Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 27. jan 2017, 08:24

Dikus skrev:
Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Men hvad er der kikset ved at have nylonstrømper på i januar, hvis man ikke fryser? Det er vel kun åndssvagt, hvis man er så forfængelig, at man er ligeglad med, at man ryster af kulde.

Jeg kan i øvrigt ikke fordrage uldstrømpebukser, de fnuldrer. Så vil jeg hellere gå i bukser, hvis jeg ikke må have nylonstrømper på.

Jeg synes ikke det er kikset. Alligevel glor de mærkeligt :(


Jeg så en i sorte nylonstrømper med en halvlang jakke på. Hun havde sikkert en kort nederdel under, men man kunne ikke se den.
Det var altså ret kikset :lol:


Det forstår jeg slet ikke. Hvordan i alverden kan det være bedre med uldstrømper? (Jeg dør af hede på kontoret i uldstrømper, så jeg holder mig til nylon og en lang, varm vinterjakke)


Det ville heller ikke være bedre i uldstrømper. :D
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 27. jan 2017, 11:06

Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Men hvad er der kikset ved at have nylonstrømper på i januar, hvis man ikke fryser? Det er vel kun åndssvagt, hvis man er så forfængelig, at man er ligeglad med, at man ryster af kulde.

Jeg kan i øvrigt ikke fordrage uldstrømpebukser, de fnuldrer. Så vil jeg hellere gå i bukser, hvis jeg ikke må have nylonstrømper på.

Jeg synes ikke det er kikset. Alligevel glor de mærkeligt :(


Jeg så en i sorte nylonstrømper med en halvlang jakke på. Hun havde sikkert en kort nederdel under, men man kunne ikke se den.
Det var altså ret kikset :lol:


Hvorfor?

Ej jeg forstår det simpelthen ikke. Hvis man kunne se nederdelen havde det været meget bedre?
6
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf AgentPixie » 27. jan 2017, 13:15

Jeg gider ikke se SKAM, og det er udelukkende fordi jeg synes norsk (og svensk) er blandt de grimmeste og mest irriterende sprog i verden.
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 27. jan 2017, 18:43

Lykke skrev:
Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Men hvad er der kikset ved at have nylonstrømper på i januar, hvis man ikke fryser? Det er vel kun åndssvagt, hvis man er så forfængelig, at man er ligeglad med, at man ryster af kulde.

Jeg kan i øvrigt ikke fordrage uldstrømpebukser, de fnuldrer. Så vil jeg hellere gå i bukser, hvis jeg ikke må have nylonstrømper på.

Jeg synes ikke det er kikset. Alligevel glor de mærkeligt :(


Jeg så en i sorte nylonstrømper med en halvlang jakke på. Hun havde sikkert en kort nederdel under, men man kunne ikke se den.
Det var altså ret kikset :lol:


Hvorfor?

Ej jeg forstår det simpelthen ikke. Hvis man kunne se nederdelen havde det været meget bedre?


Altså ja, hvordan kan det være svært at forstå? Måske er det beskrivelsen. På klædningen ser temmelig ufærdig ud, når man kun kan se et par halvgennemsigtige nylonstrømper og en jakke, som kun dækker til lige under numsen.
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 27. jan 2017, 20:15

Smiling_Goat skrev:
Delfin skrev:
Lykke skrev:
Delfin skrev:
vUlpeS skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Men hvad er der kikset ved at have nylonstrømper på i januar, hvis man ikke fryser? Det er vel kun åndssvagt, hvis man er så forfængelig, at man er ligeglad med, at man ryster af kulde.

Jeg kan i øvrigt ikke fordrage uldstrømpebukser, de fnuldrer. Så vil jeg hellere gå i bukser, hvis jeg ikke må have nylonstrømper på.

Jeg synes ikke det er kikset. Alligevel glor de mærkeligt :(


Jeg så en i sorte nylonstrømper med en halvlang jakke på. Hun havde sikkert en kort nederdel under, men man kunne ikke se den.
Det var altså ret kikset :lol:


Hvorfor?

Ej jeg forstår det simpelthen ikke. Hvis man kunne se nederdelen havde det været meget bedre?


Altså ja, hvordan kan det være svært at forstå? Måske er det beskrivelsen. På klædningen ser temmelig ufærdig ud, når man kun kan se et par halvgennemsigtige nylonstrømper og en jakke, som kun dækker til lige under numsen.


