Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 28. jan 2016, 14:57

dgd2007 skrev:Jeg orker ikke at høre om de mange nye køn og variationer af køn, der er kommet her på det seneste. :gruble:


Hvis vi tale om mennesker - er der vel reelt kun hankøn og hunkøn - og så meget få hermafroditter.
Alt det der høn osv... jamen altså - så stop dog jer selv.
1
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 28. jan 2016, 20:29

Inspireret af anden tråd, så kan jeg ikke blive enig med mig selv om hvorvidt "John danser grøntsag" ville passe bedst ind i drengene fra angora eller mandrilaftalen? :gruble:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 28. jan 2016, 20:54

Jeg kan på ingen måde selvom jeg anstrenger mig se det lækre ved Mads Mikkelsen
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 28. jan 2016, 21:23

2SHY skrev:Jeg kan på ingen måde selvom jeg anstrenger mig se det lækre ved Mads Mikkelsen


Jeg kunne, da han var med i Rejseholdet. Men derudover synes jeg også det skorter lidt på lækkerheden.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Sjg
Indlæg: 153
Tilmeldt: 28. nov 2015, 22:32
Kort karma: 11
Likede indlæg: 212

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjg » 28. jan 2016, 21:23

Foie gras smager fantastisk, når det er af god kvalitet og korrekt tilberedt.
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf bluetof1 » 28. jan 2016, 22:05

Jeg var til julefrokost i sidste weekend og indrømmede ganske åbent at hvis jeg havde vidst hvor hårdt det ville blive at få to syge børn, så ville jeg have overvejet alvorligt at gøre brug af den tid jeg havde til en abort.
Det må man ikke sige for hende jeg sagde det til kender en, der har fire dybt autistiske børn og hun har aldrig brokket sig. Nå, men så er hun en freakin' rumhelt. Jeg kan ikke lide rugbrød, men der er børn, der sulter i Afrika. Er jeg så et dårligt menneske?! Go fuck yourself, biatch :sur:

Og hvorfor i hede hule helvede bliver man ved med at få børn når man kan konstatere at de to første er dybt handicappede :forvirret: Det måtte man heller ikke sige (og jeg spurgte endda pænt fordi jeg undrede mig over at man turde).
9
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jan 2016, 22:09

Wuhuuu, jeg tror, at jeg har fundet vinderen i konkurrencen om at lave den mest tåbelige, nyttesløse, uvidende og selviscenesættende politiske happening :banan:

Billede
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 28. jan 2016, 22:31

^ Men kan det ikke tænkes at det mere er en symbolsk, demonstrativ handling, mere end det er med et oprigtigt incitament om at påvirke dronningen. Altså, så dumme er der vel ingen der er?
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 28. jan 2016, 22:42

En god ven har følgende statusopdatering på FB, og deeet må man ikke sige kan jeg se. Og må jeg have lov at informere om, at han er højt uddannet og absolut ikke DF-vælger på nogen måde. -gud hvor er det åndssvagt at skulle lave den disclaimer alle steder efterhånden...

Let's stop all this emotional nonsense and look at the facts.
The following link is from the official homepage belonging to the Danish Embassy in USA, who want to share a few facts. Please also take note That when they write that Denmark spent 2nd most among all of Europe Union states on refugees as a percentage of GDP, Sweden is the only country to top this. I'm proud that we at least spend what is needed to take proper care of our new guests!
And with regards to the highly debated initiative to reduce values of immigrants to 10.000 DKK (1.350 EUR) before they can expect economical support from the society. This is news in Denmark, but has been practice in many countries for a long time. In Switzerland the possessed values are restricted to 1.000 CHF (900 EUR), in Germany 750 EUR and Norway 5.000 NKK (530 EUR). Just to mention a few.
Even Danish citizens are not allowed to posses valuables worth more than 10.000 DKK (1.350 EUR) before receiving support (Kontanthjælp) from the society, why should that be any different for refugees and immigrants? If you can pay for your own food, do so. If you can't, we help you. Fair deal!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jan 2016, 22:50

Aima skrev:^ Men kan det ikke tænkes at det mere er en symbolsk, demonstrativ handling, mere end det er med et oprigtigt incitament om at påvirke dronningen. Altså, så dumme er der vel ingen der er?


Med mit kendskab til det miljø, hvor den slags plejer at udspringe fra, er jeg desværre ret sikker på, at der blandt såvel initiativtagere som deltagere vil være en del, som oprigtigt tror, at de måske kunne påvirke dronningen, og det gør de sandsynligvis, fordi de simpelthen ikke er klar over, hvad konsekvensen af en manglende underskrift ville være.

Andre dukker op for at føle, at de gør noget eller for at blive set på det rigtige sted.

