Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 3. apr 2016, 02:04

Fyrst Eberhard skrev:Lars Løkke må ikke bruge 2000 kr på sko, men han må heller ikke møde Obama i et par slidte.

Findes der noget mere dansk, end smålighed og rygeost.

Skoene til 2.000 kr. var en stikpille til Gucci-Helles dyre vaner vedr. tasker, sko og tøj
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 3. apr 2016, 07:15

Folk, der ikke kan se det sjove i aprilsnar, er sgu lidt nogle sure, kedelige løg. Ind i kampen - kom!

:P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 3. apr 2016, 09:50

ManicNinja skrev:Folk, der ikke kan se det sjove i aprilsnar, er sgu lidt nogle sure, kedelige løg. Ind i kampen - kom!

:P

Jeg er ikke for fin til at værdsætte en aprilsnar, men den skal satme være gennemført. Den skal være realistisk nok til, at jeg i det mindste bliver i tvivl, hvilket rigtig mange (medierne inkl) er enorm dårlige til :genert:

OT: Jeg synes ikke der skal være nul tolerance mht stoffer i blodet og bilkørsel. Medmindre det er bevist, at jeg 3 uger efter jeg har røget en Johnny (hvilket jeg ikke gør) stadig har skarpt nedsat reaktionsevne. Der skal være en grænse, men at den er på .00000000001 er bare latterligt.
HVIS vi endelig skal have nul tolerance, så skal det også gælde alkohol.
Det giver generelt ingen mening at alkohol er fint, og ligefrem set som en acceptabel del af vores kultur, men fx hash er skrækkeligt. Der er sgu aldrig nogen der i en kæmpe koger er begyndt at slås eller opføre sig som en nar, medmindre de får en hashpsykose, hvilket ikke sker ret tit.
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 3. apr 2016, 09:58

Jeg syntes, det var vildt skægt at mine kolleger røg på souschefens aprilsnar.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. apr 2016, 11:13

Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 4. apr 2016, 11:19

POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.


Må man ikke sige det? Det gad jeg da også godt - ville især gerne bytte krop med hende i det sekund, det blev muligt :genert:
2
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 4. apr 2016, 11:52

POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.

Really? Nu er det længe siden, at jeg så billeder af dig på DD, men husker dig da som mindst lige så køn som NK. Selv om hun indrømmet er ganske flot skåret.
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. apr 2016, 12:06

Lurende Peber skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.

Really? Nu er det længe siden, at jeg så billeder af dig på DD, men husker dig da som mindst lige så køn som NK. Selv om hun indrømmet er ganske flot skåret.


Ja vores Pocketkitten er da meget smukkere end Frk Klæstrup :P
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kattefjæs » 4. apr 2016, 12:34

Pixie88 skrev:
Skumfidusen skrev:Når folk siger "jeg elsker at lave noget kreativt", så mener de som oftest, at de elsker at replikere noget andre har designet og som de laver efter. Hækle, strikke - alt sådan noget. Det er sjældent videre kreativt, men mere som at lave puslespil. Opskriften er givet og man følger den. Jeg synes det er en nobel beskæftigelse og sikkert vældig hyggeligt, men kreativt synes jeg ikke det er.

Jeg forstår godt hvad du mener, men er uenig. Jeg kender ikke mange hæklere der oftest replikerer noget en anden har lavet. Bevares, alle gør det, men det er kedeligt i længden.
At hækle/strikke er lige så meget (hvis ikke mere) selv at kreere noget, eller se en opskrift men ændre den og bygge videre.. hvilket ikke altid er så nemt, og ofte kræver visse kreative evner. Hvis man bare ændrer få ting, skal hele opskriften nogle gange skrives om.

Hvis reglen er man ikke er kreativ hvis man aber efter eller lader sig inspirere, så findes der jo ingen kreative mennesker? Næsten alt er jo en videreudvikling af noget nogle andre allerede har gjort eller vist hvordan man gør.

Kærlig hilsen Min Indre Ingeborg, 80 år.



Det er jeg heller ikke enig i. :lol: Jeg bruger så ikke mønstre og instruktioner. Jeg har lært grundlæggende teknikker, ligesom jeg ville have gjort hvis jeg var maler eller træskærer, men derfra laver jeg mine egne ting. Jeg lader mig mest inspirere af farvesammensætninger eller snit jeg ikke lige havde fundet på selv, men min fremgangsmåde er altid at finde på og rette til hen ad vejen. Det kræver en del færdigheder, udover selvfølgelig de kreative evner.

Der er enkelte ting man ikke rigtig kan freestyle så meget med, en granny square ser fx bare ud som den nu engang gør, men slutresultatet - om det så er et tæppe, en taske eller en hat - er vel ikke mindre kreativt af den grund.
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 4. apr 2016, 13:15

POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.

Hendes krop er da flot, men jeg synes ikke hun er særlig køn...
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 4. apr 2016, 14:02

En kollegas barn vil flytte hjemmefra i en alder af 19 år - det er åbenbart meget mere kompliceret end når andre skal flytte hjemmefra. Faktisk har vi været ude i flere samtaler for lukket dør og telefonen er kodet om således at den nu ringer højt med en anden tone - for når han ringer så springer min kollega. For barnet er jo følsomt og det er meget, meget svært- nå jeg tænkte faktisk at det var et større problem at han vil flytte uden at have et sted at bo og uden at have et job, men det fixer mor og far måske? Og så tænker jeg, at det umiddelbart virker mere svært for min kollega - men det må man absolut ikke sige, så jeg klapper i og blander mig uden om.
3
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 4. apr 2016, 14:16

Jeg synes, at unge der stadig bor hjemme, når de når over de 19-20 år bør se at få kappet navlestrengen (og ja, ofte er det forældrene der bør kappe den).
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 4. apr 2016, 14:28

HappyPaww skrev:Jeg synes, at unge der stadig bor hjemme, når de når over de 19-20 år bør se at få kappet navlestrengen (og ja, ofte er det forældrene der bør kappe den).


Jeg tror nu mere der er brug for flere boliger der er til at betale, og som der ikke er 10 års ventetid på
15
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 4. apr 2016, 14:56

Jeg synes at Nikita Klæstrup pynter gevaldigt, men jeg kunne ikke drømme om at tage hende seriøst som hverken politiker eller erhvervskvinde.
5
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 4. apr 2016, 16:32

POCKETKITTEN skrev:Jeg gad virkelig godt se ud som Nikita Klæstrup.

Skægt, at Nikita kan være et pigenavn. Den eneste Nikita, jeg kendte, var ham her (altså ikke personligt ...)

    Billede
1

Tilbage til "Generelt"