Jeg kan godt følge dig. Jeg føler mig også fjollet, når jeg er i byen i lille kjole og større vinterfrakke. Jeg synes, jeg ligner en blotter :D


Pyh så er der da en, der forstår mig :lol:
Hvis du nu fuldender looket med et par store røjsere, så er du bare kikset og ikke blotteragtig :D
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 27. jan 2017, 20:33

Smiling_Goat skrev:
Nejnej, det rigtig kiksede er, når mine veninder og jeg tager jeans på under kjolen. Det er knapt så kikset på vej ind til byen, men de ømme minutter hvor vi smider bukserne inde i byen er ret kiksede :D


Jeg kan se det for mig :lol:
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19613

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 27. jan 2017, 20:47

Delfin skrev:
Smiling_Goat skrev:
Nejnej, det rigtig kiksede er, når mine veninder og jeg tager jeans på under kjolen. Det er knapt så kikset på vej ind til byen, men de ømme minutter hvor vi smider bukserne inde i byen er ret kiksede :D


Jeg kan se det for mig :lol:


Jeg skulle engang i byen om vinteren, hvor det var SÅ koldt at vi havde overtræksbukser på :lol: Jeg tror det har set lidt sjovt ud, da vi kom gående med en kæmpe taske og pakkede alt vores vintertøj derned i og vi under havde små kjoler og stiletter på :lol:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 27. jan 2017, 20:52

Animi skrev:
Delfin skrev:
Smiling_Goat skrev:
Nejnej, det rigtig kiksede er, når mine veninder og jeg tager jeans på under kjolen. Det er knapt så kikset på vej ind til byen, men de ømme minutter hvor vi smider bukserne inde i byen er ret kiksede :D


Jeg kan se det for mig :lol:


Jeg skulle engang i byen om vinteren, hvor det var SÅ koldt at vi havde overtræksbukser på :lol: Jeg tror det har set lidt sjovt ud, da vi kom gående med en kæmpe taske og pakkede alt vores vintertøj derned i og vi under havde små kjoler og stiletter på :lol:


Men fornuftigt. :D

Hende jeg så var en tidlig morgen på vej til job eller skole. Prøv at erstatte støvlerne med et par kortere vinterstøvler, en vinterjakke i nogenlunde samme længde og et par sorte nylonstrømpebukser, så er vi ved at være der.

Billede
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19644
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46285

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 27. jan 2017, 23:57

Smiling_Goat skrev:
Lismaens skrev:
Smiling_Goat skrev:
Lismaens skrev:^Randers stilen. :lun:

Gennemsigtige sorte nylonstrømper, stor tyk vinterjakke, der kun lige dækker numsen og bamsestøvler.

Jeg går også med nylonstrømper hver dag året rundt, dog mindst 100d. Og jeg har altid en ca. knælang frakke over, så man kan faktisk heller ikke se nederdelen bagfra hos mig. Dog har jeg aldrig i mit liv haft en lukket jakke, så i det mindste ligner jeg ikke en blotter forfra. :slem:


Jeg har bogstaveligt talt aldrig set én eneste i den påklædning i Randers. Nogensinde. Jeg er ret overbevist om, det syn ville have brændt sig ind på min nethinde.

Jeg er i øvrigt født og opvokset i byen.

(Det er også begrænset, hvor mange der går i Shox.)

(Ja, du fik lige sat en af mine kæpheste i gang)


Jeg bor her nu. Jeg ser det nærmest dagligt. :)
Bamsestøvlerne er så småt erstattet af udtrådte Nike-kondier. Har dog endnu til gode at se et par Shox.


Du ser dagligt piger i gennemsigtige sorte nylonstrømper, stor tyk vinterjakke, der kun lige dækker numsen og bamsestøvler? Så må der være sket en del, siden jeg flyttede sidste år.

Jeg bliver også kun så provokeret, fordi jeg, efter jeg flyttede væk fra byen, opdagede, at mange rent faktisk tror på historierne. Hold op, hvor har jeg skullet overbevise mange om, at det, de har hørt, bunder i jokes og ikke sandheden, for de kender altså nogen, der kender nogen, der bor i Randes, og de siger altså at det er rigtigt. Det i sig selv ville heller ikke være provokerende, hvis det ikke var fordi, jeg efter at have fortalt, hvor jeg kommer fra ofte modtager et smøret grin og et udåndet: "Randers" - og hvis folk mener mennesker fra Randers er idioter, og jeg er fra Randers...

Jeg overvejer efterhånden at sige, jeg kommer fra Aarhus - så slipper jeg da for at skulle begynde bekendtskaber med at overbevise folk om, at jeg altså ikke er ligesom de idioter fra Randers, de har hørt om.

Jeg skal stadig høre på min nabo, som har fået bildt sig selv ind, at alle i Randers går i træningstøj og store smykker :forvirret: .. Hun fortæller mig, hver gang vi taler sammen, om hvordan folk fra Randers er (det er jo sjovt at tale om, når jeg jo "ved hvad hun mener".) Jeg forsøger hver gang at rette misforståelserne, meeeeen hun kender nogen fra en flække lidt uden fra Randers, som kender en masse i Randers, og det skulle altså være rigtigt nok. Jamen hvad ved jeg også om det..

(Jeg sagde jo, det var en kæphest :P)

Jeg ser også den type nærmest dagligt... Dog i København.

