Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 31. aug 2016, 20:21

Altså, jeg skal ikke pudse nogen glorier her, vil jeg også bare lige understrege. Men derfor kan jeg stadig godt anerkende, at det altså ikke bare er pjat at beskytte sig. :P
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mumifar » 31. aug 2016, 20:25

Sangius skrev:Altså, jeg skal ikke pudse nogen glorier her, vil jeg også bare lige understrege. Men derfor kan jeg stadig godt anerkende, at det altså ikke bare er pjat at beskytte sig. :P


Det kan vi sagtens blive enige om.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 31. aug 2016, 20:41

Mumifar skrev:Shhhh jeg dyrker også af og til ubeskyttet sex med promiskuøse kvinder.


Sådan har jeg det med min promiskuøse højrehånd. Den er så slutty, at den af og til spanker min venstre hånd, når de har været til koncert og et godt nummer slutter.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. aug 2016, 21:02

Jeg irriteres over de mennesker som af princip har 20 forskellige tallerkener og krus, og 6 forskellige stole rundt om deres spisebord. Der er ingen logisk grund til at jeg bliver sur på dem og jeg ville heller aldrig sige det højt.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 1. sep 2016, 05:03

Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres over de mennesker som af princip har 20 forskellige tallerkener og krus, og 6 forskellige stole rundt om deres spisebord. Der er ingen logisk grund til at jeg bliver sur på dem og jeg ville heller aldrig sige det højt.

Ej men det er jo et udtryk for min eklektiske, vintage, retro, loppemarkeds, tilfældige, shabby chic -stil! Jeg har selv set det i Alt for Damerne og det signalerer bare sådan en skøn hyggelig stemning :deer:
8
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 05:13

HappyPaww skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres over de mennesker som af princip har 20 forskellige tallerkener og krus, og 6 forskellige stole rundt om deres spisebord. Der er ingen logisk grund til at jeg bliver sur på dem og jeg ville heller aldrig sige det højt.

Ej men det er jo et udtryk for min eklektiske, vintage, retro, loppemarkeds, tilfældige, shabby chic -stil! Jeg har selv set det i Alt for Damerne og det signalerer bare sådan en skøn hyggelig stemning :deer:

Der betyder, at mindst to af stolene er franske, af metal og malet mintgrønne og et helvede at sidde på. Og en af stolene er en Marokkopude, som man altid falder ned fra. Og der er en samling af zinkkrukker med noget lavendel og rosmarin i et hjørne og/eller vindueskarmen.
5
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 1. sep 2016, 05:24

Kunne den der eklektiske stil ikke pege i retning af, at beboeren er fattig studerende? :genert:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 07:05

Allmost_Famous skrev:Kunne den der eklektiske stil ikke pege i retning af, at beboeren er fattig studerende? :genert:

Ork jo :D Studenter er lovligt undskyldt. Vi har vist allesammen boet i en IKEA-goes-loppefund-goes-genbrugsbutik-plus-knaldtilbud-fra-Netto-blanding. Den der bevidste usammenhængende shabbystil holder bare typisk ved hos 45-årige, langhårede, blonde livsstilskvinder med noget blog, sydfranske urtesalte, en børnetøjs-webshop og en personlig stil med et miks af rosa pelsveste og haremsbukser.

Disclaimer: Jeg har mere end en rem af huden. Med tallerkener fra Notre Dame og... arhem... IKEA og loppefund. Samt langt blondt hår og en markant brille. Jeg skulle sandelig nødig snakke.
8
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 1. sep 2016, 18:39

Er det det, vi kaldte skrab-sammen i gamle dage, for så har jeg vidst en snert af det :lol:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 1. sep 2016, 18:52

Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres over de mennesker som af princip har 20 forskellige tallerkener og krus, og 6 forskellige stole rundt om deres spisebord. Der er ingen logisk grund til at jeg bliver sur på dem og jeg ville heller aldrig sige det højt.

Jeg syntes det er dejlig når folk har forskellige glas, så ved jeg det er mit det grønne og man slipper for folk der går og spørger om det der er deres glas
Senest rettet af Aspargsen 2. sep 2016, 07:13, rettet i alt 1 gang.
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 1. sep 2016, 21:15

Jeg synes folk der kun har stel, virker kedelige. 12 ens kopper, tallerkener, bestik osv er der ikke noget interessant ved.... sagde jeg med 12 ens dybe-, flade og frokosttallerkener :-D
Synes det er super Nice når folk har alle mulige finurlige ting i køkkenskabene :genert:
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 2. sep 2016, 07:14

Christianitterne er i gang med at fjerne boderne i Pusher Street,

Når de er i gang, bør de fortsætte med at rydde hele Christiania for bygninger.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vixen » 2. sep 2016, 08:09

Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev::panik: Da jeg var ung og promiskuøs for et par år siden.

