Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 24. jun 2016, 10:54

Animi skrev:Men det er altså besværligt at trimme fra mobilen :ninja:

Jeg forstår ikke besværligheden i det. Jeg kan sagtens trimme fra min mobil, men hvis man ikke gider, hvilket flere har givet udtryk for, så er man jo selv med til at ødelægge debatten med de megalange indlæg, som er røvsyge at læse. Selv på en PC.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 24. jun 2016, 10:56

Sjo skrev:
Animi skrev:Men det er altså besværligt at trimme fra mobilen :ninja:

Jeg forstår ikke besværligheden i det. Jeg kan sagtens trimme fra min mobil, men hvis man ikke gider, hvilket flere har givet udtryk for, så er man jo selv med til at ødelægge debatten med de megalange indlæg, som er røvsyge at læse. Selv på en PC.


Jeg synes det er besværligt - ofte kommer jeg til at slette hele indlægget, så jeg skal begynde forfra
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. jun 2016, 11:16

Lemonella skrev:
Ado skrev:
HappyPaww skrev:
Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Jo! Hver ting til sin tid - og lad os da bevare charmen og hyggen ved de forskellige sæsoner og højtider! Jeg spiser ikke koldskål og går rundt med en stor solhat i december, og jeg gider ikke julemænd og vintermad i Juni!

Jamen, det er da rigtigt. Men det skorter dælme ikke på Weber-folk, som klynker efter sommer året rundt. :D


De kan sgu da bare stege deres juleand på weberen. Det smager ganske fortræffeligt. :D

Dét gør det. :D Men intet slår nu duften af en and i ovnen. :savl:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 24. jun 2016, 11:17

Jeg overvejer at lave risalamande i denne weekend. Nu er det jo snart jul. :jule:
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3063
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 432
Likede indlæg: 7992

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Charly » 24. jun 2016, 11:21

Vi har fået serveret flæskesteg med det hele samt ris alamande i kantinen i dag. Det var voldsomt populært - jeg forstår det ikke. Jeg har absolut ikke lyst til så tung med en varm dag som i dag. Men det måtte man IKKE sige.
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3063
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 432
Likede indlæg: 7992

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Charly » 24. jun 2016, 11:22

Charly skrev:Vi har fået serveret flæskesteg med det hele samt ris alamande i kantinen i dag. Det var voldsomt populært - jeg forstår det ikke. Jeg har absolut ikke lyst til så tung mad en varm dag som i dag. Men det måtte man IKKE sige.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mani » 24. jun 2016, 11:28

Charly skrev:Vi har fået serveret flæskesteg med det hele samt ris alamande i kantinen i dag. Det var voldsomt populært - jeg forstår det ikke. Jeg har absolut ikke lyst til så tung med en varm dag som i dag. Men det måtte man IKKE sige.

På mit tidligere arbejde fik vi det hver måned den 24. Og hvis det var i weekenden så på nærmeste hverdag. Jeg synes det var sært.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 24. jun 2016, 12:27

Jeg synes man skulle oprette en døgnbemandet politistation på Christiania. Det skulle samtidigt være hovedkvarter for de vagthavende Beredskabsdelinger og for AKS.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anlewi » 24. jun 2016, 13:21

Kære kollega.
Du er en dårlig taber - og jeg er på dette punkt mere kompetent end dig. Jeg nægter at skamme mig eller glæde mig mindre bare fordi du føler dig forbigået
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. jun 2016, 14:03

Nigel Farage griner som en ged.
Kan ikke døje manden.
3
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 24. jun 2016, 14:41

Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Øh jo??
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 24. jun 2016, 14:44

Ado skrev:
HappyPaww skrev:
Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Jo! Hver ting til sin tid - og lad os da bevare charmen og hyggen ved de forskellige sæsoner og højtider! Jeg spiser ikke koldskål og går rundt med en stor solhat i december, og jeg gider ikke julemænd og vintermad i Juni!

Jamen, det er da rigtigt. Men det skorter dælme ikke på Weber-folk, som klynker efter sommer året rundt. :D

Men hvorfor skal det gøres til, at ingen ville brokke sig over sommer-i-december-event?
Jeg ørler præcis ligeså meget over jordbær og solcreme i februar som over jul i juni :lol:
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. jun 2016, 15:19

Karkluden skrev:
Ado skrev:
HappyPaww skrev:
Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Jo! Hver ting til sin tid - og lad os da bevare charmen og hyggen ved de forskellige sæsoner og højtider! Jeg spiser ikke koldskål og går rundt med en stor solhat i december, og jeg gider ikke julemænd og vintermad i Juni!

Jamen, det er da rigtigt. Men det skorter dælme ikke på Weber-folk, som klynker efter sommer året rundt. :D

Men hvorfor skal det gøres til, at ingen ville brokke sig over sommer-i-december-event?
Jeg ørler præcis ligeså meget over jordbær og solcreme i februar som over jul i juni :lol:

Og det glæder mig at høre. Men det er altså lidt ulige fordelt generelt med årstiderne/højtider. Man er tosset, hvis man savner frost og sne i juln, men det er mere legalt at savne sol og varme i december.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. jun 2016, 22:11

Der står lige nu en fuld mand nede på gaden og råber på en fra naboopgangen.
Pågældende beboer er ældre end mig, et sted i 40'erne, gætter jeg på.
Rimelig kikset omgangskreds at have. Kunne jeg ikke lade være med at tænke.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 24. jun 2016, 22:13

sigge skrev:Jeg overvejer at lave risalamande i denne weekend. Nu er det jo snart jul. :jule:


Åhh gud, it starts :tie:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"