Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Mamaseraptor
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1434

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligeve

Indlægaf Mamaseraptor » 4. jul 2016, 10:37

At det er så svært for kommende forældre at finde det helt rigtige unikke navn til deres pode, når barnet alligevel kun hedder skat, når han/hun tiltales :gruble:
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 4. jul 2016, 14:42

Smiling_Goat skrev:Jeg synes i det hele taget, det er noget sært noget at gøre sig til talsperson for, hvad der er sjovt, og hvad der ikke er sjovt. Der hersker vel generelt set ikke tvivl om, at det skifter fra person til person.

I virkeligheden kan jeg slet ikke se behovet for at skulle understrege, at man da bestemt ikke synes noget er sjovt. Det er fair nok, at man ikke griner, men hvad pokker skal andre bruge den oplysning til? Så kan dem, der måske klasker sig på lårene af grin, måske sidde dér og føle sig "humorisitisk umusikalske" og sære.

Hvad får nogen ud af det?

Det er ikke målrettet kun dig ManicNinja men generelt de, der sidder og nærmest ytrer sig i kap om, hvor lidt underholdt de var af det opslag. Jeg forstår ikke behovet.

Det formoder jeg, at man ikke må sige, og selvom det måske lider stridslysten, så er det egentligt ikke tilfældet. Det er en oprigtig undren.


Men hvis man ikke må komme med sin mening her på forum, hvad må man egentlig så?
Må man Heller ikke sige noget negativt om Rasmus Seebach, om veganere, om DF, om hængerøvsbukser, om pulled pork, om hæstepærer, om luksusfælden?
Her kan man jo bruge den samme indvending, nemlig at dem som bryder sig om fænomenet kan risikere at gå hen og blive stødt.
Humor er ikke en speciel sårbar kategori som karakteriserer et menneskes inderste følelser, snarere tværtimod imod.
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 4. jul 2016, 14:59

Smiling_Goat skrev:
Kommodedyret skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg synes i det hele taget, det er noget sært noget at gøre sig til talsperson for, hvad der er sjovt, og hvad der ikke er sjovt. Der hersker vel generelt set ikke tvivl om, at det skifter fra person til person.

I virkeligheden kan jeg slet ikke se behovet for at skulle understrege, at man da bestemt ikke synes noget er sjovt. Det er fair nok, at man ikke griner, men hvad pokker skal andre bruge den oplysning til? Så kan dem, der måske klasker sig på lårene af grin, måske sidde dér og føle sig "humorisitisk umusikalske" og sære.

Hvad får nogen ud af det?

Det er ikke målrettet kun dig ManicNinja men generelt de, der sidder og nærmest ytrer sig i kap om, hvor lidt underholdt de var af det opslag. Jeg forstår ikke behovet.

Det formoder jeg, at man ikke må sige, og selvom det måske lider stridslysten, så er det egentligt ikke tilfældet. Det er en oprigtig undren.


Men hvis man ikke må komme med sin mening her på forum, hvad må man egentlig så?
Må man Heller ikke sige noget negativt om Rasmus Seebach, om veganere, om DF, om hængerøvsbukser, om pulled pork, om hæstepærer, om luksusfælden?
Her kan man jo bruge den samme indvending, nemlig at dem som bryder sig om fænomenet kan risikere at gå hen og blive stødt.
Humor er ikke en speciel sårbar kategori som karakteriserer et menneskes inderste følelser, snarere tværtimod imod.


Hrm.. Jeg sagde ikke, at du ikke må komme med din mening. Jeg kom egentligt bare med min :P


Okay. Jeg troede at hele pointen med dit indlæg var at kritisere os som har skrevet at vi ikke finder Adele-tingen sjov.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 4. jul 2016, 15:05

En bekendt har lige postet et nyt profilbillede.
Med teksten: "Embrace your flaws".
Denne bekendte er en meget smuk pige, men med ret meget akne.
Man skulle så tro at lige dette billede med denne tekst ikke var tiden til, at voldredigere, så man netop ikke kan skimte noget som helst andet end retoucheret hud i hendes ansigt :stoned:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 4. jul 2016, 16:17

Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel

Indlægaf Joe » 4. jul 2016, 17:04

Animi skrev:Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:


Jamen, hvem dater hun så for tiden? :D
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel

Indlægaf Animi » 4. jul 2016, 17:08

Joe skrev:
Animi skrev:Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:


Jamen, hvem dater hun så for tiden? :D


Tom Hiddleston åbenbart :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 4. jul 2016, 18:06

Animi skrev:Dem der går fuldkommen grassat over hvem Taylor Swift dater for tiden, og hvor mange hun har datet, må virkelig have et sølle liv :ninja:

Jeg er skideligeglad med hvor mange hun har datet, jeg vil bare gerne overtage den nuværende :lol:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Marichen12 » 4. jul 2016, 18:12

Jazz er larm i mine ører :genert:
7
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 4. jul 2016, 18:13

Marichen12 skrev:Jazz er larm i mine ører :genert:


Kun noget af det.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 4. jul 2016, 18:18

Jeg får kvalme af at se James Price æde. Det er fa.... ulækkert at se på.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 4. jul 2016, 18:18

Wizzze skrev:
Marichen12 skrev:Jazz er larm i mine ører :genert:


Kun noget af det.
Kun noget af det er til at holde ud :tie:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 4. jul 2016, 18:19

En HR-afdeling som har tid til at udarbejde en politik for hvordan de ansattte skal parkere deres bil ( aka bakke ind om morgenen :rulle: ), og efterfølgende tager billeder af syndere der ikke gør det og lægger dem op på intranettet, er vitterligt for stor og fyringer af op til flere ville være passende.
16
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2016, 18:21

landsbytossen skrev:Jeg får kvalme af at se James Price æde. Det er fa.... ulækkert at se på.


Og hvor fanden var hamburgerryggen i snysken? Den skal opbages med kogevandet fra grønsager og hamburgerryg, persillen skal i og kartoflerne serveres hele til med hamburgerryg, flæsk og evt. medister med sennep. Sgu! :sur:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 4. jul 2016, 18:27

Marichen12 skrev:Jazz er larm i mine ører :genert:

I think I love you :love:

Men altså, jazz er jo ikke musik.
Det er musikere, der onanerer på deres instrumenter.
Bevares, de har en fin forståelse for polyrytmer og obskure taktarter.
Men stadig....
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"