Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Nacaw » 30. sep 2016, 02:28

Det som gør den her tråd spændende, er på samme tid det som giver mest fnidder på forummet. Folk sender den ene halv-skjulte sviner efter den anden, men lige her er det jo gjort okay at opføre sig sådan.

Det er en skam, men vi burde lukke den her.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 30. sep 2016, 04:05

Ado skrev:En kusse er noget mørkt, behåret på den filtrede måde og gabende stort noget.

Præcis min!
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 30. sep 2016, 05:22

Urtekussen skrev:
Ado skrev:En kusse er noget mørkt, behåret på den filtrede måde og gabende stort noget.

Præcis min!

:lol2:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 30. sep 2016, 06:29

ManicNinja skrev:Ordet 'kusse-pige' er lige valfartet i højglans og fartstriber ind på min personlige top 3 over usandsynligt nederen ord. Det overhalede sgu 'kusse' :8: Hold nu op, det var dog noget ualmindelligt ulækkert at kalde sig selv. I'm impressed!


Oh lord - skulle vi virkelig ud i den lange forklaring. Pigeklub, snakken gik, hvad kalder I den, fisse, kusse, andet - så delte vi os op i hvad de fleste kaldte den - derfor ordet kusse-piger. Jeg kommer jo ikke valsende ind på kontoret fredag morgen og råber - kusse-pigen in the house!
17
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 30. sep 2016, 06:45

Advocatus-Diaboli skrev:
ManicNinja skrev:Ordet 'kusse-pige' er lige valfartet i højglans og fartstriber ind på min personlige top 3 over usandsynligt nederen ord. Det overhalede sgu 'kusse' :8: Hold nu op, det var dog noget ualmindelligt ulækkert at kalde sig selv. I'm impressed!


I samme genre: Sagt af en amerikansk dreng, som var lidt træt af at skulle babysitte sin lillebror - my mother's cuntfruit.


og svaret til ham kan jo kun være "it takes one to know one" :D
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 30. sep 2016, 06:46

dykkersild skrev:
ManicNinja skrev:Ordet 'kusse-pige' er lige valfartet i højglans og fartstriber ind på min personlige top 3 over usandsynligt nederen ord. Det overhalede sgu 'kusse' :8: Hold nu op, det var dog noget ualmindelligt ulækkert at kalde sig selv. I'm impressed!


Oh lord - skulle vi virkelig ud i den lange forklaring. Pigeklub, snakken gik, hvad kalder I den, fisse, kusse, andet - så delte vi os op i hvad de fleste kaldte den - derfor ordet kusse-piger. Jeg kommer jo ikke valsende ind på kontoret fredag morgen og råber - kusse-pigen in the house!


ville give SÅ meget street-cred! :D
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lulu » 30. sep 2016, 09:49

dykkersild skrev:
ManicNinja skrev:Ordet 'kusse-pige' er lige valfartet i højglans og fartstriber ind på min personlige top 3 over usandsynligt nederen ord. Det overhalede sgu 'kusse' :8: Hold nu op, det var dog noget ualmindelligt ulækkert at kalde sig selv. I'm impressed!


Oh lord - skulle vi virkelig ud i den lange forklaring. Pigeklub, snakken gik, hvad kalder I den, fisse, kusse, andet - så delte vi os op i hvad de fleste kaldte den - derfor ordet kusse-piger. Jeg kommer jo ikke valsende ind på kontoret fredag morgen og råber - kusse-pigen in the house!


Men lov mig at få optaget reaktionerne hos dine kollegaer skulle du en dag få lyst til at sige sådan når du møder ind. :lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 30. sep 2016, 10:36

dykkersild skrev:
ManicNinja skrev:Ordet 'kusse-pige' er lige valfartet i højglans og fartstriber ind på min personlige top 3 over usandsynligt nederen ord. Det overhalede sgu 'kusse' :8: Hold nu op, det var dog noget ualmindelligt ulækkert at kalde sig selv. I'm impressed!


Oh lord - skulle vi virkelig ud i den lange forklaring. Pigeklub, snakken gik, hvad kalder I den, fisse, kusse, andet - så delte vi os op i hvad de fleste kaldte den - derfor ordet kusse-piger. Jeg kommer jo ikke valsende ind på kontoret fredag morgen og råber - kusse-pigen in the house!


