælter rundt på bordene.

Jeg har ikke selv ligget på den lade side, men der har trods alt altid været forskel på hverdag og fest og det ved de unge i dag jo også udmærket godt.

At der så har været voksne mennesker rundt omkring der har støttet det der grænseløse raid med alt fra fuldstændig grænseløs druk til at ydmyge sine klassekammerater ved at offentliggøre deres seksuelle eskapader for at festligholde at de går ud af gymnasiet, det kan man godt undre sig over, men jeg synes det er positivt at der åbenbart bliver ryddet op i det.

Der kommer sikkert også nye sager når de starter efter sommerferien, men så længe det er så standard med det der vilde druk fra første dag at kongens have er fuld af grupper af nye gymnasieelever der har hver deres ølbon og en del af dem gule trafikveste så de er lettere at finde når de ligger bevidstløse af druk bag en busk, så må man bare køre på med at få strammet op og så må de unge selv slå ørerne ud hvis de vil undgå at det kommer til at koste noget der betyder noget for dem.
10
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tux » 24. maj 2018, 08:35

Dmitra skrev:Blev Hitler egentligt ikke også indstillet eller foreslået til Nobels Fredspris i sin tid, af Neville Chamberlain?

Ikke at jeg sammenligner Trump med Hitler men kom bare i tanke om det.

De er ellers meget ens..
0
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf bibbs » 24. maj 2018, 09:33

Mistermor skrev:Jeg synes, det er specielt, at mange har så voldsomt behov for at udråbe deres sexualitet for alle andre. Hvad kommer det mig ved?


I mit job har jeg mange til jobsamtale og der vælger de der ikke er heteroseksuelle oftest at nævne det.
Hvilket er fuldstændig overflødigt, jeg overvejer hvergang at svare, ok jeg er så heteroseksuel ;)
2
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 1234 » 24. maj 2018, 09:38

bibbs skrev:
Mistermor skrev:Jeg synes, det er specielt, at mange har så voldsomt behov for at udråbe deres sexualitet for alle andre. Hvad kommer det mig ved?


I mit job har jeg mange til jobsamtale og der vælger de der ikke er heteroseksuelle oftest at nævne det.
Hvilket er fuldstændig overflødigt, jeg overvejer hvergang at svare, ok jeg er så heteroseksuel ;)

Der vel mange som nævner de er gift og har to børn. Det er vel indirekte at gøre det samme.
4

Tilbage til "Generelt"