Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 15. okt 2016, 10:12

malou_43 skrev:Jeg støder sikkert en masse, men det her er baseret på egne oplevelser og følelser :gogo:

MEN jeg får simpelthen lange patter af vores folkeskolelærere. For satan, hvor er de svære at samarbejde med - og værst af alt så er de simpelthen så glade for at tage æren for tingene selv. Jeg har så mange gange stået og været helt paf over "ja JEG har jo bla bla bla med MIN klasse", JEG har jo skrevet en god underretning" - hvor jeg så har skrevet 85% af den :gisp:

Vi har haft motionsdag i dag, sammen! Mig som pædagog og min såkaldte teamlærer. Vi ender med at vinde en titel med VORES klasse, vi har begge gjort en god indsats med ungerne i dag. Hun skriver en besked til forældrene, hvor hun skriver hvor gode de er, hvordan de skal hygge med præmien i timere og underskriver med SIG SELV! Jeg underskriver altid med "klassens voksne" eller "personalet i X"

Jeg er pisse dygtig til mit arbejde, men for helvede, hvor min grænse er nået. Nogle fagpersoner kender ikke til ordet SAM-arbejde, og når det kommer til min branche, burde de kraftsatme ikke være der, hvis de ikke kan finde ud af det.
Grundet det her, som har påvirket mig negativ alt for længe, så leder jeg efter nyt job. Hvilket er pisse ærgerligt, fordi jeg er god til lige netop dette job :trist:

AH, god weekend :D :gogo:

Det er lidt pudsigt, for her er det faktisk vores skolepædagog, der nægter at samarbejde. Vi skal i fællesskab tilrettelægge hendes USU-timer, så de rent faktisk bliver understøttende, og så vi kan være fælles om forberedelsen (som hun altså har timer til. Det har vi ikke), men hun vil kun lave det, hun selv gider, og det har bare slet ingen relevans for nogen af fagene.
Så jeg får lange patter af DEN skolepædagog. Ikke alle de andre, der gerne vil samarbejde med os.

(Det her er ikke tænkt som et "lærere-mod-pædagoger"-indlæg. Bare en undren over manglende samarbejdsvilje fra nogen mennesker).
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 15. okt 2016, 11:24

OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(


Hvordan ved du egentlig det er derfor? :gruble:
Jeg studerede sammen med en pige som virkelig var super flot, men samtidig bare en personlighed jeg ikke kunne udstå. Gad vide om hun så har troet, at jeg ikke kunne lide hende, blot fordi hun så godt ud? :lol:
Senest rettet af Sangius 15. okt 2016, 11:41, rettet i alt 1 gang.
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 15. okt 2016, 11:30

Jeg synes ikke rigtigt at kattekillinger er nuttede....
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 770
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1169

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Brutus » 15. okt 2016, 11:34

kidkomb skrev:Jeg synes ikke rigtigt at kattekillinger er nuttede....



Her mangler vi en "dislike" knap.

Kattekillinger ER nuttede.
End of discussion. :wave:
9
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 15. okt 2016, 11:35

Brutus skrev:
kidkomb skrev:Jeg synes ikke rigtigt at kattekillinger er nuttede....



Her mangler vi en "dislike" knap.

Kattekillinger ER nuttede.
End of discussion. :wave:

Jeg har et dødt, sort hjerte af sten. I know.

Til gengæld logrer jeg nærmest med hele kroppen selv, når jeg ser hundehvalpe....
Og temmelig mange andre dyr. Jeg er meget dyreglad. Der er bare et eller andet skravlet ved kattekillinger, som jeg synes er irriterende. Jeg synes heller ikke at chihuahua-hvalpe er nuttede.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf englishchannel » 15. okt 2016, 14:17

Jeg kan ikke rigtigt have ondt af rige, halvgamle mænd, der bliver forsmåede over, at deres altid langt yngre og langt hottere kærester har taget dem for pengenes skyld.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf OberstNasig » 15. okt 2016, 15:23

icelady skrev:
OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(



Altså..nu ved jeg ikke om jeg får på puklen, men min erfaring er, at kvinde er kvinde værst. Kvinder er bare de værste mokker, der findes.

At du har et udseende over gennemsnittet er jo sådan det er; du er jo langtfra kun dit udseende. Jeg kender dig kun herinde fra, men udfra dine skrevne ord virker du som en, der har så meget mere at byde på end kun udseendet. :)

Personligt tror jeg det skyldes at de bliver usikre. "Når hun er så smuk, så er jeg jo at sammenligne med en vissen tidsel...og hvem vil dog være ven med en vissen tidsel." Altså, lavt selvværd. Og måske minder du dem om, hvordan de selv har set ud engang. Igen; misundelse.

