Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 7. maj 2018, 15:24

Rosa Espinosa skrev:
Moxy-lady skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg har ikke noget imod Jensens Bøfhus :genert: De har rodfrugtfritter og aioli, så alt er vel i min verden. Og der er mange restauranter/cafeér som ikke skal komme for godt i gang, ofte er den eneste forskel på dem og Jensens Bøfhus prisen. Popsmarte cafeér som også kører halvfribrakat.


halvfribrakat :lol: Fedt ord :D


Hedder det ikke det? :genert:

Måske du tænker på "fabrikat"? :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 7. maj 2018, 15:25

Nå, too slow.. Men sød stavefejl :kys:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25744

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 7. maj 2018, 15:26

Juki skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:
Lemonella skrev:
Delfin skrev:
dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:Jeg tænker at de der skåle er Margrethe-skåle, ellers ved jeg heller ikke, hvad der menes. Dem har jeg så et par stykker af og et par crocs har jeg også. De gør godt på mine fødder. :D
Jensens, not so much. Har været der een gang og det var ikke lige mig.

Ah ok. Bortset fra at de ikke har låg, har vi vist også sådan nogle skåle. Det har alle da :-D
Og min kone har et par crocs - så i virkeligheden er jeg måske ret folkelig! :)


Ah skulle der være låg på, så er det nok Tupperware.


Margretheskålene sælges også med låg. :)


også dengang?

Nå men historien melder faktisk slet ikke noget om låg. Skålene beskrives som 80'erskåle med pastelhelvede-mønster, og så er det vel hverken Margrethe eller Tupperware. Mysteriet breder sig og jeg må give fortabt, mon ikke Onkel-blog bare har købt nogle tilfældige skåle supermarkedet engang :lol:

Jeg kan ikke huske mærket bag, og jeg ved ikke om de fås med låg, men de der farverige skåle med 70'er retroprint af blomster fx. er de eneste jeg lige kan komme på.

Jeg tænkte også først på de der Margrethe-skåle fra Rösti, men plejer man at sætte dem direkte på bordet? Er det ikke nærmest lige så slemt som at servere direkte i gryderne :-D

Erik Kold bøtter og skåle var bl.a dem jeg tænkte på.


Men de har lige været højt i kurs på loppesiderne. Er det så stadig prollet? :P
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25744

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 7. maj 2018, 15:27

Ellin skrev:Hvis det er prollet, så overgiver jeg mig. Jeg elsker mine Kold-bøtter - de minder mig om mormor og barndom. :lun:

AF38A0E5-F47A-438D-9839-6FA41514AEB3.jpeg


Den sidste af mine er desværre afgået ved døden sidste år :trist:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 7. maj 2018, 15:29

Rosa Espinosa skrev:
Juki skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Moxy-lady skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg har ikke noget imod Jensens Bøfhus :genert: De har rodfrugtfritter og aioli, så alt er vel i min verden. Og der er mange restauranter/cafeér som ikke skal komme for godt i gang, ofte er den eneste forskel på dem og Jensens Bøfhus prisen. Popsmarte cafeér som også kører halvfribrakat.


halvfribrakat :lol: Fedt ord :D


Hedder det ikke det? :genert:

Måske du tænker på "fabrikat"? :D


Synes også det så underligt ud, men google rettede mig ikke. Dumme google :sur:


Ej, det må du undskylde, jeg troede at det var en tastefejl :kys: Ellers ville jeg ikke have rettet dig. Jeg kom bare ufrilligt til at tænke på frikadeller lavet på kat :stoned: Det var et fedt ord, dog!
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 7. maj 2018, 15:29

Rosa Espinosa skrev:
Juki skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Moxy-lady skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg har ikke noget imod Jensens Bøfhus :genert: De har rodfrugtfritter og aioli, så alt er vel i min verden. Og der er mange restauranter/cafeér som ikke skal komme for godt i gang, ofte er den eneste forskel på dem og Jensens Bøfhus prisen. Popsmarte cafeér som også kører halvfribrakat.


halvfribrakat :lol: Fedt ord :D


Hedder det ikke det? :genert:

