Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mulan » 8. jun 2016, 19:06

Folk på venstrefløjen er tit lige så, hvis ikke mere, fordomsfulde og u-rummelige som dem på højrefløjen. Der er der virkelig ikke plads til at folk mener noget andet end det "korrekte".
12
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 8. jun 2016, 21:40

Hold nu k*ft med den indfødsret-prøve!
Hvert eneste år skal vi høre på, hvor stygt og forfærdeligt det er og iiiiingen kan vide alle de ting og yadayda!
Man får materiale udleveret, som skal læses og alle spørgsmål udspringer derfra. Bortset fra 5, som omhandler aktuelle begivenheder, som alle der følger bare lidt med bør kunne svare på.
Det er ikke spor anderledes end nogen som helst andre eksamener og det er sgu da den smarteste måde at gøre det på?
Jeg bliver så forfærdelig træt af, at folk ikke fatter det.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 8. jun 2016, 22:52

Ham dér Christopher ... Hans musik er SÅ kedelig, og jeg skifter altid kanal, når de spiller ham i radioen. Og lækker? På ingen måde. Han ligner en pretty boy, lidt tøset/fimset og derudover ret så selvoptaget. Pudsigt nok har han samtidig ikke den store personlighed eller udstråling. Alt i alt: Kedelig og aldeles ligegyldig.

Jeg tænkte, at nu måtte jeg da se et af de dér programmer, der er lavet om ham, så jeg kunne komme til at fatte, hvad al hypen handler om. Men seriøst - der er jo virkelig intet i ham, ingen humor, ingen større tankevirksomhed eller holdninger, ingen charme. Jeg er forbløffet over, at alle tilsyneladende er så fascinerede over ham. En tv-serie om Lyngbyvejen havde haft mere at byde på ... :træt:
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anlewi » 9. jun 2016, 04:16

Du ved jo godt selv du pjækker, tak siger jeg i mit stille sind og "glæder" mig til at arbejde dobbelt - mon du også bliver væk fra dommerfesten sænker står alene med 6) børn?

Tag dig sammen pjækkerøv eller find et nyt job
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 9. jun 2016, 05:57

ManicNinja skrev:Ham dér Christopher ... Hans musik er SÅ kedelig, og jeg skifter altid kanal, når de spiller ham i radioen. Og lækker? På ingen måde. Han ligner en pretty boy, lidt tøset/fimset og derudover ret så selvoptaget. Pudsigt nok har han samtidig ikke den store personlighed eller udstråling. Alt i alt: Kedelig og aldeles ligegyldig.

Jeg tænkte, at nu måtte jeg da se et af de dér programmer, der er lavet om ham, så jeg kunne komme til at fatte, hvad al hypen handler om. Men seriøst - der er jo virkelig intet i ham, ingen humor, ingen større tankevirksomhed eller holdninger, ingen charme. Jeg er forbløffet over, at alle tilsyneladende er så fascinerede over ham. En tv-serie om Lyngbyvejen havde haft mere at byde på ... :træt:


Ja tak! Altså jeg har set hele den der serie, plus det nye. Har måske håbet at der kom noget dybde. Men drengen er jo købt af det der pladeselskab, han kan jo intet selvstændigt. Virker det til.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf girl_beat » 9. jun 2016, 19:17

ShuruQ skrev:
girl_beat skrev:Mine forældre er faktisk p****irriterende, og jeg er TRÆT af at skulle tage hensyn i øst og vest... Findes der en opdragelsesanstalt for forældre? :devil:


Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro vi havde samme forældre.

Hvis du finder en opdragelsesanstalt af den art, så giv lige et praj, ik :genert:?

Min kæreste og jeg skal snart giftes, og alt det hér bryllupshalløj får åbenbart deres værste sider til at blusse op. Jeg er skuffet og faktisk ved at være stikhamrende tosset over at især min far ikke kan undertrykke sine issues for en enkelt dag :rulle:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 9. jun 2016, 20:39

Advocatus-Diaboli skrev:Nogle folk er blevet umanérligt hellige/hysteriske, når det kommer til gravides rygning/forældres rygning i børns nærvær. Sov på det før du harcelerer, og så lad os se om verden mon ikke også drejer rundt i morgen..