Normalt har jeg ikke noget imod symbolske happenings, men her synes jeg bare, at situationen er for alvorlig til at - ja, lege, såfremt man virkelig har det skidt med den pågældende lov og ønsker at gøre en positiv forskel.
Og budskabet bryder jeg mig egentlig heller ikke om. Som demokrat kan jeg ikke støtte, at man, om det så bare er symbolsk, opfordrer en monark til at trodse en beslutning truffet af folkevalgte politikere.
4
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 29. jan 2016, 02:49

Godmorgen. Klokken er 03.49 og det er på tide at stå op!
3
Closure, closure, closure closure closure
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 29. jan 2016, 07:02

kidkomb skrev:En god ven har følgende statusopdatering på FB, og deeet må man ikke sige kan jeg se. Og må jeg have lov at informere om, at han er højt uddannet og absolut ikke DF-vælger på nogen måde. -gud hvor er det åndssvagt at skulle lave den disclaimer alle steder efterhånden...

Let's stop all this emotional nonsense and look at the facts.
The following link is from the official homepage belonging to the Danish Embassy in USA, who want to share a few facts. Please also take note That when they write that Denmark spent 2nd most among all of Europe Union states on refugees as a percentage of GDP, Sweden is the only country to top this. I'm proud that we at least spend what is needed to take proper care of our new guests!
And with regards to the highly debated initiative to reduce values of immigrants to 10.000 DKK (1.350 EUR) before they can expect economical support from the society. This is news in Denmark, but has been practice in many countries for a long time. In Switzerland the possessed values are restricted to 1.000 CHF (900 EUR), in Germany 750 EUR and Norway 5.000 NKK (530 EUR). Just to mention a few.
Even Danish citizens are not allowed to posses valuables worth more than 10.000 DKK (1.350 EUR) before receiving support (Kontanthjælp) from the society, why should that be any different for refugees and immigrants? If you can pay for your own food, do so. If you can't, we help you. Fair deal!

Men de 10000 er da ikke i smykker osv er det? Altså i forhold til om man kan få kontanthjælp (jeg er bare nysgerrig).
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 29. jan 2016, 07:18

DetSorteCirkus skrev:Wuhuuu, jeg tror, at jeg har fundet vinderen i konkurrencen om at lave den mest tåbelige, nyttesløse, uvidende og selviscenesættende politiske happening :banan:
[...]

En rask lille forfatningskrise! :gruble:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 29. jan 2016, 07:23

D.itsen skrev:
kidkomb skrev:En god ven har følgende statusopdatering på FB, og deeet må man ikke sige kan jeg se. Og må jeg have lov at informere om, at han er højt uddannet og absolut ikke DF-vælger på nogen måde. -gud hvor er det åndssvagt at skulle lave den disclaimer alle steder efterhånden...

Let's stop all this emotional nonsense and look at the facts.
The following link is from the official homepage belonging to the Danish Embassy in USA, who want to share a few facts. Please also take note That when they write that Denmark spent 2nd most among all of Europe Union states on refugees as a percentage of GDP, Sweden is the only country to top this. I'm proud that we at least spend what is needed to take proper care of our new guests!
And with regards to the highly debated initiative to reduce values of immigrants to 10.000 DKK (1.350 EUR) before they can expect economical support from the society. This is news in Denmark, but has been practice in many countries for a long time. In Switzerland the possessed values are restricted to 1.000 CHF (900 EUR), in Germany 750 EUR and Norway 5.000 NKK (530 EUR). Just to mention a few.
Even Danish citizens are not allowed to posses valuables worth more than 10.000 DKK (1.350 EUR) before receiving support (Kontanthjælp) from the society, why should that be any different for refugees and immigrants? If you can pay for your own food, do so. If you can't, we help you. Fair deal!

Men de 10000 er da ikke i smykker osv er det? Altså i forhold til om man kan få kontanthjælp (jeg er bare nysgerrig).


Svaret er, "det kommer an på". Hvis man søger kontanthjælp kommer der ikke nogen hjem og undersøger om der hænger kunst på væggen, eller kigger i smykkeskrinet. Men kan man se at der lige før ansøgningen om kontanthjælp er blevet brugt mange penge på ting, så kan man godt få besked om at de skal leveres tilbage eller de skal sælges, og man så skal leve for de penge først, inden der udbetales kontanthjælp.
Ligesom man kan få at vide at pensionsopsparinger skal hæves og bruges.
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 29. jan 2016, 08:20

LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:Jeg kan altså ikke smage forskel på økologisk og ikke økologisk - ikke engang lidt.


Jeg synes, økologisk mælk tager smag af papkartonen og økologiske gulerødder smager som at stikke tungen ud af vinduet. Alt andet kan jeg heller ikke smage forskel på.

Jeg drikker ikke mælk - og spiser så godt som aldrig gulerødder, så måske jeg kan smage forskel på det :)
Men jeg kan huske fra min barndom at økologisk mælk har en klam klumpet konsestens.



Den "klumpede" mælk har ikke noget at gøre med økologien. Dét handler om, hvorvidt mælken er homogeniseret eller ej. Jeg kan helt klart bedst lide økologisk mælk.

Jeg synes, økologiske gulerødder smager sødere og kan ikke fordrage de ikke-økologiske. Mange øko-grøntsager, synes jeg, smager af mere. Hvidløg fx.

Men jo, der er også varegrupper, hvor jeg ikke kan smage forskel. Øko er dog stadig langt at foretrække af dyrevelfærdsgrunde og af hensyn til øko-systemer osv, synes jeg.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"