Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:09

Jeg ville være en skidegod millionær.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2015, 13:12

Jeg kunne bruge flere milliarder, hvis det skulle være!
Uden at blinke endda!
Hold da magle, hvor skulle jeg hjælpe mange og starte projekter op og give og give og give.

Jeg ville nok knalde en 20 millioner af selv, hvis jeg vandt så meget, men resten ville jeg bruge på, at forsøde mit eget liv ved at hjælpe andre.
Jeg ville garanteret blive sådan en selvhellig ko :lol:

Men altså 20 millioner, ikke?
Det kan altså ikke gøres for mindre, hvis vi skal have et fedt hus og en bil, min søster skal have et hus og en bil, min mor skal have et hus og en bil og et par millioner til at investere, sådan så man kan leve af afkastet og sørge for, at der er huse til nevøerne om 20 år.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:38

Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:51

ShuruQ skrev:Det ville ikke være noget problem, overhovedet. Jeg ville ikke en masse luksus, jo nok lige for at prøve det af, men bare ikke at skulle vende hver en 5 øre kunne være befriende. Tror slet ikke penge gør lykkeligere, men det kan gøre visse ting nemmere :cool2:.


Og en hel del sjovere... :dance: :dance:

Vi er enige om at når vi vinder de der 278 mio. så skal vi have gravet kælder ud. Og bygget 1. sal på. .
Alt arbejdet skal udføres af polske håndværkere som skal komme kørende hertil i store biler på polske nummerplader. Ikke fordi vi skal bruge pladsen i hverken kælder eller 1.sal . Ikke fordi det er billigere at bruge polakker. Men fordi vi kan. Og fordi det nærmest vil give vores nabo til den ene side kronisk betændelse i jante tarmen at se polske håndværkere gå rundt herovre og lave vores hus MEGET MEGET MEGET større end hans :-D Derudover vil der være adskillige andre i kvarteret som vil få frygte ondt i røven....F.eks. dem som smed et brev ind i postkassen hos nogen venner, mens de var ved at få bygge til. Der stod "Sådan nogen skruebrækkere som jer skulle skamme jer - i undergraver dansk arbejdskraft". Deres byggefirma brugte polske arbejdere til det grove.....

Min mand skal i øvrigt også have en Harley Davidson som ikke blot er meget meget meget større end naboens. Men som også er udstyret med en særlig støjende lydpotte.....Ikke fordi hr.vibbsen egentlig er specielt interesseret i at køre på Harley....Næh,det skal være "tak for sidst" for alle de gange hvor idioten har vække Mini Vibbsen fra lur med sit evindelige gassen op og sætten i tomgang :cuss: :cuss:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:52

Fru Sunshine skrev:Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.


Det læste jeg så lige som totaltatoveres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :klap:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:55

vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.


Det læste jeg så lige som totaltatoveres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :klap:

:lol:
The Lizzard Woman.

Jeg ville nok nøjes med et par stykker mere.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 14:01

Fru Sunshine skrev::lol:
The Lizzard Woman.

Jeg ville nok nøjes med et par stykker mere.


Typisk folk uden fantasi når de vinder den store gevinst "Neeeeej, jeg tror ikke jeg skal total-tatoveres....jeg nøjes bare med et par stykker mere" Kom nu ind i kampen:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 17. dec 2015, 14:11

http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

I guder hvor har man for lidt indhold i sit liv hvis det er alt det oprør man kan mønstre mod 'forbrugermentaliteten'. Gu' er det ej "et vigtigt signal".

Og så synes jeg faktisk man mangler pli hvis man har fået en gave i bedst mening og så smadre den bagefter.

Jeg har en af dem med guld og jeg synes den er pæn. Men det må man så åbenbart ikke sige i nærheden af den dame.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 17. dec 2015, 14:22

Hunkat skrev:http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

I guder hvor har man for lidt indhold i sit liv hvis det er alt det oprør man kan mønstre mod 'forbrugermentaliteten'. Gu' er det ej "et vigtigt signal".

Og så synes jeg faktisk man mangler pli hvis man har fået en gave i bedst mening og så smadre den bagefter.

Jeg har en af dem med guld og jeg synes den er pæn. Men det må man så åbenbart ikke sige i nærheden af den dame.


Det er langt ude. Hun skriver det skal få folk til at overveje hvorfor en vase er så vigtig. Skal vi så også have event hvor der afbrændes det der tøj nogle unge mennesker lå i kø foran H&M for at få for noget tid siden? Eller tilsvarende med alt muligt andet folk finder attraktivt.

Kan virkelig ikke se formålet. Og ja, havde jeg givet nogen sådan en vase i gave, så ville jeg sgu også blive ked af at se den blive smadret i et mediestunt.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 17. dec 2015, 14:23

Flora skrev:
Hunkat skrev:http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

I guder hvor har man for lidt indhold i sit liv hvis det er alt det oprør man kan mønstre mod 'forbrugermentaliteten'. Gu' er det ej "et vigtigt signal".