Jeg læste en artikel i kristeligt dagblad hvor de sammenlignede den slags med fortidens religiøse askese, man vil hyldes for de ting man selv afstår fra og bliver man det ikke så sætter man sig for at fortælle omverdenen at de burde gøre det på fuldstændig samme måde som dengang, ved at hænge de der ikke afstår ud og meget gerne så offentligt som muligt.

Jeg tror det er noget af det nærmeste man kommer en reel forklaring.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 9. jun 2016, 21:28

Hvis nu Kanal 4 lavede en serie, der hed "De gamle Mødre", er jeg ret sikker på, jeg stadig ville sidde og tage mig til hovedet og blive hyggeforarget over aaaalt muligt, de gjorde eller ikke gjorde. Og hvis det oven i købet lykkedes tv-producenten at hive nogle mere velbjærgede mødre ind, er jeg temmeligt overbevist om, at jeg ville sidde og blive topirriteret over alle deres monster-curling-forkælede migmigmig-afkom ...

Jeg kan også næææææsten garantere, at jeg ville være fast seer. Bl.a. fordi der ville være så meget godt "Det må man ikke sige ..."-stof.

:fløjt:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Danseprinsesse » 9. jun 2016, 21:40

ManicNinja skrev:Hvis nu Kanal 4 lavede en serie, der hed "De gamle Mødre", er jeg ret sikker på, jeg stadig ville sidde og tage mig til hovedet og blive hyggeforarget over aaaalt muligt, de gjorde eller ikke gjorde. Og hvis det oven i lykkedes tv-producenten at hive nogle mere velbjærgede mødre ind, er jeg temmeligt overbevist om, at jeg ville sidde og blive topirriteret over alle deres monster-curling-forkælede migmigmig-afkom ...

Jeg kan også næææææsten garantere, at jeg ville være fast seer. Bl.a. fordi der ville være så meget godt "Det må man ikke sige ..."-stof.

:fløjt:


Vi bor i et område, hvor normalen er en villa til mindst 4 millioner (hvidpudset mursten naturligvis, med dobbelt garage til Audierne og farveafstemt indretning) og hvad deraf hører af "ressourcestærke" karriereforældre samt en høj procentdel af kvindelige indretningsdesignere/ejere af børnetøjsbutikker.
Jeg er totalt forudindtaget omkring, hvilke typer jeg sikkert ender i mødregruppe med. Og i så fald laver jeg klart en føljeton. :slem:
14
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 10. jun 2016, 07:59

Det er muligvis kun på min arbejdsplads (og når mine mandlige kollegaer hører det) at man ikke må sige, at man synes at Zlatan er pisselækker :savl:
Jeg er nu permanent forvist fra rygerummet :8:

:-D
1
What's done in the dark will be brought to the light
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf gro71 » 10. jun 2016, 11:45

Mødre på Facebook, der åbenbart ikke arbejder om fredagen, men i stedet benytter dagen til at fortælle ALLE, hvor aktive og speltagtige, de er med deres unger. En er især slem - hun lever simpelthen sit liv gennem barnets øjensynligt altoverskyggende interesse for ridning og heste.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jun 2016, 12:05

gro71 skrev:Mødre på Facebook, der åbenbart ikke arbejder om fredagen, men i stedet benytter dagen til at fortælle ALLE, hvor aktive og speltagtige, de er med deres unger. En er især slem - hun lever simpelthen sit liv gennem barnets øjensynligt altoverskyggende interesse for ridning og heste.


Åh, det minder mig om de der mødre som lader som om det er deres små børn som fortæller i deres facebookopdateringer, sådan a la "Hej mit navn er Vilmer-August og jeg er næsten 2 år og i dag kører jeg med min mor ud og ser på ænder ved en lille sø, og vi fodrer dem med økologisk franskbrød!!" (Selfie hvor moderen sjovt nok ser brandgodt ud fra sin bedste vinkel imens barnet kigger den anden vej og piller næse)
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 10. jun 2016, 14:21

Jeg er vild med Prins Henrik. Jeg kan faktisk ikke ret godt lide Margrethe.
0
Donna Martin Graduates!
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Modesty Blame » 10. jun 2016, 19:30

Nej tak, du skal ikke være min nye roomie - og det skal du ikke, fordi du er en 20-årig veganer, der antyder en anelse oprydningsvanvid.
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jun 2016, 19:57

Bdr. Madsen (Hjernemadsen og ham den anden) er så freaking overeksponerede!
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"