Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 21:02

Ak ja, jeg ville også ønske at jeg rigtig kunne nyde solskinsvejret. Men når varme og sol betyder migræne, søvnløse nætter og følelsen af at være i en bageovn 24/7, så er det bare ikke særligt rart :( Jeg er ret følsom overfor varme.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 24. jul 2016, 21:04

Jeg vil ikke dele min chokolade med andre.
3
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 24. jul 2016, 21:10

Smiling_Goat skrev:Jamen solen har også skinnet i tre dage.. Det er virkelig alt for galt :P

Og, så tror jeg måske, jeg har en teori om, hvorfor solelskere bliver provokerede af ikke-solelskere, der beder om koldere vejr. Jeg føler, det er et udtryk for egoisme et eller andet sted. Solen skinner sammenlagt 14 dage om året, ca. Jeg sukker efter de 14 dage. Jeg drømmer om dem. De er højdepunktet på mit år. De resterende 351 dage er det efterår og køligt, og det synes jeg er træls, og jeg bliver tit deprimeret af det.

Så kommer vi ind i en periode, hvor solen skinner tre dage, og så er der én eller anden, der har haft sit favoritvejr i 234 dage eller sådan noget, der beder mit begrænsede favoritvejr om at forsvinde, så han/hun kan få sit tilbage. Selvom det er der størstedelen af året - og det ikke kan komme som en overraskelse, at vi er en del, der hader det vejr inderligt.

I har efterår 351 dage om året, lad mig nu nyde mine 14 dage.

Nej, det giver ikke mening. Ja, det er fjollet. Men det er sådan jeg føler, tror jeg (og det må man vist ikke sige, fordi det simpelthen er så latterligt.)


Det er fordi den danske varme er for fugtig.
Kamplider pt... og det efter en ferie med 40 grader og skyfri himmel
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 24. jul 2016, 21:13

Animi skrev:Ak ja, jeg ville også ønske at jeg rigtig kunne nyde solskinsvejret. Men når varme og sol betyder migræne, søvnløse nætter og følelsen af at være i en bageovn 24/7, så er det bare ikke særligt rart :( Jeg er ret følsom overfor varme.

I'm with you on this :( Godt krydret med en umanerlig kort lunte over for alt og alle, svimmelhed mm
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 24. jul 2016, 21:21

2SHY skrev:
Animi skrev:Ak ja, jeg ville også ønske at jeg rigtig kunne nyde solskinsvejret. Men når varme og sol betyder migræne, søvnløse nætter og følelsen af at være i en bageovn 24/7, så er det bare ikke særligt rart :( Jeg er ret følsom overfor varme.

I'm with you on this :( Godt krydret med en umanerlig kort lunte over for alt og alle, svimmelhed mm

Folk, nogen folk, er i hvert fald max sure.
En kunde idag blev virkelig dum at høre på, da jeg kom over til hans selvscanningskasse, fordi der stod 12 varer på skærmen og de havde 15 i vognen.
Han startede med at sige, at det passede og der var en medarbejder ovre at slette noget før (medarbejderen var blevet bedt om det, for de havde slået en vare for meget ind sagde de)
Da jeg sagde, at der jo kun stod 12 varer på skærmen og jeg kunne tælle 15 varer sagde han: "Ja, det er jo ikke mig, der arbejder i Netto!"
(Det er godt nok heller ikke mig. Jeg tror han mente at Netto er så dybt som man kan synke :rulle: )
Han krydrede med "Det må du selv klare så!"
Jeg begyndte så at gennemgå og der var ganske rigtigt 3 varer, der ikke var gået ind.
Den ene sagde han om: "Den der har jeg scannet. Så den er inde. Ellers er det jeres system, der er noget galt med!".

Hold kæft en idiot. Nå, ja, for fordi du er for dum til at scanne 15 varer, så er det os der er noget galt med.
Plus de havde datteren på nogle år med.
Tænk at man vil være bekendt at sætte sådan et eksempel for sine børn.
Stupide stodder! -det skylder man eddermame sine børn.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jul 2016, 21:45

Når man absolut vil opføre sig som en teenager i løbetid og eksperimentere med alt muligt kinky hård sex, så må man lide i varmen i lange ærmer og lange bukser, måske endda et fikst tørklæde om halsen, for at skjule diverse blå sugemærker, bidemærker, slidtagestriber osv, imens man overvejer om man måske snart er voksen nok til at gennemtænke den slags sexideer lidt bedre en anden gang. :(
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 24. jul 2016, 21:47

kidkomb skrev:
2SHY skrev:
Animi skrev:Ak ja, jeg ville også ønske at jeg rigtig kunne nyde solskinsvejret. Men når varme og sol betyder migræne, søvnløse nætter og følelsen af at være i en bageovn 24/7, så er det bare ikke særligt rart :( Jeg er ret følsom overfor varme.

I'm with you on this :( Godt krydret med en umanerlig kort lunte over for alt og alle, svimmelhed mm

Folk, nogen folk, er i hvert fald max sure.
En kunde idag blev virkelig dum at høre på, da jeg kom over til hans selvscanningskasse, fordi der stod 12 varer på skærmen og de havde 15 i vognen.
Han startede med at sige, at det passede og der var en medarbejder ovre at slette noget før (medarbejderen var blevet bedt om det, for de havde slået en vare for meget ind sagde de)
Da jeg sagde, at der jo kun stod 12 varer på skærmen og jeg kunne tælle 15 varer sagde han: "Ja, det er jo ikke mig, der arbejder i Netto!"
(Det er godt nok heller ikke mig. Jeg tror han mente at Netto er så dybt som man kan synke :rulle: )
Han krydrede med "Det må du selv klare så!"
Jeg begyndte så at gennemgå og der var ganske rigtigt 3 varer, der ikke var gået ind.
Den ene sagde han om: "Den der har jeg scannet. Så den er inde. Ellers er det jeres system, der er noget galt med!".

