Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 14. dec 2015, 18:12

Coca Coca ER en form for medicin.
Nogen gange er det lige præcis den livgivende eliksir som sjæl og legeme har brug for.
8
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 14. dec 2015, 18:14

dgd2007 skrev:Hvad er ideen med kvinder, der er på en dating-site bare for at gøre grin med de mænd, der også er der? :gruble:


Mon dog der er nogen, som er på en datingside udelukkende for dét? Mon ikke de oprigtigt er der for at finde en date eller en kæreste, men så tænker, at de lige så godt kan få gode grin ud af al den absurde morskab, der findes sådan et sted?
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 14. dec 2015, 19:48

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:
HappyPaww skrev:
Animi skrev:Ahmen altså, hvor naiv har man også lov til at være http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2015-12-1 ... og-skuffet

:lol: Hvis det er for godt til at være sandt, så er det det nok også!

Ej men man er da ikke bare naiv men decideret dum hvis man tror at en dyr designertaske til 5000 kr eller hvad sådan en sag nu koster pludselig kan findes til 500 kr. Det er ikke et godt tilbud - det er efterligninger og fup og svindel. Det burde man da kunne regne ud?


Der var et indslag i nyhederne om det.

Der talte de med en kvinde der var blevet snydt med en jakke. Adspurgt om man som forbruger ikke selv havde et ansvar svarede "nej, det var kun dem der snød godtroende menneske".

Godtroende, i al for høj grad. Sad og tænkte jeg godt forstod hendes svar, ville heller ikke indrømme på nationalt TV at jeg havde handlet så spejlblankt :tie:.

Kunden har ikke alt ansvarer, men helt bestemt man som kunde har en ansvar for at tænke selv også.


Præcis - det er også derfor at Trustpilot er ret godt til lige at tjekke efter med. Jeg handler kun hos de sider, der har et godt omdømme hos Trustpilot!
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 14. dec 2015, 19:56

ShuruQ skrev:
Animi skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:
HappyPaww skrev:
Animi skrev:Ahmen altså, hvor naiv har man også lov til at være http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2015-12-1 ... og-skuffet

:lol: Hvis det er for godt til at være sandt, så er det det nok også!

Ej men man er da ikke bare naiv men decideret dum hvis man tror at en dyr designertaske til 5000 kr eller hvad sådan en sag nu koster pludselig kan findes til 500 kr. Det er ikke et godt tilbud - det er efterligninger og fup og svindel. Det burde man da kunne regne ud?


Der var et indslag i nyhederne om det.

Der talte de med en kvinde der var blevet snydt med en jakke. Adspurgt om man som forbruger ikke selv havde et ansvar svarede "nej, det var kun dem der snød godtroende menneske".

Godtroende, i al for høj grad. Sad og tænkte jeg godt forstod hendes svar, ville heller ikke indrømme på nationalt TV at jeg havde handlet så spejlblankt :tie:.

Kunden har ikke alt ansvarer, men helt bestemt man som kunde har en ansvar for at tænke selv også.


Præcis - det er også derfor at Trustpilot er ret godt til lige at tjekke efter med. Jeg handler kun hos de sider, der har et godt omdømme hos Trustpilot!


Ja og udover Trustpilot er et fantastisk redskab så burde ens sunde fornuft fortælle en at hvis en jakke der koster 14000 kr i butikkerne sælges for hvad der svarer til 1250 kr at så er det sgu ikke den ægte vare. Men med de sager vi ser må man konkluderer at sund fornuft ikke forefindes hos aæle.

Det er jo ligesom de fjolser, der falder for "du har en rig onkel i Nigeria", og "Me love you long time - you pay ticket to Denmark for me", og så står de der i lufthavnen og kan ikke forstå, hvorfor damen ikke er kommet...

Jeg har meget svært ved at føle medlidenhed med direkte stupiditet.
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 14. dec 2015, 20:01

HappyPaww skrev:Det er jo ligesom de fjolser, der falder for "du har en rig onkel i Nigeria", og "Me love you long time - you pay ticket to Denmark for me", og så står de der i lufthavnen og kan ikke forstå, hvorfor damen ikke er kommet...

Jeg har meget svært ved at føle medlidenhed med direkte stupiditet.


:lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 14. dec 2015, 20:28

Nu kommer min fordømmende side lige ret meget frem - men dem der synes at det et billede af en far der bader med sin datter er 'frastødende', 'sygt' og 'grænsende til pædofili' må have en eller anden brist.
Fint nok at det ikke er noget man selv har lyst til, eller man burde gøre men ligefrem frastødende, sygt, osv. Really? :forvirret2:

Og jeg taler om det her https://www.facebook.com/torbenchris.komiker/?fref=ts
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 14. dec 2015, 20:36

Animi skrev:Nu kommer min fordømmende side lige ret meget frem - men dem der synes at det et billede af en far der bader med sin datter er 'frastødende', 'sygt' og 'grænsende til pædofili' må have en eller anden brist.
Fint nok at det ikke er noget man selv har lyst til, eller man burde gøre men ligefrem frastødende, sygt, osv. Really? :forvirret2:

Og jeg taler om det her https://www.facebook.com/torbenchris.komiker/?fref=ts

Det er simpelthen utroligt at naturlige uskyldige situationer mellem forældre og børn skal gøres "forkerte". Den amerikanske homoseksuelle blogger Perez Hilton var ude for det samme oga et billede med hans søn i badet - og fordi han er homoseksuel blev det nok kørt endnu mere op :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2015, 20:37

Jeg kan ikke engang se nogen grimme kommentarer til det billede (Torbens) så jeg tror de er mere end druknet i almindelige menneskers forargelse over, at nogen bliver forarget over det.
Så grelt står det heldigvis ikke til.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 14. dec 2015, 20:44

kidkomb skrev:Jeg kan ikke engang se nogen grimme kommentarer til det billede (Torbens) så jeg tror de er mere end druknet i almindelige menneskers forargelse over, at nogen bliver forarget over det.
Så grelt står det heldigvis ikke til.


Ja, heldigvis er der langt flere gode kommentarer - men jeg så bl.a. en ret komisk en, hvor en kvinde var sådan "Ej føj, hvorfor kan han ikke bade med underbukser på?" - hvor jeg er sådan lidt... fordi, man bader normalt ikke med tøj på . Så ryger pointen med badet jo lidt :lol:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2015, 20:52

Animi skrev:
kidkomb skrev:Jeg kan ikke engang se nogen grimme kommentarer til det billede (Torbens) så jeg tror de er mere end druknet i almindelige menneskers forargelse over, at nogen bliver forarget over det.
Så grelt står det heldigvis ikke til.


Ja, heldigvis er der langt flere gode kommentarer - men jeg så bl.a. en ret komisk en, hvor en kvinde var sådan "Ej føj, hvorfor kan han ikke bade med underbukser på?" - hvor jeg er sådan lidt... fordi, man bader normalt ikke med tøj på . Så ryger pointen med badet jo lidt :lol:

Hahaha, nogle mennesker :lol:
Der vil altid være snerper og egentlig, dem skal der jo også være plads til. Jeg gider bare ikke blive belært om, at jeg noget-som-helst med pædofil eller frister nogen, men jeg vil også forsøge ikke at udskamme dem, for at have andre grænser.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Elvispop » 14. dec 2015, 20:52

Animi skrev:Nu kommer min fordømmende side lige ret meget frem - men dem der synes at det et billede af en far der bader med sin datter er 'frastødende', 'sygt' og 'grænsende til pædofili' må have en eller anden brist.
Fint nok at det ikke er noget man selv har lyst til, eller man burde gøre men ligefrem frastødende, sygt, osv. Really? :forvirret2:

Og jeg taler om det her https://www.facebook.com/torbenchris.komiker/?fref=ts


Og nu kommer det i 22-nyhederne på tv2.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lækre Arne » 14. dec 2015, 20:55

ShuruQ skrev:Jeg gider fucking ikke bombarderes mere med Fie Laursen.

Jeg vil skide på om hun dater en millionær og jeg vil skide på om hun ryger en joint om dagen. For min skyld kunne hun gå på omgang mellem samtlige millionærer i Danmark og fyre 17 bonghoveder om dagen. Utroligt så lidt der skal til i dag for at skabe sig et navn :rulle:.

Og nej, jeg har ikke ondt i røven, jeg fatter det ganske enkelt bare ikke.

Nøj, det lettede.


Enig. Det er så belastende. Hvorfor giver de hende taletid? Hvad får medierne ud af det?
Fatter slet ikke at hun kan fungerere som den åbenlyse clickbait hun er.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 14. dec 2015, 21:54

Torben Chris: selvpromovering. Og det virker jo, han kommer jo på forsiden og whatnot.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 14. dec 2015, 22:02

Jeg har gennem de seneste mange år været tiltagende "ligeglad" med december og jul. Jeg når bare ikke den der spænding og julestemning som nærmest alle andre svælger i. Jeg hader julefrokoster og jeg hader at huset bliver fyldt af larm og mennesker. Jeg kan godt lide det meste udendørs belysning (ikke alt det der tacky der blinker i alle regnbuens farver og evt er koordineret med julemusik) men ellers... Meh...

Men det må man som regel ikke sige for så er man The Grinch og Ebenezer Scrooges lovechild
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. dec 2015, 22:17

SantasFreakHelper skrev:
ShuruQ skrev:Jeg gider fucking ikke bombarderes mere med Fie Laursen.

Jeg vil skide på om hun dater en millionær og jeg vil skide på om hun ryger en joint om dagen. For min skyld kunne hun gå på omgang mellem samtlige millionærer i Danmark og fyre 17 bonghoveder om dagen. Utroligt så lidt der skal til i dag for at skabe sig et navn :rulle:.

Og nej, jeg har ikke ondt i røven, jeg fatter det ganske enkelt bare ikke.

Nøj, det lettede.


Enig. Det er så belastende. Hvorfor giver de hende taletid? Hvad får medierne ud af det?
Fatter slet ikke at hun kan fungerere som den åbenlyse clickbait hun er.


Jeg støtter lige op om jeres enighed :lol: jeg har tænkt på det så sent som i dag.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"