Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. nov 2016, 13:45

Dirtylittledevil skrev:
MaybeBaby skrev:
Jeg frygter den i kampen hede ender som billede i min newsfeed :-p.

Huske at spritte kopimaskinen af bagefter.


My Gawd. Jeg overvejede ellers at anmode hende om venskab men det rykker jeg til efter jul!


Prøv lige at se! Nu har jeg fået TO grønne kort fra folk som anonymt vil fortælle om deres store probleme med Ados grænseoverskridende festfotos :nej: Hun er jo utæmmelig :nej:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 22. nov 2016, 13:56

Blarh! :D Det værste var vist dengang min eks og jeg havde tømt en flaske whisky og jeg dagen efte skulle "rydde op" flere steder på nettet.
Men stay tuned; 16. december drikker jeg regnskabschefen under bordet.
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 22. nov 2016, 20:52

Ado skrev:Jeg kan allerede se min cellulite-røvs aftryk på kopimaskinen.

Gad vide om der egentlig bliver taget højde for det i leasingaftalerne af printløsninger.
2
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 22. nov 2016, 21:06

Moderne præster med små kirker udsender i øvrigt Doodles til forældrene vedrørende ønsket konfirmationstidspunkt, fordi alle ikke kan være der på en gang. Funky nok der.
1
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 22. nov 2016, 21:07

Novella skrev:
Ado skrev:Jeg kan allerede se min cellulite-røvs aftryk på kopimaskinen.

Gad vide om der egentlig bliver taget højde for det i leasingaftalerne af printløsninger.

Jeg har lige siddet med mit firmas serviceaftale og vi har ingen røv-garanti :gruble: Overvejer at få smidt en pat-klausul ind :fløjt:
6
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 23. nov 2016, 06:00

Jeg synes, at nogen burde beskytte ham den forbyttede Marcus, der er født med sort hår, mod sig selv. Jeg er ikke i en situation i mit liv, hvor jeg kan udtale mig om hans behov, det indrømmer jeg blankt, men han udstiller sig selv på en ukonstruktiv måde, og det må virkelig være hårdt for hans familie og ham selv at blive ved at være så rasende og vred og fortvivlet over det. Fejlen skulle ikke være sket, men han er jo født som han er, og han bliver sgu nødt til at finde fred i sig selv.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 23. nov 2016, 08:21

Novella skrev:Jeg synes, at nogen burde beskytte ham den forbyttede Marcus, der er født med sort hår, mod sig selv. Jeg er ikke i en situation i mit liv, hvor jeg kan udtale mig om hans behov, det indrømmer jeg blankt, men han udstiller sig selv på en ukonstruktiv måde, og det må virkelig være hårdt for hans familie og ham selv at blive ved at være så rasende og vred og fortvivlet over det. Fejlen skulle ikke være sket, men han er jo født som han er, og han bliver sgu nødt til at finde fred i sig selv.


Hvordan er det du tænker, at han udstiller sig ukonstruktivt? :)

Og nu må du undskylde hvis jeg fuldkommen misforstår dit indlæg - men ud fra det du skriver, synes jeg bare du gør det ret forsimplet. Det handler jo ikke bare om at han ikke kan finde ro i at han er født med et anderledes udseende, men at han som 13 årig ikke bare fandt ud af at hans forældre ikke er hans biologiske ophav, men at hans etnicitet er en helt anden end det han havde troet. Jeg kan godt forstå det er svært lige at finde ro i. Især når han så ikke har mulighed for at finde en biologiske mor.
Jeg kan især godt forstå at de er vrede over at fertilitetsklinikken nægter at samarbejde - især når klinikken allerede tre måneder inde i graviditeten, opdagede at der var risiko for at der var sket en forbytning, men ikke sagde noget til parret. Så handler det ikke bare mere om at der er sket en fejl, men at klinikken aktivt har valgt intet at sige, før familien konfronterede dem da Marcus var tre år.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. nov 2016, 20:51

Det er muligt, at jeg bare er uheldig på Facebook. Men gud i himlen, hvor er det trættende med veganere, som næsten er forelsket i dem selv.
Jeg er ligeglad med, om folk er veganere, vegetarer eller hvad man nu kan være. Deres liv, deres valg. Men jeg får sådan en lyst til at aflevere en pisse træls sviner til dem, når de prædiker op på Facebook om, hvor gode mennesker de fakkertalt er og hvor slemme, onde og hykleriske kødspiserne er.