Måske du tænker på "fabrikat"? :D


Synes også det så underligt ud, men google rettede mig ikke. Dumme google :sur:

Jeg kender det godt.. I mange år sagde jeg "upolitisk korrekt" i stedet for "politisk ukorrekt". Ikke for at være smart eller fordi det lød smart, men fordi jeg havde fået ind i mit hoved at det var det det hed :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 7. maj 2018, 15:33

Delfin skrev:
Juki skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:
Lemonella skrev:
Delfin skrev:
dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:Jeg tænker at de der skåle er Margrethe-skåle, ellers ved jeg heller ikke, hvad der menes. Dem har jeg så et par stykker af og et par crocs har jeg også. De gør godt på mine fødder. :D
Jensens, not so much. Har været der een gang og det var ikke lige mig.

Ah ok. Bortset fra at de ikke har låg, har vi vist også sådan nogle skåle. Det har alle da :-D
Og min kone har et par crocs - så i virkeligheden er jeg måske ret folkelig! :)


Ah skulle der være låg på, så er det nok Tupperware.


Margretheskålene sælges også med låg. :)


også dengang?

Nå men historien melder faktisk slet ikke noget om låg. Skålene beskrives som 80'erskåle med pastelhelvede-mønster, og så er det vel hverken Margrethe eller Tupperware. Mysteriet breder sig og jeg må give fortabt, mon ikke Onkel-blog bare har købt nogle tilfældige skåle supermarkedet engang :lol:

Jeg kan ikke huske mærket bag, og jeg ved ikke om de fås med låg, men de der farverige skåle med 70'er retroprint af blomster fx. er de eneste jeg lige kan komme på.

Jeg tænkte også først på de der Margrethe-skåle fra Rösti, men plejer man at sætte dem direkte på bordet? Er det ikke nærmest lige så slemt som at servere direkte i gryderne :-D

Erik Kold bøtter og skåle var bl.a dem jeg tænkte på.


Men de har lige været højt i kurs på loppesiderne. Er det så stadig prollet? :P

Ingen anelse.

Jeg synes ikke altid prollede ting giver så meget mening. Det ene øjeblik er noget vældig smart, så er det kikset, så er det kitsch, så går der noget tid hvor det er glemt, så får det comeback og så kører møllen ligesom igen :D
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 7. maj 2018, 15:35

Rosa Espinosa skrev:
Moxy-lady skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Juki skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Moxy-lady skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg har ikke noget imod Jensens Bøfhus :genert: De har rodfrugtfritter og aioli, så alt er vel i min verden. Og der er mange restauranter/cafeér som ikke skal komme for godt i gang, ofte er den eneste forskel på dem og Jensens Bøfhus prisen. Popsmarte cafeér som også kører halvfribrakat.


halvfribrakat :lol: Fedt ord :D


Hedder det ikke det? :genert:

Måske du tænker på "fabrikat"? :D


Synes også det så underligt ud, men google rettede mig ikke. Dumme google :sur:


Ej, det må du undskylde, jeg troede at det var en tastefejl :kys: Ellers ville jeg ikke have rettet dig. Jeg kom bare ufrilligt til at tænke på frikadeller lavet på kat :stoned: Det var et fedt ord, dog!


Øhh ja, det var en tastefejl :fløjt: :D


:lol: Det er sådan en gang bogstav-yatzy, hvor man har de rigtige bogstaver, de bliver bare sat random sammen.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 8. maj 2018, 12:30

Hold nu kæft og udfør det, som jeg har foreskrevet. Hvis du alligevel selv havde et forslag til, hvordan du gerne ville udføre det, hvorfor kom du så ikke med det fra begyndelsen? Så kunne vi begge være sluppet for at bruge en masse tid og ugers mailkorrespondance frem og tilbage på at finde en løsning. Jeg gider virkelig, virkelig ikke dit flueknepperi længere. Jeg har faktisk andre opgaver, der er mindst lige så vigtige som din.