Og så synes jeg faktisk man mangler pli hvis man har fået en gave i bedst mening og så smadre den bagefter.

Jeg har en af dem med guld og jeg synes den er pæn. Men det må man så åbenbart ikke sige i nærheden af den dame.


Det er langt ude. Hun skriver det skal få folk til at overveje hvorfor en vase er så vigtig. Skal vi så også have event hvor der afbrændes det der tøj nogle unge mennesker lå i kø foran H&M for at få for noget tid siden? Eller tilsvarende med alt muligt andet folk finder attraktivt.

Kan virkelig ikke se formålet. Og ja, havde jeg givet nogen sådan en vase i gave, så ville jeg sgu også blive ked af at se den blive smadret i et mediestunt.


Jeg har et stille håb om at det bliver ligesom med den der fakkeldemonstration for giraffen Marius hvor der mødte 2-3 stykker op :lol:
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 17. dec 2015, 14:26

Hunkat skrev:
Flora skrev:
Hunkat skrev:http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

I guder hvor har man for lidt indhold i sit liv hvis det er alt det oprør man kan mønstre mod 'forbrugermentaliteten'. Gu' er det ej "et vigtigt signal".

Og så synes jeg faktisk man mangler pli hvis man har fået en gave i bedst mening og så smadre den bagefter.

Jeg har en af dem med guld og jeg synes den er pæn. Men det må man så åbenbart ikke sige i nærheden af den dame.


Det er langt ude. Hun skriver det skal få folk til at overveje hvorfor en vase er så vigtig. Skal vi så også have event hvor der afbrændes det der tøj nogle unge mennesker lå i kø foran H&M for at få for noget tid siden? Eller tilsvarende med alt muligt andet folk finder attraktivt.

Kan virkelig ikke se formålet. Og ja, havde jeg givet nogen sådan en vase i gave, så ville jeg sgu også blive ked af at se den blive smadret i et mediestunt.


Jeg har et stille håb om at det bliver ligesom med den der fakkeldemonstration for giraffen Marius hvor der mødte 2-3 stykker op :lol:


Ja, det kunne være smukt :lol:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tricolette » 17. dec 2015, 14:41

Jeg gruer lidt for julen - eller nærmere de 2 uger omkring. :nerve:

Min datter og svigersøn "flytter ind" fra på søndag og bliver nytåret over. :panik: (misforstå mig nu ikke - jeg elsker dem skam)

Godt nok er de ikke hjemme hele tiden, men de er der meget, og til tider fylder de bare ekstra i mit hoved, storesøster og lillebror kan hurtigt gejle hinanden op, der skal hele tiden ryddes op og laves mad og og og mor mor moaaarr...- og ja - de skal også hjælpe, og gør det også. Men MOAR er jo altid bedst til det hele..... :tie:

Åh - det var godt lige at få sat ord på uden nogen rigtigt ved noget :genert:
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 17. dec 2015, 14:47

Jeg fik Ole :panik:

Han var virkelig min favorit i starten, men jeg vendte godt nok 180 grader, da jeg fandt ud af han bare playede alle de der gamle damer og ville have dem med i swingerklub :-D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. dec 2015, 14:50

ShuruQ skrev:Jeg har INTET imod flerkoneri. Hvis det foregår inden for lovens rammer. Alt den slags skal være på plads. For en god ordens skyld.

Det var egentligt ikke det det skulle handle om, eller jo, jeg zappede nemlig fordi "En mand, 4 koner". De virker alle glade, så fred med det, går ud fra de lever som de ønsker. Men ham manden der, Kody, der er bare et eller andet, jeg ved ikke hvad det er, men jeg har et enormt antipati mod ham, han virker så modbydelig selv om han på overfladen fremstår lidt for perfekt.

Konerne irriterer mig egentligt også, selv om de fortæller om besværligheder og fordele osv, de virker så kuede og forsagte selv om de snakker og snakker. De giver mig alle sammen myrekryb.


Der sker lidt bag de fine kulisser :slem: http://hollywoodlife.com/2015/11/10/sis ... neak-peek/
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 17. dec 2015, 14:51

Jeg synes, at flere af de landmænd, der har været med i programmerne, virker til at være nogle rigtig hjertevarme mennesker. At vi måske ikke har så meget tilfælles er en ting, men sådan en fyr som den kun 22 årige Søren kan jeg da lige se for mig om nogle år som en hyggelig og dedikeret ægtemand og far for et helt fodboldhold. Jeg tror, han har nogle gode værdier med hjemmefra i forhold til at være noget for sin familie, og så synes jeg, at han har et skønt humør, og at hans positive livssyn virker smittende. :lun:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"