Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf englishchannel » 8. feb 2017, 15:48

Hvis du dater en mand, og han ikke...

- Vil committe til dig
- Svarer på dine beskeder
- Er til at lave aftaler med

...er det i 9 ud af 10 tilfælde fordi, han ikke er vild med dig, men godt kan lide at have en at have sex med indtil noget bedre kommer forbi. Og ja, det gælder også selvom han er sød og opmærksom, når I ses.
18
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Skorstenen » 8. feb 2017, 19:11

englishchannel skrev:Hvis du dater en mand, og han ikke...

- Vil committe til dig
- Svarer på dine beskeder
- Er til at lave aftaler med

...er det i 9 ud af 10 tilfælde fordi, han ikke er vild med dig, men godt kan lide at have en at have sex med indtil noget bedre kommer forbi. Og ja, det gælder også selvom han er sød og opmærksom, når I ses.


Det har jeg faktisk prøvet at sige engang. Du har HELT ret i, at det må man absolut ikke :tie:
Prøvede bare at sige, at mænd er så dejligt simple - hvis de er forelskede, så ved man det. De har ikke nogen bagtanker med at svare/ikke svare på en sms, de forsøger ikke at spille kostbare, de gider bare ikke.
9
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43966

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf paint » 8. feb 2017, 21:45

MaybeBaby skrev:Når jeg læser sådan noget her, så kan jeg ikke lade være med at sidde og fryde mig ved tankerne om alle de ondskabsfuldheder jeg kunne forestille mig der kunne overgå de forældre - og det er ikke småting :tie:. Men tanker er heldigvis endnu nogenlunde toldfrie.

http://www.dagens.dk/112/5-aarig-dreng- ... edium=link

Selvfølgelig er det retsvæsenet der skal tage sig af dem og selvfølgelig skal det undersøges til bunds, men forholder det sig som antaget så fortjener de næsten hvad end der sker med dem.


Generelt, er det nok en god ide, at der er et retsvæsen der skal tage sig af den slags forældre (udyr). Jeg ville nok mest have lyst til at jage dem ud på en 50 km lang løbetur i bare fødder og underbukser i 20 graderes kulde.
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 9. feb 2017, 07:32

Hvis mit barn havde prøvet at brænde et andet menneske levende så ville de få sådan en på skrinet før de blev marcheret ned til politiet. Og så ville jeg skide på revselsret eller ikke reveselsret.
14
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55895
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 9. feb 2017, 11:26

Hunkat skrev:Hvis mit barn havde prøvet at brænde et andet menneske levende så ville de få sådan en på skrinet før de blev marcheret ned til politiet. Og så ville jeg skide på revselsret eller ikke reveselsret.

Også her. Og så ville jeg fandeme ikke gå i gang med at kime Ekstra Bladet ned for at fortælle, hvor slem brandofferet selv har været.
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 9. feb 2017, 12:36

"Det var du fandme selv ude om" virker ikke rigtig i den situation. Uanset hvor meget man så elsker sit barn. Den far er da... Uden for rækkevidde.

Jeg kan komme i tanke om en del andre, i øvrigt fuldkommen urelaterede situationer, hvor det er super passende :devil:
Senest rettet af kidkomb 9. feb 2017, 13:01, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 9. feb 2017, 12:56

Jeg skal se beviser på en form for fysisk eller psykisk tortur før mordforsøg er en acceptable selvforsvarsløsning.

Og jeg tvivler på de får succes med den forklaring, der er jo klart fortsæt når de har lokket ham til at møde op alene, hvor truet føler man sig lige når man er fem mod en?

*i min ikke-juridiske mening*

Jeg tænker også rigtig grimme ting om deres forældre.
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 9. feb 2017, 13:30

Jeg synes også faren får afsløret sig selv lidt ved at insistere på at omtale offeret som "Den afghanske dreng" i stedet for ved navn. Det er en dreng som har gået i klasse med din søn i tre år, og som, i følge dig, har været en bølle. - Men nej, vi omtaler ham via hans nationalitet, ikke som et menneske med et navn. Det er faktisk interessant, for jeg læste en artikel om ham politimanden der skød den unge knægt, Michael Brown. Mange af de samme retoriske greb gør sig gældende, når de her to mænd skal forklare hvordan de var truede i en situation hvor de havde al magten. For eksempel bliver MB omtalt som et "hulk"-agtigt væsen, en dæmon og meget andet. Altså, en umenneskeligørelse, som der også finder sted hos faren til den anklagede dreng. Offeret i denne sag bliver beskrevet som meget større end de andre drenge (næsten unaturligt stor) for eksempel.

Jeg tænker at ham drengen har lært hans holdning til "den afghanske dreng" ved farens knæ, og at det er op ad bakke at prøve at få ham (far eller søn) til at indse at de har gjort noget forkert.
8
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 9. feb 2017, 13:36

Moxy-lady skrev:Jeg synes også faren får afsløret sig selv lidt ved at insistere på at omtale offeret som "Den afghanske dreng" i stedet for ved navn. Det er en dreng som har gået i klasse med din søn i tre år, og som, i følge dig, har været en bølle. - Men nej, vi omtaler ham via hans nationalitet, ikke som et menneske med et navn. Det er faktisk interessant, for jeg læste en artikel om ham politimanden der skød den unge knægt, Michael Brown. Mange af de samme retoriske greb gør sig gældende, når de her to mænd skal forklare hvordan de var truede i en situation hvor de havde al magten. For eksempel bliver MB omtalt som et "hulk"-agtigt væsen, en dæmon og meget andet. Altså, en umenneskeligørelse, som der også finder sted hos faren til den anklagede dreng. Offeret i denne sag bliver beskrevet som meget større end de andre drenge (næsten unaturligt stor) for eksempel.

