Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 25. jun 2016, 06:32

Ado skrev:
Karkluden skrev:
Ado skrev:
HappyPaww skrev:
Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Jo! Hver ting til sin tid - og lad os da bevare charmen og hyggen ved de forskellige sæsoner og højtider! Jeg spiser ikke koldskål og går rundt med en stor solhat i december, og jeg gider ikke julemænd og vintermad i Juni!

Jamen, det er da rigtigt. Men det skorter dælme ikke på Weber-folk, som klynker efter sommer året rundt. :D

Men hvorfor skal det gøres til, at ingen ville brokke sig over sommer-i-december-event?
Jeg ørler præcis ligeså meget over jordbær og solcreme i februar som over jul i juni :lol:

Og det glæder mig at høre. Men det er altså lidt ulige fordelt generelt med årstiderne/højtider. Man er tosset, hvis man savner frost og sne i juln, men det er mere legalt at savne sol og varme i december.

I mit netværk er det klart omvendt; folk taler om jul fra april og hvis man tillader sig at synes at 17 grader og regn i juni er træls, så kan man jo bare flytte sydpå :lol:
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 25. jun 2016, 06:37

Folk, hvis hunde sidder udenfor en butik og gøer, burde have frataget deres hund.
Ja. Seriøst.
Hunde der sidder alene og gøer er utrygge og ulykkelige og det mindste man kan gøre for sin firbenede ven, er at lære den, at den ikke skal være bange.
Eller lade den blive hjemme, hvor den ikke er bange.
Hvis den også er bange derhjemme, så skulle de fandme tvinges til at pudse vinduer for samtlige naboer. Hver dag.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 25. jun 2016, 06:47

Karkluden skrev:
I mit netværk er det klart omvendt; folk taler om jul fra april og hvis man tillader sig at synes at 17 grader og regn i juni er træls, så kan man jo bare flytte sydpå :lol:

Vi burde bytte netværk. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 07:01

Charly skrev:Vi har fået serveret flæskesteg med det hele samt ris alamande i kantinen i dag. Det var voldsomt populært - jeg forstår det ikke. Jeg har absolut ikke lyst til så tung med en varm dag som i dag. Men det måtte man IKKE sige.


Det er møgklamt i den lummervarme! Jeg tog kun kød og salat i min kantine. Hvordan dælen folk kan æde sovs og brunede kartofler i den varme er mig virkelig en gåde. Jeg fik sådan en lille smule brækfornemmelser ved synet af den mad, må jeg tilstå.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 25. jun 2016, 08:11

ShuruQ skrev:Som par er David og Samantha Cameron altså også kønnere end Nigel Farage og Kirsten Mehr. Ikke at det har noget at sige i politik, men alligevel kønnere kranekagefigurere :genert:.

Selv om jeg støtter nu den tidligere NATO-generalsekretær Lord Carrington, der sagde, det så fjollet ud, at DC gik hånd i hånd med hende, hver gang der er valg, og at han ville ønske, han ville lade være med det. ;)
Billede
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jun 2016, 08:13

dgd2007 skrev:Selv om jeg støtter nu den tidligere NATO-generalsekretær Lord Carrington, der sagde, det så fjollet ud, at DC gik hånd i hånd med hende, hver gang der er valg, og at han ville ønske, ville lade være med det. ;)
Billede


Holder han hende kun i hånden i offentligheden, når der er valg? :lol:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 25. jun 2016, 08:30

DetSorteCirkus skrev:Holder han hende kun i hånden i offentligheden, når der er valg? :lol:

Nej, det ved jeg ikke. Jeg syntes bare, det var forfriskende ved sidste valg med sådan en 90-årig, der sad og stillede spørgsmål ved tidens stil :lun:
Jeg synes også, det ser åndssvagt ud, når kandidater skal kysse konen/manden på scenen efter at have holdt tale.

Og så kunne jeg ikke lade være med at tænke på hans bemærkning forleden, da det uvægerligt så ud, som om fru Cameron ikke selv kunne finde ud af at gå hen til stemmelokalet. Det tror jeg faktisk godt, hun kan :)
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 25. jun 2016, 13:09

Wizzze skrev:
sigge skrev:Jeg overvejer at lave risalamande i denne weekend. Nu er det jo snart jul. :jule:


Åhh gud, it starts :tie:


Bare rolig, jeg er endt med at lave jordbæris i stedet for. :-D
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf englishchannel » 25. jun 2016, 13:36

Jeg er virkelig træt af Snapchat-filtre. Især den der dumme hund som alle bare bruger pt.

Billede

Billede
10
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 25. jun 2016, 13:46

Jeg drømmer om at det er vinter og koldt igen........ :fløjt:
5
:banan: :banan:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 25. jun 2016, 14:45

FruDulle skrev:At jeg gerne vil være vegetar og også gerne veganer. Den slags udtalelser kan få folk ret meget op i det røde felt


Ja helt vildt - især hvis man siger det er pga. dyrevelfærd, hvilket det er i mit tilfælde.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 25. jun 2016, 15:45

Pandesteg skrev:
FruDulle skrev:At jeg gerne vil være vegetar og også gerne veganer. Den slags udtalelser kan få folk ret meget op i det røde felt


Ja helt vildt - især hvis man siger det er pga. dyrevelfærd, hvilket det er i mit tilfælde.

Jamen, hvorfor bliver I det så ikke?

*nysgerrig* :)
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 25. jun 2016, 16:12

Daine skrev:
Pandesteg skrev:
FruDulle skrev:At jeg gerne vil være vegetar og også gerne veganer. Den slags udtalelser kan få folk ret meget op i det røde felt


Ja helt vildt - især hvis man siger det er pga. dyrevelfærd, hvilket det er i mit tilfælde.

Jamen, hvorfor bliver I det så ikke?

*nysgerrig* :)


Fordi jeg stadig har lyst til at spise kød/ost/mayo osv. engang imellem. Derfor bliver jeg aldrig fuldblodsveganer. Plus jeg har en mand ;)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 25. jun 2016, 17:15

Det er nu meget nemt at komme uden om kød. Også når man har mand og børn. Grunden til jeg spiser kød engang imellem er fordi jeg elsker det :D
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 25. jun 2016, 17:51

HappyHippo skrev:Det er nu meget nemt at komme uden om kød. Også når man har mand og børn. Grunden til jeg spiser kød engang imellem er fordi jeg elsker det :D


Det er jo ikke bare kød, hvis man spiser vegansk. Kød er da det mindste problem.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"