Haha! Det kunne faktisk ellers være ret sejt. :D

Og nej. Du behøver da ikke forklare dig. Ord skaber bare billeder. Nogle bedre end andre ... Det var både sjovt og ret frastødende på samme tid. Herligt!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 30. sep 2016, 10:42

ManicNinja skrev:
dykkersild skrev:
ManicNinja skrev:Ordet 'kusse-pige' er lige valfartet i højglans og fartstriber ind på min personlige top 3 over usandsynligt nederen ord. Det overhalede sgu 'kusse' :8: Hold nu op, det var dog noget ualmindelligt ulækkert at kalde sig selv. I'm impressed!


Oh lord - skulle vi virkelig ud i den lange forklaring. Pigeklub, snakken gik, hvad kalder I den, fisse, kusse, andet - så delte vi os op i hvad de fleste kaldte den - derfor ordet kusse-piger. Jeg kommer jo ikke valsende ind på kontoret fredag morgen og råber - kusse-pigen in the house!


Haha! Det kunne faktisk ellers være ret sejt. :D

Og nej. Du behøver da ikke forklare dig. Ord skaber bare billeder. Nogle bedre end andre ... Det var både sjovt og ret frastødende på samme tid. Herligt!


Jeg arbejder på kontor næsten kun med mænd - de ville absolut elske det - og slet ikke bliver overrasket. Man må hyle som de ulve man er blandt.

Vi må se hvad der sker til fredagsbar i eftermiddag ;)
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. sep 2016, 11:30

Jeg synes at næsten alle mennesker er klamme at røre ved. Jeg kan til nøds give et hurtigt knus men så er grænsen også nået. Jeg har desværre måttet låne min ekstradyne til en lille dreng der var sløj. Han brugte den i måske 2 timer, og nu har jeg lyst til at brænde den. Jeg vil dog lige prøve om en grundig tur i vaskemaskinen kan gøre det men jeg er bestemt ikke sikker :(
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vinaia » 30. sep 2016, 13:52

I tråd med det med at kysse børn på munden, så er dette nok den rette tråd til at skrive, at jeg synes, kys generelt er klamme. Især tungekys. Yuck, hold dit savl for dig selv!
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 30. sep 2016, 14:08

Vinaia skrev:I tråd med det med at kysse børn på munden, så er dette nok den rette tråd til at skrive, at jeg synes, kys generelt er klamme. Især tungekys. Yuck, hold dit savl for dig selv!


Interessant. Dét har jeg godt nok aldrig før hørt om nogen, der syntes. Jo, måske om tungekys. En enkelt. Men aldrig kys generelt.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vinaia » 30. sep 2016, 14:15

ManicNinja skrev:
Vinaia skrev:I tråd med det med at kysse børn på munden, så er dette nok den rette tråd til at skrive, at jeg synes, kys generelt er klamme. Især tungekys. Yuck, hold dit savl for dig selv!


Interessant. Dét har jeg godt nok aldrig før hørt om nogen, der syntes. Jo, måske om tungekys. En enkelt. Men aldrig kys generelt.

Jeg er en éner, jeg ved det. :D (Og ret sær på nogle punkter, det ved jeg også :genert: )

Min kyssefobi er ikke så slem igen mht alm tantekys. Men tungekys, bvadr!
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 30. sep 2016, 14:56

Bad Samaritan skrev:
Ado skrev:En kusse er noget mørkt, behåret på den filtrede måde og gabende stort noget.

:ad!:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 30. sep 2016, 15:39

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes at næsten alle mennesker er klamme at røre ved. Jeg kan til nøds give et hurtigt knus men så er grænsen også nået. Jeg har desværre måttet låne min ekstradyne til en lille dreng der var sløj. Han brugte den i måske 2 timer, og nu har jeg lyst til at brænde den. Jeg vil dog lige prøve om en grundig tur i vaskemaskinen kan gøre det men jeg er bestemt ikke sikker :(


Hvordan klamme? Sådan klistrede eller bakteriefyldte eller?
Jeg ville dog også have lyst til at brænde en dyne, som et barn havde lånt. Børn er klistrede og ulækre.
1

Tilbage til "Generelt"