Jamen, skrid dog med den selvfedme. Det er jo direkte vammelt.
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 24. nov 2016, 21:06

Jeg blev bare pissed i dag, da der poppede et opslag op på min Facebook om at ukendt mand havde "gjort sin borgerpligt", da han havde doneret blod.
Jeg synes det er ganske glimrende at folk donerer blod, jo flere jo bedre. Men det er kraftedme ikke en borgerpligt.

Der er så meget hellighed og arrogance i forbindelse med bloddonation.
Senest rettet af Joe 24. nov 2016, 21:11, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 24. nov 2016, 21:10

Ado skrev:Det er muligt, at jeg bare er uheldig på Facebook. Men gud i himlen, hvor er det trættende med veganere, som næsten er forelsket i dem selv.
Jeg er ligeglad med, om folk er veganere, vegetarer eller hvad man nu kan være. Deres liv, deres valg. Men jeg får sådan en lyst til at aflevere en pisse træls sviner til dem, når de prædiker op på Facebook om, hvor gode mennesker de fakkertalt er og hvor slemme, onde og hykleriske kødspiserne er.

Jamen, skrid dog med den selvfedme. Det er jo direkte vammelt.

Sådan kan jeg have det med folk der hele tiden skal svælge i deres træning uanset om det er fordi de har tjekket ind i det lokale center, en svedig selfie eller en længere novelle om dagens træning og hvor fantastiske de har været :genert:
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 24. nov 2016, 22:48

Jeg er træt af at høre om Black Friday
11
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 25. nov 2016, 00:06

Nærmerer Fake Friday ...
6
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guldfisk » 25. nov 2016, 07:28

Joe skrev:Jeg blev bare pissed i dag, da der poppede et opslag op på min Facebook om at ukendt mand havde "gjort sin borgerpligt", da han havde doneret blod.
Jeg synes det er ganske glimrende at folk donerer blod, jo flere jo bedre. Men det er kraftedme ikke en borgerpligt.

Der er så meget hellighed og arrogance i forbindelse med bloddonation.


Og specielt københavnere/sjællændere skal åbenbart have noget hellighed ud af det, før de gider.
Herovre (somewhere in Nordsjælland) får man et blad med ros, alt muligt gøglet information og tilbud på merchandise...
Jeg fik altså intet andet end opringninger om tidsbestilling, mens jeg var tilmeldt i Aarhus. Øboere er mærkelige.
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mulan » 25. nov 2016, 12:33

Guldfisk skrev:
Joe skrev:Jeg blev bare pissed i dag, da der poppede et opslag op på min Facebook om at ukendt mand havde "gjort sin borgerpligt", da han havde doneret blod.
Jeg synes det er ganske glimrende at folk donerer blod, jo flere jo bedre. Men det er kraftedme ikke en borgerpligt.

Der er så meget hellighed og arrogance i forbindelse med bloddonation.


Og specielt københavnere/sjællændere skal åbenbart have noget hellighed ud af det, før de gider.
Herovre (somewhere in Nordsjælland) får man et blad med ros, alt muligt gøglet information og tilbud på merchandise...
Jeg fik altså intet andet end opringninger om tidsbestilling, mens jeg var tilmeldt i Aarhus. Øboere er mærkelige.

Nå. Skal vi det?
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 25. nov 2016, 13:00

Mulan skrev:Nå. Skal vi det?

Kommer den evindelige hetz mod sjællændere og københavnere mon ind under racismeparagraffen? :gruble: :fløjt:
1

Tilbage til "Generelt"