Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. maj 2018, 20:48

Hmm ... det kunne være jeg skulle gå på Youtube og høre denne Medina, så jeg kan danne mig min egen mening ... :gruble:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17166
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41702

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LaMariposa » 10. maj 2018, 20:50

dgd2007 skrev:Hmm ... det kunne være jeg skulle gå på Youtube og høre denne Medina, så jeg kan danne mig min egen mening ... :gruble:


Don't :tie: Hendes musik er så dårlig. Til gengæld lyder alle hendes sange ens.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 10. maj 2018, 20:51

LaMariposa skrev:
dgd2007 skrev:Hmm ... det kunne være jeg skulle gå på Youtube og høre denne Medina, så jeg kan danne mig min egen mening ... :gruble:


Don't :tie: Hendes musik er så dårlig. Til gengæld lyder alle hendes sange ens.


Du er bare sikkert bare ved at dø af jalousi. Det er synd for dig!
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. maj 2018, 20:55

LaMariposa skrev:Don't :tie: Hendes musik er så dårlig. Til gengæld lyder alle hendes sange ens.


Sangius skrev:Du er bare sikkert bare ved at dø af jalousi. Det er synd for dig!

Jeg kommer (muligvis) tilbage om et par dagen med den definitive afgørelse af, hvem af jer der har ret :D
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 10. maj 2018, 20:56

Dmitra skrev:Ærligt så er jeg træt af at man ikke kan hate på whatever uden det handler om misundelse.

Måske har man bare en anden smag/stil, det behøver ikke være misundelsesbegrundet.


Er det møntet på mig? For mit indlæg er en pun på medinas to sange: "kan man dø af jalousi", og "det synd for dig".

Eller hvad de nu hedder.

Ja, man har jo en radio i laboratoriet :fløjt:
Senest rettet af Sangius 10. maj 2018, 20:58, rettet i alt 1 gang.
10
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. maj 2018, 20:57

Dmitra skrev:Ærligt så er jeg træt af at man ikke kan hate på whatever uden det handler om misundelse.

Måske har man bare en anden smag/stil, det behøver ikke være misundelsesbegrundet.

Hørt! Jeg har fx altid fået myrekryb af ham der fra Gnags - uden at der har været det mindste misundelse involveret :-D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 10. maj 2018, 21:02

Rikke skrev:Jeg har begravet to børn og rigtig mange kæledyr.
Jeg tænker seriøst mit, når folk betragter deres dyr som deres børn...

Jamen det står dig da også frit for.

Det gør mig rigtig ked af det på dine vegne at du har måtte tage afsked med dine to børn. Jeg har ikke oplevet at miste et barn så jeg vil på ingen måde kunne sætte mig ind i din sorg.

Jeg gider bare ikke have siddende på mig at jeg synes det er det samme at miste et barn og et kæledyr. Og slet ikke når jeg intet har nævnt om det. Jeg har heldigvis ikke oplevet at miste hverken et barn eller et kæledyr, så jeg kan ikke sætte mig ind i sorgen, som hvis jeg havde oplevet det, men derfor kan jeg/man stadig godt have forståelse for at andre elsker forskelligt og ikke mindst respektere det. Det går der vel ikke noget af nogen at kunne.

Det gør ikke sorgen og savnet til afdøde mindre. Det er jo ikke en konkurrence eller noget der kan måles, men selvfølgelig skal sorgen aldrig negligeres. Uanset hvem der er død og omstændighederne.

Det er sådan set bare det der var min pointe at selvom man synes noget er åndssvagt så reagerer vi forskelligt på sorg og savn.
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. maj 2018, 22:04

dgd2007 skrev:
LaMariposa skrev:Don't :tie: Hendes musik er så dårlig. Til gengæld lyder alle hendes sange ens.

Sangius skrev:Du er bare sikkert bare ved at dø af jalousi. Det er synd for dig!

Jeg kommer (muligvis) tilbage om et par dagen med den definitive afgørelse af, hvem af jer der har ret :D

Ok, det var hurtigt nok.
Lidt kedelig - enig med den, der de sagde at alle sangene lyder ens (statistisk grundlag: 1 minut hver af 3 sange).
Men der er da noget gennemgående rytme eller sådan noget, der er meget godt.
Jeg synes bestemt heller ikke hun er grim - men det ser åndssvagt ud, når hun optræder i undertøj :fløjt:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24470

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 10. maj 2018, 22:48

Sophies-mor skrev:
LadyFox skrev:
Pityt skrev:
Dmitra skrev:
Pityt skrev:
HappyPaww skrev:
Pityt skrev:Jeg er vild med Medina :blush:
Altså, jeg synes hun synger ad h til og det er slet ikke min type musik, men hun er fandme lækker. Det må man vist heller ikke sige :-D

Jeg synes hun er tudegrim :lol:

Det synes de fleste jeg kender også :lol:


Jeg synes bare hun "synger" af h til. Udseendemæssigt, hverken eller, mest intetsigende :blush:.

