Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 23. okt 2016, 09:22

dgd2007 skrev:
Daine skrev:Matthesen synes jeg generelt er for selvforherligende (er det overhovedet et ord?)
[...]

Det er det i hvert fald! :gogo:

PS: Men det er da lidt groft, at Matthesen synes, du er selvforherligende :-D

Haha, brugte jeg det forkert i sætningen? Damn Matthesen! Nu bryder jeg mig endnu mindre om ham :lol:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 23. okt 2016, 09:26

De der børn i "Voice Junior"....deres talent er overdrevet.
Der har godt nok været meget hype om programmet i år. Jeg har nærmest følt mig sær, fordi jeg ikke så det. En på min venneliste - en voksen mand i 50'erne - gik meget op i det i aftes, da han sad og så det alene.


"Ja okay så ser man voice junior, hvor Freja var klart den bedste sanger, og hvem bliver valgt hmmm tude dreng, fordi han er følsom og tuder er ikke ensbetydende med at man er en god sanger, damm tror sgu der er stemme fusk i voice junior.......!"
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tricolette » 23. okt 2016, 09:36

Synes det er dejligt at have datter på efterårsferie.
Men det bliver nu også skønt, når hun smutter hjem til Kbh i morgen....
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 23. okt 2016, 09:43

Daine skrev:Haha, brugte jeg det forkert i sætningen? Damn Matthesen! Nu bryder jeg mig endnu mindre om ham :lol:

Nej, sætningen er fin nok - det kan bare misforstås, hvem der synes, hvem er det. :)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 23. okt 2016, 09:47

Ado skrev:De der børn i "Voice Junior"....deres talent er overdrevet.
Der har godt nok været meget hype om programmet i år. Jeg har nærmest følt mig sær, fordi jeg ikke så det. En på min venneliste - en voksen mand i 50'erne - gik meget op i det i aftes, da han sad og så det alene.


"Ja okay så ser man voice junior, hvor Freja var klart den bedste sanger, og hvem bliver valgt hmmm tude dreng, fordi han er følsom og tuder er ikke ensbetydende med at man er en god sanger, damm tror sgu der er stemme fusk i voice junior.......!"

Vi kom for skade at se finalen i går. Vidste slet ikke at det kørte nu.
Og jeg siger dig: tudedreng (der hedder Oliver) og Ohland i duet. Det var magisk.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 23. okt 2016, 09:55

Der er en kvinde i en singlegruppe, der har tilføjet "smuksak" som mellemnavn. Jeg dømmer hende for vildt. Hun ER en proletar. Det kan ikke diskuteres.
15
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4890
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8804

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Skorstenen » 23. okt 2016, 09:57

Ado skrev:Jeg er blevet offer for sladder. Det er sådan noget der sker i mindre byer. Men hvis visse personer ikke lukker røven, så udleverer jeg dem med ting, de dobbeltmoralsk har skrevet til mig i private beskeder.
Andre vil måske mene, at det er dumt af mig at synke ned på samme niveau, men jeg gider faktisk ikke pisses på eller røvrendes. Og hvis folk mener de er i deres gode ret til at gøre det, så må de også være klar til at mærke konsekvensen. Jeg er fandeme for gammel til at bare æde den og skride i flinkeskole. Med andre ord. Hævn.


Det er simpelthen bare så heldigt, at jeg overhovedet ikke er den nysgerrige type, der lige nu ville elske at få at vide, hvad det hele går ud på. For hvis jeg var det, ville jeg jo være ved at sprænges over hvad der mon står i de private beskeder. Og hvad ER det du ved om de andre? :savl:

Men som sagt. Det er jeg jo ikke.


For at blive på sporet af tråden:

Jeg tror jeg har fattet at alle har hygget sig gevaldigt med alt deres "GULD" her i efterårsferien.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 23. okt 2016, 10:19

dgd2007 skrev:
Daine skrev:Haha, brugte jeg det forkert i sætningen? Damn Matthesen! Nu bryder jeg mig endnu mindre om ham :lol:

Nej, sætningen er fin nok - det kan bare misforstås, hvem der synes, hvem er det. :)

Ok :) Han ville sikkert sige det samme om mig, hvis han læste det. Eller nej, han ville være pisseligeglad :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 23. okt 2016, 11:15

Ham der "Jydemanden" med de små, "sjove" film på Facebook, er ikke til at holde ud at høre på. Kombinationen af de dumme ting han siger, hans stemme og dialekt går direkte i min mentale brækrefleks :nerve:
7
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 23. okt 2016, 11:58

Ado skrev:De der børn i "Voice Junior"....deres talent er overdrevet.
Der har godt nok været meget hype om programmet i år. Jeg har nærmest følt mig sær, fordi jeg ikke så det. En på min venneliste - en voksen mand i 50'erne - gik meget op i det i aftes, da han sad og så det alene.


