Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 25. nov 2015, 17:23

Ser CSI New York og slapper af efter aftensmaden. Forsøger at få mit hovede til at slappe af :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 26. nov 2015, 07:38

Hører "Sorry" og drikker cola light mens jeg prøver at hype mig selv op til, at det bliver en god dag. Det virker! Hvornår blev Justin Bieber en man gad høre? :blush2:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 12:59

Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Whoosh » 26. nov 2015, 13:34

Whoosh skrev:Jeg drikker kaffe, og er netop blevet færdig med at sætte dej til hævning grydebrød og kardemommeboller.

Didas, her er opskriften.
Jeg er lige lidt doven og har bare taget et billede. :D

didas skrev:Tag
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 13:57

2SHY skrev:Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint


De er bare så fine! Hvor meget måtte du give for dem? Synes de har været lidt dyre, de steder jeg har set dem. Og hvad siger Sebastian til dem? Tænker lidt på om flakker-flammen er lidt for fristende for små nysgerrige kattepoter? :)
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 13:58

Jeg kigger lidt i de bøger, jeg har lånt på biblioteket til min opgave = flittig :D
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pjeps » 26. nov 2015, 14:05

Jeg har lige lavet honningkager dejen, der skal stå og hvile et par uger.
0
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 14:13

Daphne skrev:
2SHY skrev:Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint


De er bare så fine! Hvor meget måtte du give for dem? Synes de har været lidt dyre, de steder jeg har set dem. Og hvad siger Sebastian til dem? Tænker lidt på om flakker-flammen er lidt for fristende for små nysgerrige kattepoter? :)

Ja de er så :lun: Jeg har faktisk sat dem under kradsetræet fordi der virker så mørkt der i hjørnet og så fordi jeg gerne vil have at han holder op med at bruge hjørnet til at kaste op i :rulle: Jeg ville egentlig gerne have en lukket lanterne til dem, men jeg har ikke fundet "the one" endnu. Eller... Jo det har jeg men den er pisse dyr :(

Jeg fandt dem i en butik der hedder konkurspriser.dk. De har også en hjemmeside men der kan jeg ikke se dem inde :gruble: Men de havde nemlig et sæt med 3 forskellige højder til 249 kr. Det er en mega god pris! De højeste koster normalt mindst 130 kr :8: Selv hvis man kigger online er det en pricy omgang.

Sebastian synes vist de er lidt farlige :lol: Han har sneget sig tættere og tættere på dem og kigget lidt men han har dog ikke forsøgt at daske til dem (endnu). Men der er noget duft i voksen kan jeg fornemme så måske synes han de hørmer for meget :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 14:46

2SHY skrev:
Daphne skrev:
2SHY skrev:Står og glæder mig over at jeg alligevel endte med at købe 2 sæt :lun: Det er så fint


De er bare så fine! Hvor meget måtte du give for dem? Synes de har været lidt dyre, de steder jeg har set dem. Og hvad siger Sebastian til dem? Tænker lidt på om flakker-flammen er lidt for fristende for små nysgerrige kattepoter? :)

Ja de er så :lun: Jeg har faktisk sat dem under kradsetræet fordi der virker så mørkt der i hjørnet og så fordi jeg gerne vil have at han holder op med at bruge hjørnet til at kaste op i :rulle: Jeg ville egentlig gerne have en lukket lanterne til dem, men jeg har ikke fundet "the one" endnu. Eller... Jo det har jeg men den er pisse dyr :(

Jeg fandt dem i en butik der hedder konkurspriser.dk. De har også en hjemmeside men der kan jeg ikke se dem inde :gruble: Men de havde nemlig et sæt med 3 forskellige højder til 249 kr. Det er en mega god pris! De højeste koster normalt mindst 130 kr :8: Selv hvis man kigger online er det en pricy omgang.

Sebastian synes vist de er lidt farlige :lol: Han har sneget sig tættere og tættere på dem og kigget lidt men han har dog ikke forsøgt at daske til dem (endnu). Men der er noget duft i voksen kan jeg fornemme så måske synes han de hørmer for meget :lol:


Øj det var også billigt! Hehe - det bliver spændende, om han vil prøve at give dem en på frakken, eller om lugten holder ham på afstand :)
Tak for svar - må se om jeg skal et smut til Aalborg inden for nærmeste fremtid :)
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 26. nov 2015, 15:16

Daphne skrev:Øj det var også billigt! Hehe - det bliver spændende, om han vil prøve at give dem en på frakken, eller om lugten holder ham på afstand :)
Tak for svar - må se om jeg skal et smut til Aalborg inden for nærmeste fremtid :)


Det er nemlig billigt :) Alle de hvide lys var væk men de cremefarvede er nu også ganske fine. Den ligger inde i Slotsgade, hvis du ender med at tage derind :) Det var ikke fordi der var vanvittig mange tilbage, men der var da nogle :)

Jeg håber da de hørmer af for det bliver alligevel noget intenst når de er i et lille værelse. Jeg må lufte en del mere ud de næste dage. Lige nu ligger han og feder den under dynen, så indtil nu er der fred og ro :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 17:28

Prøver på at forklare mig selv, at der kun er mig til at gå op og købe ind til aftensmaden. Så hvis jeg vil have udført mine skumle planer om noget lækkert kalkun, så er der kun en mulighed = op fra sofaen og i vinterfrakken! Der blev sagt nu, dame! :whip:
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pussikat82 » 27. nov 2015, 17:21

Afventer, at kæresten kommer hjem og maden er færdig, så vi kan starte på lækkerierne og julehyggen. Håber, energien vender tilbage til mig, for jeg er temmelig flad oven på at have gjort rent i hele huset i eftermiddag. Ellers må vi pynte videre i morgen, hvis energien slipper op undervejs.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 27. nov 2015, 17:35

Vasker tøj, rydder op og drikker rødvin.

Har stort set ikke været hjemme i 11 dage :bored:
0
Tryk på * :slem:
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sorenspige » 27. nov 2015, 19:23

Ligger i min seng med kvalme.
0
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pityt » 27. nov 2015, 19:42

Ser "Vild med dans" og overvejer om jeg skal lave noget mad til mig selv nu når kæresten er røget i øltønden og først kommer senere :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"