Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fuck.exe » 28. jul 2016, 09:20

Bimmerdyret skrev:
Buller skrev:men alt det der fantastiske som pokemon har bragt med sig.... det var der også før pokemon.

Det triste er at der skal være nogen der tjener penge på det før folk letter rumpen og går ud i den verden der omgiver dem. Og så ser de alligevel mest på deres telefon når de så endelig kommer derud.

Så ja, det er trist at folk skal være del af en lemmingflok før de orker at lette sig og gå en tur.


Well.. det er der da masser af virksomheder, museer og nationalparker der gør.. kan ikke se forskellen.


Der er også nogen der tjener penge hver gang man går til lægen eller hver gang man kører med bus. Der er man jo også udenfor. Men det er måske noget andet :D
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 28. jul 2016, 09:27

Fuck.exe skrev:
Bimmerdyret skrev:
Buller skrev:men alt det der fantastiske som pokemon har bragt med sig.... det var der også før pokemon.

Det triste er at der skal være nogen der tjener penge på det før folk letter rumpen og går ud i den verden der omgiver dem. Og så ser de alligevel mest på deres telefon når de så endelig kommer derud.

Så ja, det er trist at folk skal være del af en lemmingflok før de orker at lette sig og gå en tur.


Well.. det er der da masser af virksomheder, museer og nationalparker der gør.. kan ikke se forskellen.


Der er også nogen der tjener penge hver gang man går til lægen eller hver gang man kører med bus. Der er man jo også udenfor. Men det er måske noget andet :D

LOL
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 09:37

Jeg skal allerede til at holde status over kalendergaver, for ellers risikerer jeg at få købt alt for mange :ninja:
4
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2016, 10:38

Minou skrev:Jeg kan ikke forstå at man skulle opfinde Pokemon Go for at få folk til at bevæge sig. Det synes jeg egentlig er en rigtig trist udvikling.


Det måtte man vidst ikke sige :D
3
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mulan » 28. jul 2016, 10:42

Lemonella skrev:
Minou skrev:Jeg kan ikke forstå at man skulle opfinde Pokemon Go for at få folk til at bevæge sig. Det synes jeg egentlig er en rigtig trist udvikling.


Nu er spillet nok ikke opfundet for, at få folk ud og gå. Der findes også Ingress som er et "ud og gå spil" og det var vist primært Googles idé, at folk skulle få kendskab til de spændende steder og fine gamle og nye, skulpturer og andet "kunst" der findes i byerne og på landet.

At det ligefrem skulle være en "trist udvikling" kan jeg personligt slet ikke forholde mig til. Jeg er, pgra en ret dårlig ryg, ikke rigtig god til, at komme ud og da slet ikke, hvis jeg ikke har "noget, at gå efter".

Jeg har set mennesker med autisme udtale, at de nyder spillet. De nyder, at kunne gå udenfor og hygge sig og se verden på "en ny måde".

Jeg har talt med mennesker med lidt for mange kg på sidebenene, som er glade for, at kunne gå ud og få motion og samtidig have det sjovt uden, at skulle befinde sig i et motionscenter, hvor de faktisk ikke føler sig godt tilpas.

Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor nogen altid skal nedgøre noget, som rigtig mange, unge som ældre, hygger dig med, enten alene eller sammen.

Jeg har, på mine Pokémonture mødt bedsteforældre med børnebørn, som virkelig har hygget sig ude i den friske luft og den smukke natur.

"Trist udvikling min bare røv"!

Jeg var ude og spille med min nevø, som bonger ud på autisme/Asperger spektret og som har sensori-motorisk problematikker, dvs han er super super sensitiv, taktilt og lydmæssigt. Han hader at være udenfor. Vi var ude og gå i over to timer. Han vendte sig spontant mod mig og udbrød "Hvor ER det hyggeligt moster" og så krammede han mig. Min søde autismenevø. Som hader berøring. Som hader at røre ved folk - tog selv initiativ til et langt kram. Jeg var fucking ved at tude. ALL HAIL FUCKING POKEMON GO.
39
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. jul 2016, 11:09

Jeg synes folk virker bitre og gammeldags på den kedelige "jeg er pensionist og hader alt nymodens", når de kritiserer Pokemonspillet.
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jul 2016, 11:15

Jeg er fucking træt af, jeg kun har seks feriedage tilbage!
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. jul 2016, 11:28

Jeg har muligvis ikke udpræget lyst til at høre mere syrisk popmusik...
0
Donna Martin Graduates!
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 28. jul 2016, 11:28

Jeg synes det er kedeligt at være ude og gå, ligemeget om det er med eller uden Pokemons :D
Det må da være et kontroversielt synspunkt :-p
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ina » 28. jul 2016, 11:51

Jeg er for doven til PokemonGo. :genert:

Muligvis fordi jeg ikke helt fatter spillet.
2
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 28. jul 2016, 12:33

I stedet for at jagte Pokemons kan man også gå rundt med en pilekvist og lede efter vand.
4
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 28. jul 2016, 12:37

landsbytossen skrev:I stedet for at jagte Pokemons kan man også gå rundt med en pilekvist og lede efter vand.


Hav lidt ambitioner. Hvis du skal lede efter noget, så led efter Stein Baggers penge.
12
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 28. jul 2016, 12:46

Fyrst Eberhard skrev:
Akehurst2 skrev:
landsbytossen skrev:I stedet for at jagte Pokemons kan man også gå rundt med en pilekvist og lede efter vand.


Hav lidt ambitioner. Hvis du skal lede efter noget, så led efter Stein Baggers penge.

...eller Søren Espersens empati.


Ambitioner, ja - men måske også lidt realisme i sin søgen.
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 28. jul 2016, 12:56

Akehurst2 skrev:Ambitioner, ja - men måske også lidt realisme i sin søgen.

TIP: Han har empati med Israel :engel:
1
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 28. jul 2016, 13:15

Akehurst2 skrev:
landsbytossen skrev:I stedet for at jagte Pokemons kan man også gå rundt med en pilekvist og lede efter vand.


Hav lidt ambitioner. Hvis du skal lede efter noget, så led efter Stein Baggers penge.

De er gemt, hvor regnbuen ender.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Generelt"