Så dyrkede jeg sex med tilfældige mænd - uden kondom :panik:

Og jeg er hverken død eller syg.
Og den ene gang jeg har raget en kønssygdom til mig var med en fast kæreste, der viste sig ikke at være specielt ærlig.

Synes folk generelt er hysteriske.


Pjat med dig. Klamydia er meget udbredt, og kan have nogle ret ærgerlige konsekvenser.
Desuden vil jeg vædde på, at du er smittet med HPV (kondylomer). Det kan give livmoderhalskræft.
Det er altså ikke bare for sjov, at man anbefaler at bruge kondom.

Du vil ligefrem vædde på det?


Ja, det er i hvert fald meget mere sandsynligt at hun har det, end at hun ikke har. Specielt hvis kondom har været nedprioriteret, og hun har haft mange partnere. :)

Så jeg ville nok vædde på, at hun er smittet ja. Ikke at det er nogen skam altså, men det er da værd at tænke over, siden sygdommen jo kan udvikle sig malignt hvis man er uheldig. :)

http://www.netdoktor.dk/centre/cancer/hpv.htm


Måske liiiige rigeligt groft at trække kondylomkortet på hende...
2
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 2. sep 2016, 08:22

KinderBueno skrev:
Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev::panik: Da jeg var ung og promiskuøs for et par år siden.

Så dyrkede jeg sex med tilfældige mænd - uden kondom :panik:

Og jeg er hverken død eller syg.
Og den ene gang jeg har raget en kønssygdom til mig var med en fast kæreste, der viste sig ikke at være specielt ærlig.

Synes folk generelt er hysteriske.


Pjat med dig. Klamydia er meget udbredt, og kan have nogle ret ærgerlige konsekvenser.
Desuden vil jeg vædde på, at du er smittet med HPV (kondylomer). Det kan give livmoderhalskræft.
Det er altså ikke bare for sjov, at man anbefaler at bruge kondom.

Du vil ligefrem vædde på det?


Ja, det er i hvert fald meget mere sandsynligt at hun har det, end at hun ikke har. Specielt hvis kondom har været nedprioriteret, og hun har haft mange partnere. :)

Så jeg ville nok vædde på, at hun er smittet ja. Ikke at det er nogen skam altså, men det er da værd at tænke over, siden sygdommen jo kan udvikle sig malignt hvis man er uheldig. :)

http://www.netdoktor.dk/centre/cancer/hpv.htm


Måske liiiige rigeligt groft at trække kondylomkortet på hende...


Well nu kaldte jeg jo de andre hysteriske, så det går nok lige op.

Men altså, synes stadig at debatten er fyldt med en flok hellige belærende og fordømmende folk på lige det plan.
Og det må man ikke sige - hvilket er grunden til at jeg nævner det i denne tråd.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 2. sep 2016, 08:24

KinderBueno skrev:
Sangius skrev:
HappyPaww skrev:
Sangius skrev:
Purple Haze skrev::panik: Da jeg var ung og promiskuøs for et par år siden.

Så dyrkede jeg sex med tilfældige mænd - uden kondom :panik:

Og jeg er hverken død eller syg.
Og den ene gang jeg har raget en kønssygdom til mig var med en fast kæreste, der viste sig ikke at være specielt ærlig.

Synes folk generelt er hysteriske.


Pjat med dig. Klamydia er meget udbredt, og kan have nogle ret ærgerlige konsekvenser.
Desuden vil jeg vædde på, at du er smittet med HPV (kondylomer). Det kan give livmoderhalskræft.
Det er altså ikke bare for sjov, at man anbefaler at bruge kondom.

Du vil ligefrem vædde på det?


Ja, det er i hvert fald meget mere sandsynligt at hun har det, end at hun ikke har. Specielt hvis kondom har været nedprioriteret, og hun har haft mange partnere. :)

Så jeg ville nok vædde på, at hun er smittet ja. Ikke at det er nogen skam altså, men det er da værd at tænke over, siden sygdommen jo kan udvikle sig malignt hvis man er uheldig. :)

http://www.netdoktor.dk/centre/cancer/hpv.htm


Måske liiiige rigeligt groft at trække kondylomkortet på hende...


Og det er ikke så slemt igen.

Havde egentlig forventet - så du er ude på at slå dine partnere og alle deres partnere og deres fertilitet ihjel! :nerve:

Som er set før. Men det kan selvfølgelig nås endnu.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"