Men som nævnt i tråden den anden dag, kan jeg til gengæld godt lide Jannie Ree og der ved jeg mange andre stejler.

Vi kan sagtens blive enige om, at hun ikke er begavet med en stor sangstemme...eller en lille sangstemme, for den sags skyld :lol:
Jannie Ree kan du have HELT for dig selv :fløjt: Jeg synes hun er falsk og intrigant.

Nu vi er ved Jannie var jeg sådan helt WTF i dag i Forside Fruer over at Jannie var så negativt stemt overfor at Gunnvør var ved at skrive en samtalebog, altså.. Jannie har selv lige skrevet en selvbiografi, og ikke fordi at jeg synes Gunnvør er verdens mest interessante menneske, men. Jeg ville langt hellere læse Gunnvørs bog end Jannies. Fordi... Jannie er da virkelig uinteressant.

Gunnvør? Hende der har været gift/ er gift/ whatever med Oliver Bjerrehuus?
Hun er da uinteressant... Men det er Jannie Ree også.
(og nej, har ikke set programmet men har læst/ set om dem andre steder fra)


Jeg synes at hende Gunnvør er den eneste der virker nogenlunde normal (smag i mænd undtaget). Hun er den eneste som jeg ikke ville forvente stikke en kniv i rykke på mig så snart jeg vender mig om. Jeg ser det ikke særlig tit, kun når jeg er his min mor og vi kommer forbi tv3 mens det er på. Men shit en flok intrigante trunte. Gunnvør er den eneste der prøver at holde et nogenlunde niveau og ikke selv synes at hun er the bomb.

Jeg læste et kort interview på et tidspunkt, med Oliver bjerrehus hvor han faktisk vandt lidt point. Han var ked af at Gunnvør var med i programmet, fordi han synes at de var så stride de andre duller, og at han hadede at se at de bagtale hende og skabte drama. Han virkede faktisk som en ret okay fyr, I den artikel. Han respekterer hendes ret til at gøre som hun ville, men synes at hun var for god til programmet - og ærlig talt tror jeg også at han synes at hun er for god til ham.
4
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24470

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 10. maj 2018, 22:48

Sophies-mor skrev:
LadyFox skrev:
Pityt skrev:
Dmitra skrev:
Pityt skrev:
HappyPaww skrev:
Pityt skrev:Jeg er vild med Medina :blush:
Altså, jeg synes hun synger ad h til og det er slet ikke min type musik, men hun er fandme lækker. Det må man vist heller ikke sige :-D

Jeg synes hun er tudegrim :lol:

Det synes de fleste jeg kender også :lol:


Jeg synes bare hun "synger" af h til. Udseendemæssigt, hverken eller, mest intetsigende :blush:.

Men som nævnt i tråden den anden dag, kan jeg til gengæld godt lide Jannie Ree og der ved jeg mange andre stejler.

Vi kan sagtens blive enige om, at hun ikke er begavet med en stor sangstemme...eller en lille sangstemme, for den sags skyld :lol:
Jannie Ree kan du have HELT for dig selv :fløjt: Jeg synes hun er falsk og intrigant.

Nu vi er ved Jannie var jeg sådan helt WTF i dag i Forside Fruer over at Jannie var så negativt stemt overfor at Gunnvør var ved at skrive en samtalebog, altså.. Jannie har selv lige skrevet en selvbiografi, og ikke fordi at jeg synes Gunnvør er verdens mest interessante menneske, men. Jeg ville langt hellere læse Gunnvørs bog end Jannies. Fordi... Jannie er da virkelig uinteressant.

Gunnvør? Hende der har været gift/ er gift/ whatever med Oliver Bjerrehuus?
Hun er da uinteressant... Men det er Jannie Ree også.
(og nej, har ikke set programmet men har læst/ set om dem andre steder fra)


Jeg synes at hende Gunnvør er den eneste der virker nogenlunde normal (smag i mænd undtaget). Hun er den eneste som jeg ikke ville forvente stikke en kniv i rykke på mig så snart jeg vender mig om. Jeg ser det ikke særlig tit, kun når jeg er his min mor og vi kommer forbi tv3 mens det er på. Men shit en flok intrigante trunte. Gunnvør er den eneste der prøver at holde et nogenlunde niveau og ikke selv synes at hun er the bomb.