Må man ikke sige til en kunde, så derfor nøjes jeg med at skrive det her, og så finder jeg et mere professionelt svar til ham.
12
You can't spell awesome without me.
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lulu » 8. maj 2018, 17:35

sigge skrev:Hold nu kæft og udfør det, som jeg har foreskrevet. Hvis du alligevel selv havde et forslag til, hvordan du gerne ville udføre det, hvorfor kom du så ikke med det fra begyndelsen? Så kunne vi begge være sluppet for at bruge en masse tid og ugers mailkorrespondance frem og tilbage på at finde en løsning. Jeg gider virkelig, virkelig ikke dit flueknepperi længere. Jeg har faktisk andre opgaver, der er mindst lige så vigtige som din.

Må man ikke sige til en kunde, så derfor nøjes jeg med at skrive det her, og så finder jeg et mere professionelt svar til ham.


Uden at have afprøvet det, tror jeg heller ikke man må sige det til sin chef, men jeg tænker lige præcis det der om min ene chef, hver gang vi har materiale der skal ud til bestyrelsen eller alle investorer på mit arbejde. For øvrigt har vi deadline med ting i morgen, og min chef er stadig ikke kommet tilbage med ok eller rettelser (og der vil være rettelser der er ALTID rettelser), så nu kan jeg sidde og have pisse travlt i morgen for at få alt det skrammel færdigt, så det kan sendes :rulle:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13006
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55911
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 9. maj 2018, 17:13

På Facebbok er der landesorg over Morten (Morten & Peter) er død. Jeg forstår det ikke. Altså, det er altid trist, når nogen dør. Men Morten er/var nærmest et nationalklenodie. I don't get it.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 9. maj 2018, 17:30

Ado skrev:På Facebbok er der landesorg over Morten (Morten & Peter) er død. Jeg forstår det ikke. Altså, det er altid trist, når nogen dør. Men Morten er/var nærmest et nationalklenodie. I don't get it.

Jeg tilslutter mig. Men okay jeg har så heller aldrig været begejstret over nogen af programmerne. Og jeg magter nærmest ikke at de nu skal til at genudsende dem. Godt der er andre kanaler at vælge imellem
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tilly » 9. maj 2018, 18:17

Ado skrev:På Facebbok er der landesorg over Morten (Morten & Peter) er død. Jeg forstår det ikke. Altså, det er altid trist, når nogen dør. Men Morten er/var nærmest et nationalklenodie. I don't get it.

Jeg er så en af dem der græd lidt da jeg læste det :( Er der aldrig nogle "kendte" menneskers død der har gjort indtryk på dig? Er bare nysgerrig, tænker at det nok ikke nødvendigvis er alle der kan blive berørt til tårer pga en mere eller mindre kendt person er død.

Men jeg tænker da bare at det er spørgsmål om at nogle mennesker efterlader forskelligt indtryk hos andre.Morten rørte noget i mig. Måske fordi jeg selv har en udviklingshæmmet storesøster. Eller måske ville han have rørt mig uanset mine egne personlige forhold. Og jeg har da flere gange grædt over nogle kendtes død, hvis det var nogle jeg havde et særligt "forhold" til. Og andre gange har jeg bare tænkt "nå, det er da synd for de efterladte" og så ellers været fuldstændig ligeglad. F.eks. da Hugh Hefner døde, det rørte mig sgu ikke det mindste :D
6
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tilly » 9. maj 2018, 18:18

Og så har jeg altså svært ved at forstå hvordan man ikke kan elske "Morten og Peter" programmerne. Jeg synes de er fantastiske :D Og jeg håber da de bliver genudsendt.
6
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 9. maj 2018, 18:29

Confucius skrev:
Tilly skrev:Er der aldrig nogle "kendte" menneskers død der har gjort indtryk på dig?


Jeg blev lidt ærgerlig, da jeg hørte at Bamse var død. Men ikke på et niveau, hvor jeg fældede tårer. Derudover er jeg ikke berørt at kendtes død. Ikke negativt, i hvert fald.

Indtryk? Joh der er døde en masse gode musikere de seneste år, men den branche har altid haft en høj risiko. Så jeg kan finde det ærgerligt og lidt trist men overhovedet ikke i nærheden af følelser ved dødsfald blandt familie og bekendte.
1
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Generelt"