Mon ikke de der typer findes nærmest alle steder. :gruble: Hver gang de der Randers-jokes-ting kommer frem tænker jeg altid "OMG, dem kender jeg 100 af", og jeg kender ingen fra Randers, jeg har ikke engang haft sat mine ben i byen nogensinde.
3
...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 28. jan 2017, 00:01

Smiling_Goat skrev:
Lismaens skrev:
Smiling_Goat skrev:
Lismaens skrev:^Randers stilen. :lun:

Gennemsigtige sorte nylonstrømper, stor tyk vinterjakke, der kun lige dækker numsen og bamsestøvler.

Jeg går også med nylonstrømper hver dag året rundt, dog mindst 100d. Og jeg har altid en ca. knælang frakke over, så man kan faktisk heller ikke se nederdelen bagfra hos mig. Dog har jeg aldrig i mit liv haft en lukket jakke, så i det mindste ligner jeg ikke en blotter forfra. :slem:


Jeg har bogstaveligt talt aldrig set én eneste i den påklædning i Randers. Nogensinde. Jeg er ret overbevist om, det syn ville have brændt sig ind på min nethinde.

Jeg er i øvrigt født og opvokset i byen.

(Det er også begrænset, hvor mange der går i Shox.)

(Ja, du fik lige sat en af mine kæpheste i gang)


Jeg bor her nu. Jeg ser det nærmest dagligt. :)
Bamsestøvlerne er så småt erstattet af udtrådte Nike-kondier. Har dog endnu til gode at se et par Shox.


Du ser dagligt piger i gennemsigtige sorte nylonstrømper, stor tyk vinterjakke, der kun lige dækker numsen og bamsestøvler? Så må der være sket en del, siden jeg flyttede sidste år.

Jeg bliver også kun så provokeret, fordi jeg, efter jeg flyttede væk fra byen, opdagede, at mange rent faktisk tror på historierne. Hold op, hvor har jeg skullet overbevise mange om, at det, de har hørt, bunder i jokes og ikke sandheden, for de kender altså nogen, der kender nogen, der bor i Randes, og de siger altså at det er rigtigt. Det i sig selv ville heller ikke være provokerende, hvis det ikke var fordi, jeg efter at have fortalt, hvor jeg kommer fra ofte modtager et smøret grin og et udåndet: "Randers" - og hvis folk mener mennesker fra Randers er idioter, og jeg er fra Randers...

Jeg overvejer efterhånden at sige, jeg kommer fra Aarhus - så slipper jeg da for at skulle begynde bekendtskaber med at overbevise folk om, at jeg altså ikke er ligesom de idioter fra Randers, de har hørt om.

Jeg skal stadig høre på min nabo, som har fået bildt sig selv ind, at alle i Randers går i træningstøj og store smykker :forvirret: .. Hun fortæller mig, hver gang vi taler sammen, om hvordan folk fra Randers er (det er jo sjovt at tale om, når jeg jo "ved hvad hun mener".) Jeg forsøger hver gang at rette misforståelserne, meeeeen hun kender nogen fra en flække lidt uden fra Randers, som kender en masse i Randers, og det skulle altså være rigtigt nok. Jamen hvad ved jeg også om det..

(Jeg sagde jo, det var en kæphest :P)


Det er sjovt, jeg nævnte konceptet med Randerjokes på arbejdet (beliggende i Storkøbenhavn) og der anede de ikke hvad jeg talte om. Så jeg troede egentlig kun, det var en jydeting.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 28. jan 2017, 00:03

Mit største problem med Randers er at busstationen (altså den store en, ik'å?) ligger langt fra togstationen.
5
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 28. jan 2017, 01:52

Lismaens skrev:^Randers stilen. :lun:

Gennemsigtige sorte nylonstrømper, stor tyk vinterjakke, der kun lige dækker numsen og bamsestøvler.

Jeg går også med nylonstrømper hver dag året rundt, dog mindst 100d. Og jeg har altid en ca. knælang frakke over, så man kan faktisk heller ikke se nederdelen bagfra hos mig. Dog har jeg aldrig i mit liv haft en lukket jakke, så i det mindste ligner jeg ikke en blotter forfra. :slem:


Hvis jakken var knælang, ville jeg ikke have tænkt over det.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. jan 2017, 08:58

Kunne I evt. oprette en tråd til emnet om strømpebukser?
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12463

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jan 2017, 09:55

Folk, der mener, jeg er tysker, når jeg fortæller, jeg er fra Sønderborg, burde have et atlas stoppet op i numsen.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12463

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jan 2017, 10:23

Ballademager skrev:
Guilded_Lily skrev:Folk, der mener, jeg er tysker, når jeg fortæller, jeg er fra Sønderborg, burde have et atlas stoppet op i numsen.


Er der nogen, der tror det?? :shock:


Yup :rulle:
0

Tilbage til "Generelt"