Hold kæft en idiot. Nå, ja, for fordi du er for dum til at scanne 15 varer, så er det os der er noget galt med.
Plus de havde datteren på nogle år med.
Tænk at man vil være bekendt at sætte sådan et eksempel for sine børn.
Stupide stodder! -det skylder man eddermame sine børn.

Øv en klaphat! Han har åbenbart ikke nok brikker at flytte med til at bruge en selvscanningskasse og det skal gå ud over nogle andre

I forhold til den korte lunte på varme dage så forsøger jeg så vidt muligt at holde mig for mig selv, så det ikke går ud over andre at jeg ikke kan kapere varmen :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. jul 2016, 21:52

Jeg kan helt ærligt ikke se det egoistiske i at ønske en varme væk, som giver én sygdomslignende symptomer. Det svarer i mine øjne til, at man ikke må ønske bedring for sin forstuvede fod, fordi andre elsker at løbe.
Jeg rummer også fuldt ud, når kuldskære mennesker om vinteren giver udtryk for, at de fryser helt ind i knoglerne og ikke synes, at de kan få varmen igen.

Og det må man typisk ikke sige, nogen af delene, fordi fysiske forskelle da virkelig helst skal gøres til skyttegravskrig.
10
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jul 2016, 21:56

Smiling_Goat: jeg tror, jeg elsker dig en lille smule lige nu.

Nej! Meget faktisk :lun:

Og det der med klaphatten i supermarkedet, det sker da året rundt. Jeg tror mere, det er supermarkeder.der genererer aggressioner.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 22:15

Jeg kan egentlig sagtens forstå dig S_G hvis du ofte oplever at folk brokker sig over det gode vejr - det oplever jeg bare ikke selv, da alle jeg kender elsker en varm sommer. Jeg kan egentlig også godt lide en varm sommerdag, jeg kan desværre bare ikke nyde den rigtigt på samme måde som mange andre. Hvilket virkelig er irriterende :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 24. jul 2016, 22:25

Jeg tror i øvrigt jeg med alderen bliver ringere til at håndtere varmen. Hvilket er ret fesent når man kun er 35. Jeg synes ikke jeg mærkede det på samme måde da jeg var yngre :( Jeg synes slet ikke jeg kan komme af med varmen uanset hvad jeg gør
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 24. jul 2016, 23:26

Jeg har ikke noget imod varme, jeg har noget imod bagende hede blandet med en led luftfugtighed, som altid er herhjemme. 25 grader (i solen!) er fint, skal det være varmere skal der være vind til at lave gennemtræk med..
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lulu » 25. jul 2016, 05:18

Bimmerdyret skrev:
Smiling_Goat skrev:Jamen solen har også skinnet i tre dage.. Det er virkelig alt for galt :P

Og, så tror jeg måske, jeg har en teori om, hvorfor solelskere bliver provokerede af ikke-solelskere, der beder om koldere vejr. Jeg føler, det er et udtryk for egoisme et eller andet sted. Solen skinner sammenlagt 14 dage om året, ca. Jeg sukker efter de 14 dage. Jeg drømmer om dem. De er højdepunktet på mit år. De resterende 351 dage er det efterår og køligt, og det synes jeg er træls, og jeg bliver tit deprimeret af det.

Så kommer vi ind i en periode, hvor solen skinner tre dage, og så er der én eller anden, der har haft sit favoritvejr i 234 dage eller sådan noget, der beder mit begrænsede favoritvejr om at forsvinde, så han/hun kan få sit tilbage. Selvom det er der størstedelen af året - og det ikke kan komme som en overraskelse, at vi er en del, der hader det vejr inderligt.

I har efterår 351 dage om året, lad mig nu nyde mine 14 dage.

Nej, det giver ikke mening. Ja, det er fjollet. Men det er sådan jeg føler, tror jeg (og det må man vist ikke sige, fordi det simpelthen er så latterligt.)


Det er fordi den danske varme er for fugtig.
Kamplider pt... og det efter en ferie med 40 grader og skyfri himmel


Jeg er så enig.
det generer mig ikke med 50 grader og ørkenvandring (been there). Herhjemme i dk skal det helst ikke være mere end 24 grader. Jeg magter det ikke grundet luftfugtighed.
Den værste tortur metode overfor mig ville forøvrigt være at smide mig i sauna, efter 2 sek får jeg åndenød og bliver voldsomt utilpas. I mildere grad føles de sidste tre dages varme på samme måde.
I år er jeg endvidere gravid, det bliver det ikke bedre af :tie: jeg er bare taknemmelig for at jeg kun er i 6. Mdr og ikke er højgravid :panik:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55865
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 25. jul 2016, 05:44

Haha. :D Sikke da en gang lommepsykologi.
Min aversion mod hede sommertemperaturer levner nu ikke opmærksomhed til sommerelskerne. Det handler udelukkende om mig selv.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jul 2016, 05:56

Så længe ingen kan ændre på vejret med tankens kraft, er jeg ligeglad med om de elsker orkan og hader solen eller omvendt.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"