Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 25. apr 2016, 08:52

Badesandalen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg er simpelthen så utroligt glad for at jeg ikke skal organisere mit liv efter andre end mig selv. Jeg kan sagtens længes efter en mand men det er nu mest til praktisk hjælp og tryghed. Det tror jeg så sagtens jeg kan sige herinde, men ude i mit RL kender jeg næsten ingen singler og dem der er, udtrykker altid hvor meget de lider under det. Hvis jeg siger andet synes de jeg er vildt egoistisk at høre på. Det er jeg sikkert også, men der er sgu ikke andre der værner om mig end mig selv.


Det forstår jeg bare ikke, sådan noget. Nogle folk virker som om de tror det er et angreb på deres valg og liv at man har en anden mening og andre mål med livet end de har.

Hvordan er det i øvrigt egoistisk ikke at have en kæreste eller ægtefælle? :forvirret:


Min mand og jeg har valgt ikke at få børn - jeg har flere gange fået af vide, at det er egoistisk - det er lige så "nemt" at forstå som ovenstående.
Måske ville det være nemmere at bytte egoistisk ud med; vær som alle andre, eller må vi gerne kommentere på dine helt åbenlyse, mærkelige valg :stoned:
3
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Badesandalen » 25. apr 2016, 09:51

dykkersild skrev:Min mand og jeg har valgt ikke at få børn - jeg har flere gange fået af vide, at det er egoistisk - det er lige så "nemt" at forstå som ovenstående.
Måske ville det være nemmere at bytte egoistisk ud med; vær som alle andre, eller må vi gerne kommentere på dine helt åbenlyse, mærkelige valg :stoned:


Jeg tænkte på det samme da jeg svarede. Jeg har faktisk læst om nogle der mener at man ikke må være glad for ikke at have børn, fordi det enten er kritik af dem der har børn, eller hånelse af dem der ikke kan få dem naturligt. Så sart må man altså bare ikke være!
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 25. apr 2016, 12:39

Badesandalen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg er simpelthen så utroligt glad for at jeg ikke skal organisere mit liv efter andre end mig selv. Jeg kan sagtens længes efter en mand men det er nu mest til praktisk hjælp og tryghed. Det tror jeg så sagtens jeg kan sige herinde, men ude i mit RL kender jeg næsten ingen singler og dem der er, udtrykker altid hvor meget de lider under det. Hvis jeg siger andet synes de jeg er vildt egoistisk at høre på. Det er jeg sikkert også, men der er sgu ikke andre der værner om mig end mig selv.


Det forstår jeg bare ikke, sådan noget. Nogle folk virker som om de tror det er et angreb på deres valg og liv at man har en anden mening og andre mål med livet end de har.

Hvordan er det i øvrigt egoistisk ikke at have en kæreste eller ægtefælle? :forvirret:


Det er fordi nogen mener det betyder man har nok i sig selv og ikke er interesseret i andet end sine egne behov.

Jeg har aldrig forstået det der med at tænke på sig selv som single, jeg er bare mig som jeg nu er men til tider har jeg en kæreste eller andre former for forhold.

De der har haft mest travlt med at se det som noget negativt at jeg og min søster ikke bor sammen med mænd er iøvrigt dem der nægter at indrømme vores familie blev splittet til atomer fordi de i starten af 80erne købte et hus så vi, vores forældre, deres søskende og ægtefæller og senere børn og mormor kunne bo sammen, min mor har ikke talt med sin ene søster i de 23 år der er gået siden vi flyttede og.min ene morbror har nægtet at tale med andre end mig og min mor i de 15 der er gået siden han selv flyttede.

Så man kan sige jeg på et besynderligt plan godt forstår dem,jeg er også ret forudindtaget overfor folk der ikke kan være alene og jeg anser dem for ikke at kunne holde deres eget selskab ud men jeg ved det godt og bestræber mig på.ikke at se det som alt for slemt.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. apr 2016, 15:39

Jeg giider ikke forholde mig til eller deltage i en debat om "at være brun i Danmark" med udgangspunkt i mig selv.
Emnet siger mig ikke en skid personligt, og jeg har simpelthen ikke det behov.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25520

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 25. apr 2016, 16:16

Du fatter ikke en skid.

(ikke møntet på nogen herinde)
0
14 11 14
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Studsgaard » 25. apr 2016, 16:57

Jeg kunne godt tænke mig en uges ferie sydpå med massere varme, med min mand UDEN vores børn.
Det er bestemt heller ikke alle der syntes det er ok at sige.
10
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3977
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5196

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf girl_beat » 25. apr 2016, 19:01

Bimmerdyret skrev:Gud fader hvor burde 95% af min datters klassekammeraters forældre bare have en røvfuld med en harve

Uddybning?! :-D
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 25. apr 2016, 19:59

Badesandalen skrev:
dykkersild skrev:Min mand og jeg har valgt ikke at få børn - jeg har flere gange fået af vide, at det er egoistisk - det er lige så "nemt" at forstå som ovenstående.
Måske ville det være nemmere at bytte egoistisk ud med; vær som alle andre, eller må vi gerne kommentere på dine helt åbenlyse, mærkelige valg :stoned:


Jeg tænkte på det samme da jeg svarede. Jeg har faktisk læst om nogle der mener at man ikke må være glad for ikke at have børn, fordi det enten er kritik af dem der har børn, eller hånelse af dem der ikke kan få dem naturligt. Så sart må man altså bare ikke være!


:gruble: Altså som 14 årig var jeg meget glad for jeg ikke havde børn, så deet...

Forstår godt hvad du mener ;)
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 25. apr 2016, 20:09

Jeg synes ikke at det er morsomt at kalde en færge for "Fissehoved". Det støder mig ikke, men det er heller ikke sjovt.
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 25. apr 2016, 20:19

Jeg elsker vejr. Al vejr.
Og hvis du ikke kan lide det danske vejr, så flyt for helvede et andet sted hen. Det står dig helt frit for.
Tænk at være så pisse negativ tre fjerdedele af året over vejret.
Tsk tsk.

Ah, det lettede.

Og det er IKKE møntet på nogen herinde, det er generelt. Så generelt at jeg føler mig som en kuriositet på det punkt. Sammen med spejdere.
Som mest af alt LADER som om de er vilde med al slags vejr.
Men det skal de jo, for de skal død og pine UD i det.
Jeg kan jo bare blive hjemme eller gå ud som det nu passer mig at nyde vejret :devil:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Badesandalen » 26. apr 2016, 06:06

Jeg blev glad da jeg vågnede og så hvide tage og hvidt græs. :ninja:
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. apr 2016, 09:29

Nej, jeg agter ikke at begynde at udtale Tivoli med tre stavelser.
Det vender helt forkert i min mund, så jeg fortsætter med mit "Tivli".
4
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 26. apr 2016, 10:53

Den næste der kommer retur fra frokostpause og kommenterer vejret, får et los i sækken!
6
Dragen
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dragen » 26. apr 2016, 11:07

dykkersild skrev:Den næste der kommer retur fra frokostpause og kommenterer vejret, får et los i sækken!


Sikke da et vejr, hva'. :D
6
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Firebird » 26. apr 2016, 11:30

dykkersild skrev:Den næste der kommer retur fra frokostpause og kommenterer vejret, får et los i sækken!



IHH. Har du set det sner igen? :fløjt:
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"