Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21845

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 14. jun 2016, 19:02

Der er sådan en video på Facebook for tiden, med et mægtig fint budskab.
Noget med en tidligere undercover agent fra USA der prøver at oplyse om at alle de der muslimske hjernedøde psykopater der er med i ISIS osv. Muligvis også er en slags mennesker der har nogle motiver for at handle som de gør - og at det måske er en fornuftig ide at prøve at sætte sig lidt ind i tingene, i stedet for bare at råbe hjernedød psykopat!

Som sagt fint budskab. Jeg kan dog kun koncentrere mig om at hende damen der fortæller muuuuuuligvis har været lidt for glad for at få pumpet halløj ind i læberne, hun ser jo mærkelig udM
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 14. jun 2016, 19:18

Jeg synes godt nok der er meget rygerbashing for tiden. Normalt rør det mig ikke, og ofte er det også velbegrundet, men det er sjovt, som der er fripas til at svine løs.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. jun 2016, 20:11

Jeg kom til at grine over, at den anklager, der forlanger sigtede dømt til opbevaring pga psykisk sygdom, selv hedder Rask :blush:
http://www.bt.dk/krimi/20-aarig-nordjyde-udslettede-hele-sin-familie-stak-sin-mor-ihjel-mens-hun-ringede-11
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 14. jun 2016, 23:19

Jeg har to forældre på min venneliste, som fornylig har delt 4 og 7-taller og har været pavestolte af deres afkom, så det gælder ikke alle, at de kun deler de høje karakterer. Dem må vi have nogle flere af.
6
14 11 14
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 15. jun 2016, 10:49

ShuruQ skrev:Jeg FATTER fandeme ikke daginstitutioner må lave særregler for mandlige pædagoger. Det er helt ud i hampen. Tilladt kønsdiskrimination på arbejdsmarkedet.

Mig bekendt har feminister gennem tiden kæmpet for ligestilling, hvad fanden ligner det så at tage den fra mændene?

De der ønsker særregler for mandlige pædagoger de kan sgu selv passe deres afkom.


Det må du MEGET! gerne sige! Fordi det er helt helt helt ekstremt latterligt! Bliver så vred over det :cuss: Jeg har virkelig lyst til at tale med hende der er blevet interviewet og informere hende om at rent statistisk er folk med anden etnisk baggrund jo overrepræsenteret i kriminaliteten i DK, så måske skulle man kun ansætte etniske danske folk, for at sikre ro og orden? :stoned: Det ville hun (naturligvis) ikke være særlig tilfreds med, men så kunne det måske stille tingene lidt i perspektiv for hende.

Ahmen altså, jeg bliver virkelig virkelig vred over det! Jeg kender virkelig mange søde og rare mandlige pædagoger, og tanken om at de måske kommer ud for sådan noget, gør virkelig ondt i mig! De fortjener bedre!
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 15. jun 2016, 10:50

Animi skrev:
ShuruQ skrev:Jeg FATTER fandeme ikke daginstitutioner må lave særregler for mandlige pædagoger. Det er helt ud i hampen. Tilladt kønsdiskrimination på arbejdsmarkedet.

Mig bekendt har feminister gennem tiden kæmpet for ligestilling, hvad fanden ligner det så at tage den fra mændene?

De der ønsker særregler for mandlige pædagoger de kan sgu selv passe deres afkom.


Det må du MEGET! gerne sige! Fordi det er helt helt helt ekstremt latterligt! Bliver så vred over det :cuss: Jeg har virkelig lyst til at tale med hende der er blevet interviewet og informere hende om at rent statistisk er folk med anden etnisk baggrund jo overrepræsenteret i kriminaliteten i DK, så måske skulle man kun ansætte etniske danske folk, for at sikre ro og orden? :stoned: Det ville hun (naturligvis) ikke være særlig tilfreds med, men så kunne det måske stille tingene lidt i perspektiv for hende.

Ahmen altså, jeg bliver virkelig virkelig vred over det! Jeg kender virkelig mange søde og rare mandlige pædagoger, og tanken om at de måske kommer ud for sådan noget, gør virkelig ondt i mig! De fortjener bedre!