Jeg tænker at ham drengen har lært hans holdning til "den afghanske dreng" ved farens knæ, og at det er op ad bakke at prøve at få ham (far eller søn) til at indse at de har gjort noget forkert.


Jeg bliver nu i tvivl om om det er EBs formulering eller farens, det med "den afghanske dreng", men jeg fastholder umenneskeliggørelsen af ham.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf AgentPixie » 9. feb 2017, 13:37

Hunkat skrev:Hvis mit barn havde prøvet at brænde et andet menneske levende så ville de få sådan en på skrinet før de blev marcheret ned til politiet. Og så ville jeg skide på revselsret eller ikke reveselsret.

Jeg er ikke sikker på, om jeg overhovedet ville kunne se på mit barn igen, mit syn på ham og den jeg troede han var, ville være fuldkommen smadret. Det er så forfærdeligt hvad de har gjort :(
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 9. feb 2017, 15:15

Hunkat skrev:Jeg skal se beviser på en form for fysisk eller psykisk tortur før mordforsøg er en acceptable selvforsvarsløsning.

Og jeg tvivler på de får succes med den forklaring, der er jo klart fortsæt når de har lokket ham til at møde op alene, hvor truet føler man sig lige når man er fem mod en?

*i min ikke-juridiske mening*

Jeg tænker også rigtig grimme ting om deres forældre.

Jeg syntes det kunne være spændende af høre den anden side af historien
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 9. feb 2017, 15:29

Aspargsen skrev:
Hunkat skrev:Jeg skal se beviser på en form for fysisk eller psykisk tortur før mordforsøg er en acceptable selvforsvarsløsning.

Og jeg tvivler på de får succes med den forklaring, der er jo klart fortsæt når de har lokket ham til at møde op alene, hvor truet føler man sig lige når man er fem mod en?

*i min ikke-juridiske mening*

Jeg tænker også rigtig grimme ting om deres forældre.

Jeg syntes det kunne være spændende af høre den anden side af historien


Ved du hvad, det nægter jeg simpelthen - med dine andre indlæg i mente - at tro på, du ville have ment, hvis det var fire afghanske drenge der gjorde det mod en etnisk dansk dreng.
14
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 9. feb 2017, 19:14

Joe skrev:
Aspargsen skrev:
Hunkat skrev:Jeg skal se beviser på en form for fysisk eller psykisk tortur før mordforsøg er en acceptable selvforsvarsløsning.

Og jeg tvivler på de får succes med den forklaring, der er jo klart fortsæt når de har lokket ham til at møde op alene, hvor truet føler man sig lige når man er fem mod en?

*i min ikke-juridiske mening*

Jeg tænker også rigtig grimme ting om deres forældre.

Jeg syntes det kunne være spændende af høre den anden side af historien


Ved du hvad, det nægter jeg simpelthen - med dine andre indlæg i mente - at tro på, du ville have ment, hvis det var fire afghanske drenge der gjorde det mod en etnisk dansk dreng.

Så du er sket ikke intereseret i dem anden side af historien ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 9. feb 2017, 19:29

Aspargsen skrev:
Joe skrev:
Aspargsen skrev:
Hunkat skrev:Jeg skal se beviser på en form for fysisk eller psykisk tortur før mordforsøg er en acceptable selvforsvarsløsning.

Og jeg tvivler på de får succes med den forklaring, der er jo klart fortsæt når de har lokket ham til at møde op alene, hvor truet føler man sig lige når man er fem mod en?

*i min ikke-juridiske mening*

Jeg tænker også rigtig grimme ting om deres forældre.

Jeg syntes det kunne være spændende af høre den anden side af historien


Ved du hvad, det nægter jeg simpelthen - med dine andre indlæg i mente - at tro på, du ville have ment, hvis det var fire afghanske drenge der gjorde det mod en etnisk dansk dreng.

Så du er sket ikke intereseret i dem anden side af historien ?


Ikke mere end i alle mulige andre sager.
Er du interesseret mere end ellers? For jeg har aldrig set dig skrive det i andre tråde. Til gengæld har jeg set en del indlæg fra dig, hvor det bliver gjort klart at du er.. lad os sige skeptisk overfor indvandrere.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. feb 2017, 21:09

De der borgergrupper, der fiser selvbestaltet rundt i nattelivet, er ikke drevet af filantropi, men at at finde en smutvej til at varetage et job, som de er for dumme til nogensinde at komme i nærheden af på ærlig vis.

Hvor dum skal man ikke lige være for at finde mening i at bekæmpe kriminalitet ved selv at stable en ordning på benene, der er ulovlig og uønsket af politiet.
11

Tilbage til "Generelt"