Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2276

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 27. sep 2016, 16:32

Fru Sunshine skrev:Jeg kan godt lide Trip Trap-nisser :love:

Det kan jeg også. Men må indrømme at der er nogle som jeg bedre kan lide end andre.
2
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyQ » 27. sep 2016, 16:42

Hvor var det egentlig der var opstillet en meget stor udgave af en af de buttplugs. :gruble:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyQ » 27. sep 2016, 16:43

Jeg har en del af de Klarborg-nisser, jeg får dem i gave af sønnen.
1
23-06-16 :love2:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 27. sep 2016, 16:58

Jeg synes, at julepynt i det hele taget er særdeles overvurderet, og jeg har det udelukkende pga sønnike. Og det er i sparsomme mængder.
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4564
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20869

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf catnip » 27. sep 2016, 17:07

Jeg tror jeg giver manden sådan et julebuttplug til jul...som hævn for den SheWee han gav mig sidste år. Hævnen er sød, lige som juletiden *indsæt selv hændergnidende smiley*

:devil:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9481
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 27. sep 2016, 17:14

ShuruQ skrev:Jeg synes julepynt i den der højrøde postkasserød er alt for skingert og kunstigt i farven, jeg er mere til de lidt mere rustikke farver, stadig rød, guld, grøn osv, men med det der lidt gammeldags skær i farven :).

Det er så lige de støvede farver og kedelige "slidte" åh hvor er vi søde - look som Trip Trap har, der gør, at jeg ikke kan lide dem :genert:
Jeg kan bedre lide julerød, som i julemandens tøj.
:blush:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

MODERATION

Indlægaf decibell » 27. sep 2016, 17:17

Der ser ud til at herske en opfattelse af, at bare fordi trådens emne garanterer næsten 100 % for forargelse, så er det også forventeligt og acceptabelt i denne tråd at benytte et sprog og en tone, der ikke overholder debattens retningslinjer.

Det er IKKE tilfældet.

I denne tråd, som alle andre steder på debatten, bedes I rette jer efter retningslinjerne, også selv om det er nok så meget i "trådens ånd". Hvis det ikke er muligt at tilkendegive jeres meninger og holdninger på en ordentlig måde, fordi trådens emner sætter sindene i kog, anbefaler vi, at I holder jer helt væk fra tråden.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 27. sep 2016, 17:18

Synes trip trap nisser er frygtelige. Små, fede, grimme ting med ulækre navler og fede tude. Øv, kan slet ikke ha' dem :blush2:
9
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9481
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 27. sep 2016, 17:22

ShuruQ skrev:
Sophies-mor skrev:
ShuruQ skrev:Jeg synes julepynt i den der højrøde postkasserød er alt for skingert og kunstigt i farven, jeg er mere til de lidt mere rustikke farver, stadig rød, guld, grøn osv, men med det der lidt gammeldags skær i farven :).

Det er så lige de støvede farver og kedelige "slidte" åh hvor er vi søde - look som Trip Trap har, der gør, at jeg ikke kan lide dem :genert:
Jeg kan bedre lide julerød, som i julemandens tøj.
:blush:


Så er det godt at der er noget for en hver smag. Jeg kan jo også nøjes med at kigge på det når jeg er ude på besøg. Jeg pynter ikke op hjemme, jeg kunne ikke drømme om det, men jeg synes så faktisk det er hyggeligt at være på besøg steder hvor der er pyntet op, på den måde kan jeg godt hygge mig med det - hvis så altså jeg kan lide dem jeg besøger :-p.

Jeg er enig.
Heldigvis har vi alle forskellig smag. Og det var kun for at uddybe, hvorfor jeg ikke kan lide dem. Ikke for at dømme andres glæde ved dem.
Jeg synes bare, at det er mindre pænt :-D
:genert:
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 27. sep 2016, 17:48

catnip skrev:Jeg tror jeg giver manden sådan et julebuttplug til jul...som hævn for den SheWee han gav mig sidste år. Hævnen er sød, lige som juletiden *indsæt selv hændergnidende smiley*

:devil:


Do it! :pompom: :pompom: :pompom: :rock:
0
...
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: MODERATION

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. sep 2016, 17:48

decibell skrev:Der ser ud til at herske en opfattelse af, at bare fordi trådens emne garanterer næsten 100 % for forargelse, så er det også forventeligt og acceptabelt i denne tråd at benytte et sprog og en tone, der ikke overholder debattens retningslinjer.