"Ja okay så ser man voice junior, hvor Freja var klart den bedste sanger, og hvem bliver valgt hmmm tude dreng, fordi han er følsom og tuder er ikke ensbetydende med at man er en god sanger, damm tror sgu der er stemme fusk i voice junior.......!"

Tror ikke der er stemmefusk, men der var da et år hvor jeg tror TV2 overvejede det i vild med dans fordi der var nogle der blev ved med af stemme på fodboldspilleren, men selv der valgte de bare af ændre hans stemmekode
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 23. okt 2016, 12:48

Ado skrev:Der er en kvinde i en singlegruppe, der har tilføjet "smuksak" som mellemnavn. Jeg dømmer hende for vildt. Hun ER en proletar. Det kan ikke diskuteres.

På hvilken måde er hun en proletar?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 23. okt 2016, 12:52

Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:Der er en kvinde i en singlegruppe, der har tilføjet "smuksak" som mellemnavn. Jeg dømmer hende for vildt. Hun ER en proletar. Det kan ikke diskuteres.

På hvilken måde er hun en proletar?

Ordet "smuksak" er et proletarord. Når man så får den fikse idé, at ændre sit navn på Facebook og indsætte det som mellemnavn, så er proletarniveauet fuldendt. Det svarer til at have klistermærker på sin bil med teksterne: "Grin bare, den er betalt" og "Mors dyt" eller når en mand har en t-shirt på, hvor der hen over brystkassen står: "Øl byggede denne krop".
8
Donna Martin Graduates!
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 23. okt 2016, 12:56

Ado skrev:
Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:Der er en kvinde i en singlegruppe, der har tilføjet "smuksak" som mellemnavn. Jeg dømmer hende for vildt. Hun ER en proletar. Det kan ikke diskuteres.

På hvilken måde er hun en proletar?

Ordet "smuksak" er et proletarord. Når man så får den fikse idé, at ændre sit navn på Facebook og indsætte det som mellemnavn, så er proletarniveauet fuldendt. Det svarer til at have klistermærker på sin bil med teksterne: "Grin bare, den er betalt" og "Mors dyt" eller når en mand har en t-shirt på, hvor der hen over brystkassen står: "Øl byggede denne krop".


Proletar betyder ikke dårlig smag, uuddannet eller lav social klasse.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 23. okt 2016, 12:59

Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:
Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:Der er en kvinde i en singlegruppe, der har tilføjet "smuksak" som mellemnavn. Jeg dømmer hende for vildt. Hun ER en proletar. Det kan ikke diskuteres.

På hvilken måde er hun en proletar?

Ordet "smuksak" er et proletarord. Når man så får den fikse idé, at ændre sit navn på Facebook og indsætte det som mellemnavn, så er proletarniveauet fuldendt. Det svarer til at have klistermærker på sin bil med teksterne: "Grin bare, den er betalt" og "Mors dyt" eller når en mand har en t-shirt på, hvor der hen over brystkassen står: "Øl byggede denne krop".


Proletar betyder ikke dårlig smag, uuddannet eller lav social klasse.

Det betyder lavere socialklasse.
0
Donna Martin Graduates!
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 23. okt 2016, 13:00

Ado skrev:
Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:
Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:Der er en kvinde i en singlegruppe, der har tilføjet "smuksak" som mellemnavn. Jeg dømmer hende for vildt. Hun ER en proletar. Det kan ikke diskuteres.

På hvilken måde er hun en proletar?

Ordet "smuksak" er et proletarord. Når man så får den fikse idé, at ændre sit navn på Facebook og indsætte det som mellemnavn, så er proletarniveauet fuldendt. Det svarer til at have klistermærker på sin bil med teksterne: "Grin bare, den er betalt" og "Mors dyt" eller når en mand har en t-shirt på, hvor der hen over brystkassen står: "Øl byggede denne krop".


Proletar betyder ikke dårlig smag, uuddannet eller lav social klasse.

Det betyder lavere socialklasse.

Nej.
0

Tilbage til "Generelt"