Har du link til interviewet?
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 15. jun 2016, 10:54

HappyPaww skrev:Har du link til interviewet?


http://www.bt.dk/danmark/diana-naegter- ... kke-med-pa
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 15. jun 2016, 10:57

ShuruQ skrev:Jeg var lidt i tvivl, men jeg er også bare så vred jeg dirrer lidt. Det er virkelig det mest hjernedøde jeg længe har læst.

En ting er at der finde så skøre fruentimmere som hende, men at daginstitutionerne må er endnu mere latterligt :cuss: .


Jeg forstår virkelig heller ikke hvordan det kan være lovligt? Jeg mener, hvis man i Netto pludselig sagde "Folk med anden etnisk baggrund må ikke sidde i kassen, så vi er sikre på at de ikke stjæler af pengene", så ville det næppe være lovligt - og gudskelovfor det! Så hvordan det her kan være lovligt fatter jeg virkelig ikke :cuss:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 15. jun 2016, 11:01

Det er i hvert fald ikke så heldigt, for jeg ved, de fleste steder sukker de efter mandlige pædagoger.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. jun 2016, 13:08

Jeg kan slet ikke hidse mig op over at Bødskov fik én på hovedet..
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 15. jun 2016, 13:58

En bekendt har slået et billede op af sin 4 uger gamle baby.

Det er fandme en grim baby. Det ligner seriøst sådan en gammel rynket, skaldet, leverpletsspættet gammel mand.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 15. jun 2016, 14:02

Hunkat skrev:En bekendt har slået et billede op af sin 4 uger gamle baby.

Det er fandme en grim baby. Det ligner seriøst sådan en gammel rynket, skaldet, leverpletsspættet gammel mand.

Sådan synes jeg der er mange af dem der ser ud :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 15. jun 2016, 14:07

Advocatus-Diaboli skrev:Jeg kan slet ikke hidse mig op over at Bødskov fik én på hovedet..

Klart det dummeste indlæg på debatten til dato.
3
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Avino » 15. jun 2016, 14:30

ShuruQ skrev:
dgd2007 skrev:Det er i hvert fald ikke så heldigt, for jeg ved, de fleste steder sukker de efter mandlige pædagoger.


Jeg er også overbevist om at det er et plus for børnene at, nok især drengene, at der også er mandlige pædagoger. Det er ofte nogle andre ting en mandlig pædagog kan give. Ikke dermed sagt kvindelige pædagoger ikke er gode, men jeg tror miljøet bliver sundere (i mangel af bedre ord) hvis der er en mandlig pædagog også.


Der er - efterhånden- en sygelig tilgang til mandlige pædagoger. Hvad fanden ER det for noget. :8:
Mit barnebarn ELSKER de mandlige pædagoger. Der er nogen at "slås" med. Nogen der kan sætte sig ind i- en lille drengehjerne.
Tvivler slet ikke på de kvindelige pædagoger, men en mandlig pædagog- har en anden indfaldsvinkel.

Det er- efterhånden- sygt, at alle er pædofile.
Jeg kaster snart op- altså
2
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 15. jun 2016, 18:06

der er da heldigvis også en der har meldt en børnehave til ligestillingsnævnet fordi de har meldt ud at mandlige pædagoger ikke må hjælpe børn på toilettet der.

"Jeg har her til aften indberettet børnehaven Sanna på Nørrebro for Ligestillingsnævnet.
Det har jeg gjort, fordi de åbenlys diskriminerer mænd ved at skrive, at kun kvinder må udføre bleskift og hjælpe med toiletbesøg.
Jeg mener ikke, børn i Danmark skal vokse op med den forestilling om, at deres tisseri er forbudt område for mænd.
Det vil bevirke, at de får et unaturligt og forkvaklet forhold til en naturlig social og seksuel udvikling, og det er netop det, vi vil undgå med ligestillingsloven.
13

Tilbage til "Generelt"