Det er IKKE tilfældet.

I denne tråd, som alle andre steder på debatten, bedes I rette jer efter retningslinjerne, også selv om det er nok så meget i "trådens ånd". Hvis det ikke er muligt at tilkendegive jeres meninger og holdninger på en ordentlig måde, fordi trådens emner sætter sindene i kog, anbefaler vi, at I holder jer helt væk fra tråden.


Gælder det så også jer moderatorer, eller er det gratis for jer at bede alle mænd (og en del af kvinderne) om at klappe i om menstruation? Er det en del af debattens acceptable retningslinjer, sprog og tone?

Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation. Det skal kvinder, der aldrig har oplevet voldsomme smerter og styrtblødninger også.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: MODERATION

Indlægaf decibell » 27. sep 2016, 18:19

Advocatus-Diaboli skrev:
decibell skrev:Der ser ud til at herske en opfattelse af, at bare fordi trådens emne garanterer næsten 100 % for forargelse, så er det også forventeligt og acceptabelt i denne tråd at benytte et sprog og en tone, der ikke overholder debattens retningslinjer.

Det er IKKE tilfældet.

I denne tråd, som alle andre steder på debatten, bedes I rette jer efter retningslinjerne, også selv om det er nok så meget i "trådens ånd". Hvis det ikke er muligt at tilkendegive jeres meninger og holdninger på en ordentlig måde, fordi trådens emner sætter sindene i kog, anbefaler vi, at I holder jer helt væk fra tråden.


Gælder det så også jer moderatorer, eller er det gratis for jer at bede alle mænd (og en del af kvinderne) om at klappe i om menstruation? Er det en del af debattens acceptable retningslinjer, sprog og tone?

Fru Sunshine skrev:Mænd skal tie stille om menstruation. Det skal kvinder, der aldrig har oplevet voldsomme smerter og styrtblødninger også.


Det gælder alle. Det indlæg, du nævner, er hverken personligt rettet mod nogle debattører eller skrevet i et grimt sprog, som fx "lukke røven", der om noget lyder værre (*). Det er et generelt rettet indlæg i en kontroversiel tråd, hvor man har holdninger, der ikke er populære. Det accepterer vi skam, for ellers havde denne tråd ikke fået lov at leve. Det er, når sproget bliver grimt/angribende og tonen personlig/hånlig/nedgørende, at det bryder mod retningslinjerne. Det er der nu blevet skrevet en ligeledes generel henstilling om i tråden uden at fremhæve specifikke indlæg eller komme med eksempler.

Hvis du yderligere ønsker at diskutere moderationen af denne tråd eller overordnet på debatten, må vi bede dig gøre det i de dertil indrettede tråde.

(*) men heller ikke medførte moderation.
0
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 27. sep 2016, 18:40

Jeg synes, moderationen her er ret... Hysterisk. Spænd dog hjelmen og Lad folk være voksne mennesker.
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 27. sep 2016, 18:44

Sjo skrev:Jeg synes, moderationen her er ret... Hysterisk. Spænd dog hjelmen og Lad folk være voksne mennesker.

Det skal man passe på med at skrive herinde. Jeg blev slagtet for det.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 27. sep 2016, 18:50

Allmost_Famous skrev:
Sjo skrev:Jeg synes, moderationen her er ret... Hysterisk. Spænd dog hjelmen og Lad folk være voksne mennesker.

Det skal man passe på med at skrive herinde. Jeg blev slagtet for det.

Det lever jeg med. I det mindste skriver jeg så i den korrekte tråd. Jeg ved også godt, at jeg bare kan skride, lugten i bageriet og alt det der gylle.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"