Jeg læste et kort interview på et tidspunkt, med Oliver bjerrehus hvor han faktisk vandt lidt point. Han var ked af at Gunnvør var med i programmet, fordi han synes at de var så stride de andre duller, og at han hadede at se at de bagtale hende og skabte drama. Han virkede faktisk som en ret okay fyr, I den artikel. Han respekterer hendes ret til at gøre som hun ville, men synes at hun var for god til programmet - og ærlig talt tror jeg også at han synes at hun er for god til ham.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Æble » 11. maj 2018, 04:24

Moxy-lady skrev:
Sophies-mor skrev:
LadyFox skrev:
Pityt skrev:
Dmitra skrev:
Pityt skrev:
HappyPaww skrev:
Pityt skrev:Jeg er vild med Medina :blush:
Altså, jeg synes hun synger ad h til og det er slet ikke min type musik, men hun er fandme lækker. Det må man vist heller ikke sige :-D

Jeg synes hun er tudegrim :lol:

Det synes de fleste jeg kender også :lol:


Jeg synes bare hun "synger" af h til. Udseendemæssigt, hverken eller, mest intetsigende :blush:.

Men som nævnt i tråden den anden dag, kan jeg til gengæld godt lide Jannie Ree og der ved jeg mange andre stejler.

Vi kan sagtens blive enige om, at hun ikke er begavet med en stor sangstemme...eller en lille sangstemme, for den sags skyld :lol:
Jannie Ree kan du have HELT for dig selv :fløjt: Jeg synes hun er falsk og intrigant.

Nu vi er ved Jannie var jeg sådan helt WTF i dag i Forside Fruer over at Jannie var så negativt stemt overfor at Gunnvør var ved at skrive en samtalebog, altså.. Jannie har selv lige skrevet en selvbiografi, og ikke fordi at jeg synes Gunnvør er verdens mest interessante menneske, men. Jeg ville langt hellere læse Gunnvørs bog end Jannies. Fordi... Jannie er da virkelig uinteressant.

Gunnvør? Hende der har været gift/ er gift/ whatever med Oliver Bjerrehuus?
Hun er da uinteressant... Men det er Jannie Ree også.
(og nej, har ikke set programmet men har læst/ set om dem andre steder fra)


Jeg synes at hende Gunnvør er den eneste der virker nogenlunde normal (smag i mænd undtaget). Hun er den eneste som jeg ikke ville forvente stikke en kniv i rykke på mig så snart jeg vender mig om. Jeg ser det ikke særlig tit, kun når jeg er his min mor og vi kommer forbi tv3 mens det er på. Men shit en flok intrigante trunte. Gunnvør er den eneste der prøver at holde et nogenlunde niveau og ikke selv synes at hun er the bomb.

Jeg læste et kort interview på et tidspunkt, med Oliver bjerrehus hvor han faktisk vandt lidt point. Han var ked af at Gunnvør var med i programmet, fordi han synes at de var så stride de andre duller, og at han hadede at se at de bagtale hende og skabte drama. Han virkede faktisk som en ret okay fyr, I den artikel. Han respekterer hendes ret til at gøre som hun ville, men synes at hun var for god til programmet - og ærlig talt tror jeg også at han synes at hun er for god til ham.


Enig i det med Gunnvør. Hun virker også som den eneste med “normale” værdier og interesser der ligger lidt udover egen blog, fillers og drama making.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LaScrooge » 11. maj 2018, 05:08

Jeg har altid tænkt at der var noget fundamentalt nedladende over at synes at udviklingshæmmede er søde, som nogle fx udtrykker sig ifht Morten og Peter. Det reducerer i mine øjne en fuldgyldig kompleks skabning og placerer dem i samme kategori som nuttede dyr.
18
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 11. maj 2018, 07:09

Jeg forstår ikke rigtig haten mod Oliver B. Han er sgu ret lækker og virker sød og som en god kærlig far :)
Ja han har taget noget Coke og datet Nikita Klæstrup - men alle begår jo fejl :lol:
6
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55858
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 11. maj 2018, 07:12

HappyPaww skrev:Jeg forstår ikke rigtig haten mod Oliver B. Han er sgu ret lækker og virker sød og som en god kærlig far :)
Ja han har taget noget Coke og datet Nikita Klæstrup - men alle begår jo fejl :lol:

Jeg forstår det heller ikke. :D
0
Donna Martin Graduates!
fisken80
Indlæg: 22311
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1131
Likede indlæg: 52481

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 11. maj 2018, 07:14

Jeg siger mor om mig selv når jeg snakker til vores kat. Og jeg véd det er fjollet.

Og jeg elsker virkelig min kat meget højt og jeg bliver dybt ulykkelig den dag han ikke er her mere. Men for mig fortæller det egentlig bare noget om, hvor kolosalt stor kærligheden til ens børn må være. For jeg tænker, at når jeg kan elske min kat så meget, så ved jeg jo, at kærligheden til ens børn må være så meget meget større.
13
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Generelt"