Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jun 2016, 07:01

Jeg sover også med vinterdyne. Sommerdyne eksisterer slet ikke med mindre man befinder sig på et hotelværelse i Tyrkiet i juli, hvor aircondition-dimsen ikke virker uden at larme.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 07:26

Lemonella skrev:"Marie Marie Marolle. Flyv op til Vor Herre og be' om køligere vejr".

Efter endnu en nat med næsten ingen søvn og slåskampe med klamt sengetøj, vil jeg gerne have lidt kølighed, så jeg igen kan trække vejret frit og slippe for svimmelhed, kvalme og klamt tøj.


Det er ikke tilfældigt at Helvede er et varmt sted, og at Himlen er placeret i de tynde luftlag, hvor temperaturen er lav, og brisen konstant.
5
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
D.itsen
Indlæg: 3329
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8991

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 5. jun 2016, 07:35

Lemonella skrev:
HappyPaww skrev:Hehe jeg sover med åbent vindue og min store tykke vinterdyne :lun: Når jeg skal falde i søvn er den ikke så meget over mig, men her om morgenen hvor der er halvkøligt er den som altid dejlig :D Kan slet ikke have tynde lette sommerdyner - og da slet ikke bare et lægen eller dynebetræk :shock:


Hvis lægen ser godt ud, kan man vel godt have ham over sig. :lol:

"Halvkøligt" om morgenen? Der var 27 grader i vores soveværelse i morges klokken 04:45. Det er sgu ikke halvkøligt!

Damn, jeg elsker vores hus. Vi har vist ikke været over 24 grader på noget tidspunkt. Bare lige for at træde i det :-D
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 07:38

Jeg synes ikke at Muhammad Ali var noget særligt.
6
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 5. jun 2016, 09:27

Guldlok skrev:De der vilde forelskelser holder sjældent.
Nu har jeg utallige gange set mennesker skrive en masse ala "jeg har bare ALDRIG følt sådan her for nogen før" og gået helt i selvsving med de store kærlighedserklæringer og hvor vildt og dybt og inderligt og kærligt og ....... det her forhold er. "DET ER DET VILDESTE EVER! JEG HAR FUNDET MIN ONE AND ONLY, MIN SOULMATE. INTET OVERGÅR VORES KÆRLIGHED!!" :love: :love: :love:

Inden for et år +/- er forholdet slut igen.

DET må man ikke sige. Det ville også være uopdragent og mærkeligt at sige højt og kærlighed er jo skønt :lun: Så jeg nøjes med at tænke det IRL.

Det er lidt på samme måde som man i en del tilfælde ser alverdens hede kærlighedserklæringer på Facebook og en uge eller måned senere er forholdet slut :stoned:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 5. jun 2016, 09:33

Guldlok skrev:De der vilde forelskelser holder sjældent.
..."jeg har bare ALDRIG følt sådan her for nogen før" ...."DET ER DET VILDESTE EVER! JEG HAR FUNDET MIN ONE AND ONLY, MIN SOULMATE. INTET OVERGÅR VORES KÆRLIGHED!!" :love: :love: :love:
....
Kærlighed gør blind. Men de fleste får synet igen efter noget tid :gruble:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 5. jun 2016, 09:41

Jer der sover med dyne, er ikke normale !!!! jeg kan ikke engang holde til bare et lagen. Er ret sikker på at hvis vi vrider sengetøjet her til morgen, så er der til et nyt verdenshav :8:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 5. jun 2016, 09:47

Er det nu jeg skal sige, at jeg sover med vinter-dobbeltdyne hele året? :lol:

(psst. Mit soveværelse er i disse dage 29 grader varmt. Jeg bruger et lille hjørne af dynen og så har jeg et lagen at lægge over resten af kroppen :-D )
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 5. jun 2016, 09:55

Sophaya skrev:Er det nu jeg skal sige, at jeg sover med vinter-dobbeltdyne hele året? :lol:

(psst. Mit soveværelse er i disse dage 29 grader varmt. Jeg bruger et lille hjørne af dynen og så har jeg et lagen at lægge over resten af kroppen :-D )


Som sagt IKKE NORMAL !!!
Du burde jo afhentes og anbringes :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 5. jun 2016, 10:14

Samano skrev:jeg aner ingenting om ham udover at hans var bokser.

Nja, jeg var også rimelig trær af, at det i to dage har været umuligt at få andre nyheder på BBC og CNN, end at han er død.

Men altså, ud over at han vist var et supertalent inden for sin sport, med en helt ny stil, var det hans offentlige optræden, der nok har haft en eller betydning: "I'm beautiful!", "I'm the greatest!" ... samtidig med Martin Luther King og protestmarcherne mod raceadskillelse i sydstaterne, og han blev militærnægter på et tidspunkt, hvor der stadig var udbredt støtte til Vietnam-krigen. Og så blev han jo muslim og tog navneforandring fra Cassius Clay til Muhammed Ali, hvilket øgede interessen kraftigt i Afrika og de arabiske lande. Så jo, han havde nok en eller anden betydning.
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 5. jun 2016, 11:23

Bordieu kan stikke sit doxa og sin symbolske vold langt op hvor solen ikke skinner....
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 5. jun 2016, 11:34

Wizzze skrev:Jer der sover med dyne, er ikke normale !!!! jeg kan ikke engang holde til bare et lagen. Er ret sikker på at hvis vi vrider sengetøjet her til morgen, så er der til et nyt verdenshav :8:

Jeg sover med sommerdyne, men mit soveværelse er også nordvendt så der er dejligt køligt om aftenen i disse dage :D :devil2:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12459

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 5. jun 2016, 12:06

Advocatus-Diaboli skrev:Jeg synes ikke at Muhammad Ali var noget særligt.


Jeg ved ikke ret meget om ham andet end, at han var bokser og hjernevasket af Elijah Muhammad. Dog kun til manden døde og han konverterede til sunni islam.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. jun 2016, 12:30

Samano skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:Jeg synes ikke at Muhammad Ali var noget særligt.
jeg aner ingenting om ham udover at hans var bokser.


Han var bl.a. militærnægter, og så konverterede han til Islam. Det var derfor han begyndte at hedde Muhammad Ali i stedet for Cassius Clay. Havde han gjort det samme i dagens America, havde det sgu nok været småt med beundringen og de rosende ord.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 5. jun 2016, 12:49

Jamen, det ville helt sikkert blive opfattet anderledes i dag. Men det er jo også 50 år siden, hvor der var alt det med, om sorte i det hele taget skulle have stemmeret og måtte sidde på samme sæder i bussen og alt sådan noget. (Og islam blev vist også nærmest betragtet som en kuriositet dengang :))
0

Tilbage til "Generelt"