Æv, hvor må det være træls for dig at skulle kæmpe på den måde. :ae:


Det er klart lettere for mig at omgås mænd. Ih, det varmer virkelig at læse :kys: Jeg var ret ukøn som barn og de første år af min teenagealder, så jeg har nok lært at spille på nogle andre tangenter end mit udseende :P
Men det er pissesurt! Følelsen opstod igen, da jeg er startet til en fritidsaktivitet, hvor jeg oplever det her.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf OberstNasig » 15. okt 2016, 15:25

Sangius skrev:
OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(


Hvordan ved du egentlig det er derfor? :gruble:
Jeg studerede sammen med en pige som virkelig var super flot, men samtidig bare en personlighed jeg ikke kunne udstå. Gad vide om hun så har troet, at jeg ikke kunne lide hende, blot fordi hun så godt ud? :lol:


Fordi jeg har fået det direkte fortalt af personer, som har undgået mig, indtil de ikke har kunnet slippe for mit selskab længere. Og så er det gået op for dem, at jeg er vældigt let at omgås. Og ja, så bare en tydelig og stærk fornemmelse. Naturligvis kan jeg tage fejl, men jeg har oplevet det igen og igen.
Men det kan da godt være, at jeg i virkeligheden har en rådden personlighed, men så foretrækker jeg at bilde mig selv ind at det handler om udseendet :lol2: Det er alt andet lige en lettere kamel at sluge.
6
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Torn » 15. okt 2016, 15:31

OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(


Det må man ikke sige: Gid jeg var så smuk, at folk ikke gad mig. :-p Ej, jeg forstår godt, at det er et ubehageligt problem og at det garanteret er langt nemmere at have et gennemsnitligt udseende. Jeg gad bare virkelig godt være smuk.
2
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf OberstNasig » 15. okt 2016, 15:35

Torn skrev:
OberstNasig skrev:At jeg siden teenage alderen har oplevet markant ældre kvinder fryse mig ude, fordi jeg fra naturens side er ret smuk. Det tror jeg er upopulært at sige. Men jeg ville hellere se helt gennemsnitlig ud, fordi jeg tror at det ville gøre en stor forskel for mit sociale liv, der ret ofte, synes jeg ærlig talt, bliver begrænset af mit udseende. Det kan godt gøre mig ked af det sommetider, fordi jeg føler, at jeg skal kæmpe ekstraordinært meget for en god kontakt til andre af mit eget køn! :(


Det må man ikke sige: Gid jeg var så smuk, at folk ikke gad mig. :-p Ej, jeg forstår godt, at det er et ubehageligt problem og at det garanteret er langt nemmere at have et gennemsnitligt udseende. Jeg gad bare virkelig godt være smuk.


Det er også meget sjovt sommetider, men det er dælme også et socialt handicap til tider. Sådan kan det ihvertfald godt føles, imens det står på :gisp:
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 15. okt 2016, 15:38

Nogle steder i Jylland taler de rent faktisk som Henning og Bobby fra team easy on :stoned:
0
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8871

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 15. okt 2016, 15:42

Oveditlevsen skrev:Nogle steder i Jylland taler de rent faktisk som Henning og Bobby fra team easy on :stoned:

Hvorfor må man ikke sige det?
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 15. okt 2016, 15:43

D.itsen skrev:
Oveditlevsen skrev:Nogle steder i Jylland taler de rent faktisk som Henning og Bobby fra team easy on :stoned:

Hvorfor må man ikke sige det?

Forkert tråd, skulle havde været wtf :whine:
2
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 15. okt 2016, 16:30

OberstNasig skrev:
Det er også meget sjovt sommetider, men det er dælme også et socialt handicap til tider. Sådan kan det ihvertfald godt føles, imens det står på :gisp:

Med fare for at lyde strid, så har jeg meget svært ved at tage det seriøst at nogen beklager sig over at være så smuk, at det er et socialt handicap.
11
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 17:13

Oveditlevsen skrev:
D.itsen skrev:
Oveditlevsen skrev:Nogle steder i Jylland taler de rent faktisk som Henning og Bobby fra team easy on :stoned:

Hvorfor må man ikke sige det?

Forkert tråd, skulle havde været wtf :whine:


Hahaha! Har du mødt randrusianere?
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"